شناسه خبر : 30323
چهارشنبه 26 آذر 1393 , 08:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قدم این دولت برای ایثارگران چیست؟

علی اکبر احمدیان- رئیس جمهور محبوب و مردمی!
جناب حجه الاسلام والمسلمین دکتر روحانی
سلام علیکم
احتراماً بدون مقدمه چند نکته و پیشنهاد را در خصوص وضعیت جانبازان با درصدهای بالا به استحضار می رسانم. امیدوارم قبل از آنکه برای جانبازان نیز  همانند والدین شاهد (که ماهانه قریب به 700 نفر از انان مرحوم می شوند )فقط متاسف باشیم، بتوانیم با باقیمانده یادگاران هشت سال دفاع مقدس آنطور که شایسته آنان است برخورد و برایشان برنامه ریزی نمائیم.

1.به نظر شما کلمه جانباز با چه سطح یا رتبه اداری و یا درجه نظامی مترادف است؟ به زبان ساده تر با توجه به از کارافتادگی کلی وی، حقوق و مزایای جانبازی باید با کدامیک از موارد فوق همسان یا مشابه باشد؟ با حقوق وزیر؟ نماینده مجلس؟ مدیرکل؟ سرتیپ؟ یا ...
آیا سطح حقوق فعلی یک جانباز با درصد بالا مثلاً 70 درصد که معادل یک کارمند معمولی با سابقه کار 10 ساله است، میتواند تمامی معضلات و مشکلات جسمی، روحی روانی و خانوادگی ، ایاب و ذهاب ،درمان ،تحصیلات و ازدواج فرزندان و... را پوشش دهد ؟

2.آیا یک جانباز بسیجی 70 درصد که سی سال از جانبازی وی میگذرد نباید همانند یک کارمند جزء با دریافت پاداش بازنشستگی بتواند قدمی برای ازدواج و مسکن فرزندان خود بردارد؟

3. آقای رئیس جمهور! تمامی رؤسای جمهور گذشته با هر عملکردی ، بالاخره یک قدم بزرگ برای جانبازان در جهت کاستن این مشکلات برداشته اند(کمک هزینه خریدخودرو ، تخفیف گمرکی و...) که هرچند به منظور تسهیل ایاب و ذهاب آنان صورت گرفته ولیکن مشکلات اورژانسی تر خانوادگی باعث مصرف تسهیلات فوق در محلی خارج از هدف آن برنامه گردیده است. دوره شما نیز در چشم برهم زدنی خواهد گذشت. آیا برای این موضوع ایده ای دارید؟ آیا مرحم موقتی برای این آلام درنظر دارید؟

4. و نکته آخر اینکه به جای ارائه قوانین و مقررات دست و پا گیر که تصویب آن نیز گاهی چندین سال زمان می برد مثل لایحه خدمات جامع ایثارگران، میتوان تا حد امکان، خدمات لازم را در قالب افزایش حقوق بازتعریف کرد تا هم به عدالت نزدیک باشد و هم امکان تغییر کاربری آن برای جانباز آسانتر باشد. مثلا" در حالی که کمتر از 50 درصد جانبازان سالی حداکثر یک بار از بلیط نیمه بهای هواپیما استفاده می کنند ولی 99 درصد آنان به طور روزمره از وسیله نقلیه شخصی با مصرف سوخت بالا استفاده می نمایند. چرا با لحاظ کردن کمک هزینه ایاب و ذهاب در فیش حقوقی بجای خدمت ناعادلانه و ابتر بلیط نیمه بها، شعار اعتدال خود را در عمل پیاده نمی کنید؟
و هزاران مورد سوء مدیریت دیگر که ذکر آن مثنوی هفتاد من کاغذ است.
با آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی و کابینه محترم
ومن ا...التوفیق
یک جانباز نخاعی بسیجی

اینستاگرام
...

قدم این دولت برای ایثارگران چیست؟ ))

ارث به دولت بعدی ؟!
با سلام. اگر رئیس جمهور و مجالس و بنیاد اگر خواستند کارى براى جانبازان انجام دهند. یا باید براى همه جانبازان انجام دهند. یا اگر براى یک قشر خاص از جانبازان میخواهند انجام دهند. همان بهتر که انجام ندهند. و فراموش نکنید که همه جانبازان زن و بچه دارند و دوست دارند که بتوانند براى اینده بچه هایشان کارى کنند.
کو گوش شنوا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi