شناسه خبر : 30373
شنبه 29 آذر 1393 , 12:42
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما تعیین می کنیم...

فرزند شهید و دانشجوی دکتری و شاغل در یکی از ادارات دولتی هستم. از وقتی دکتری قبول شدم مسئولین محل کارم با تمام وجود به بنده اظهار لطف داشتند و از هیچ اذیت و آزاری نسبت به من کوتاهی نکردند! چرا که فکر می کنند من برای ترفیع سمت و پست اداری درس میخونم در حالیکه اصلی ترین دلیل من برای ادامه تحصیل این بود که چون تنها فرزند پدرم هستم حداقل با ادامه تحصیل اسمشو زنده نگهدارم. تقاضای استفاده از ماموریت نیمه وقت جهت ادامه تحصیل دادم اما مسئول محل کارم قانون را تفسیر نمودند که منظور از ماموریت نیمه وقت یعنی فقط روزهایی که کلاس داریم یعنی یک روز.

تقاضای استفاده از ماموریت تمام وقت دادم مسئول محترم مربوطه موافقت ننمودند و گفتند درست است که قانون این امتیاز را برای شما قائل شده اما ما تعیین می کنیم که از کدام حقتان استفاده کنید!!!(جالب اینست که مدیر و معاون قسمتی که کار می کنم موافقت کردند،اما مسئول منابع انسانی مخالفند)هرچه تفسیر قانونی آوردم فایده ای نداشت. خواهشمندم اگر کسی اطلاع دارد راهنمایی کند که چکار کنم؟ چرا یک مسئول می تونه از اجرای قانون خودداری کند؟

اینستاگرام
باسمه تعالی

با سلام احترام

انتظار است که وزارت امور اقتصادی و دارایی رسیدگی و پاسخ ارسال شود چرا یک مدیر با فرزند شهیدی با اراده آهنین چنین رفتار کرده است و آیا در گزینش چنین مدیرانی دقت نمی‌شود و آیا مدیران نظام باید حافظ خون شهدا باشند؛ هنوز نظام اسلامی پابرجا است ضد خانواده شهدا در دولتی اسلامی چنین می‌کنند؟! اگر و زبانم لال روزی روزگاری ...، حتماً خانواده شهدا و ایثارگران را رسماً محاکمه خواهند کرد؟! درست است!!!

در هر حال انتظار از وزارت امور اقتصادی و دارایی می‌رود که سریعاً رسیدگی و پاسخ ارسال شود و با مدیر خاطی برخورد و نهایتاً برای همیشه عزل شود.

همچنین از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت (فاش نیوز) نیز انتظار آن است که تا دریافت پاسخ از وزارت امور اقتصادی و دارایی، موضوع را کماکان پیگیری و حتی موضوع را رسماً به وزارت یاد شده منعکس نماید؟

.
باسمه تعالی

با سلام احترام

شاید خوانندگان بگویند چرا وزارت امور اقتصادی و دارایی در نظر همقطار آمده است، لذا برای تنویر افکار خوانندگانT نظرات ذیل که بر گرفته از نظرات ذیل
خبر:30207 سه شنبه, 18 آذر 1393 10:39
با عنوان: «چرا قانون جامع ایثارگران به طور کامل اجرا نمی‌شود؟» متوجه محل کار فرزند شهید بزرگوار میهن اسلامی‌مان شدم.

حاج علی خراسانی
# 1393/09/24 20:42
کاش میگفتید که کدام اداره که بقیه هم میدانستند

Guest
# 1393/09/24 22:18
با سلام و عرض ارادت
گفتن اینکه کدام اداره است فکر نمیکنم تاثیری داشته باشد ...اما یکی از ادارات زیرمجموعه وزارت اقتصاد است.

.
...

دلاور

پاسخ میده ؟!

منتظر باش ؟!

بازم منتظر باش ؟!

انتظار خوب است .

یا مهدی ( عج )
خدمت همه دوستان عزیزم که نظرهای خود را بیان داشتند وقتی در بنیاد که متولی مستقیم اجرای قانون است به راحتی آب خوردن قانون را دور میزنند و سنگ اندازی میکنند از دیگر ادارات چه انتظار .انگاری بچه های شهداهء و جانبازان حق آنها را میخورند اما دوستان گرامی نوشتن این گونه کامنت ظاهرن خوب است ولی آب در هاون کوبیدن است .بهترین راه مبارزه و حق خواهی را باید مثل ورزشی ها از طریق رسانه ملی ...سیما.جمهوری اسلامی به گوش مسئولان رساند غیر این نتیجه ای که چندین سال است به گوشه ای رانده شده ایم تمام صدا و سیما در اختیار ورزشی هاست چرا ما با اینکه جمعیت بسیار بزرگی که چندین برابر فوتبالی ها هستیم سهمی در صدا وسیما به طور اخص نداشته باشیم .مطمئن باشید ضمن اینکه مورد حمایت جامعه قرار خواهیم گرفت .اون سوء تفاهمات ببهوده نسبت به ما نیز برطرف خواهد شد
ای بابا مگر توی این کشور زندگی نمیکنی !!سبیلش را چرب کن دیگه !افتاد!
شاید شما درست میگین، ترجیح میدم قید منافعم رو بزنم ولی همچین کاری نکنم.اگه تو این کشور خیلی ها اینجوری شدن که دلیل نمیشه ما هم مثل اونا شیم.هنر اینه که آدم تو آلودگیها مستور بمونه.
باسمه تعالی

با سلام و احترام برای شهید میهن که چنین فرزندی تحویل این کشور نموده و ای کاش تعدادشان اندک نبود و ایران مان گلستان می شد.
به امید روزی کشورمان از فساد و فاسدان پاک شود و همانطورکه در همایش اخیر شنیدم، در عمل نیز ببینیم که مفسدان هزینه سنگینی را پرداخت خواهند نمود و جایزه به آنها بدهند و به منصب بالاتر ارتقاء یابند و درستکاران تحت فشار قرار گیرند تا گوشه عزلت گزینند.
به امید ان روز

.
باسمه تعالی

با سلام و احترام

فاش نیوزی های عزیز
آیا موضوع را از وزارتخانه مربوطه پیگیری نمودید؟
آیا قصد پیگیری دارید؟
آیا ...؟

.
باسمه تعالی

با سلام و احترام

نه عملی نه عکس العملی، مثل اینکه شهر فاش نیوز امن و امان است!
ولی شهر ما نا امن و نا امان است، از زمانی که درخواست این فرزند شهید میهن مان را خواندم، خواب بر چشمانم حرام شده.
بخوابید که شهرتان در امن و امان خواهد بود، بخوابید خواب خوش ببینید ...
با سلام وعرض ادب
جناب همقطار اگه میدونستم با متنی که فرستادم باعث ناراحتی شما میشم قطعا اینکار را نمی کردم.این مشکلات باعث میشه من روز به روز قویتر بشم.و این رو میدونم خدایی دارم که همیشه هوای من رو داره.بهرحال معذرت میخوام اگه باعث ناراحتیتون شدم.
باسمه تعالی

با سلام و احترام

از اینکه مشکلات را بیان نمودید و نتوانستم کمکی بنمایم از خودم و از دنیا و صاحب منصبان که حافظ خون شهدا نیستند و یادگاران انها را اینچنین آزار می دهند و اینکه هیچگونه نظارتی نیست و هر آنچه میتوانند بر سر عزیزنمان می آورند و ما باید نظاره کنیم، ناراحت هستم.
شما که عین فرزند خودمی و پدر/مادر که از فرزندش ناراحت نمی شود.

منصور باشید.

.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi