شناسه خبر : 30344
چهارشنبه 26 آذر 1393 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شرمنده برادرم شدم

جانباز20درصدازسومار- خدمت برادر عزیز آقای یوسف مجتهد!
ازاینکه به جامعه ایثارگران اطلاع رسانی میکنید بی نهایت متشکرم و از طرفی چون سنگ صبور ما هستید مجددا تشکر می نمایم .
به نظر بنده از زمانی که قانون جامع نصفه و نیمه داره اجرا میشه وضع نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم به نظر میاد . چطور شده که ما قبلا راحت دارو هامون را تهیه میکردیم ولی حالا داروخانه ها بعلل مختلف از قبیل داروی خارجی ویا داروی شیمیایی ویا غیرو بهانه می آورند که بیمه آن را پوشش نمی دهد و از دادن دارو امتناع می کنند. وقتی هم خودمان اقدام به خرید دارو می کنیم بنیاد مثل سابق که هزینه ها را بعداز مدتی واریز می کرد ازقبول هزینه ها امتناع می کند و ما را ارجاع به بیمه می کند .
نتیجه می گیریم سالی که نکو ست از بهارش پیداست .
از دولت محترم امید و تدبیر تقاضامندم تدبیری بفرمایند تا لااقل ماه دیگر بتوانیم داروهای جراحت شیمیایی را تهیه کنیم . چون خدا وکیلی در شیراز بنده از هماکنون استرس ماه دیگر را دارم با توجه باینکه این ماه بابت خرید دارو شرمنده برادرم شدم .

اینستاگرام
ما كه خدا وكيلى توى اين دولت همه چى ديديم غير از تدبير و اميد.
سلام
وضع جانبازان شیمیایی در استان فارس خیلی خرابه امیدوارم یه فکری در این مورد بشود .خصوصا وضع دارو ی ریه .
کارمندان محترم اصلا درکی در مورد بیمار شیمیایی ندارند . متاسفانه هنوز این موضوع جانبازان را ازار میدهد . از برادر عزیز س که در اتاق مربوط به جانبازان شیمایی در درمانگاه محمد رسول الله ص هست تقاضا دارم تغییری در برخورد با ارباب رجوع داشته باشند .صبر خدا بعضی اوقات انقدر کمه که دیگر جای پشیمانی نیست .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi