شناسه خبر : 30305
سه شنبه 25 آذر 1393 , 08:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد اراک توضیح دهد!!!!

مهدی سمیعی - امروز دومین روزی بود که آقا ابراهیم به گناه جانبازی در زندان مرکزی اراک به سر می برد. آقای رئیس جمهور و مسئولین محترم اگر این آقا نظم بنیاد شهید را بر هم زده اولا" به خاطر اینکه نیاز مبرم به وام برای اینکه صاحبخانه اثاثش را بیرون نیاندازد و اگر بار قبل گرفته است برای عروس کردن دخترش بوده است.

شاید اگر آقا ابراهیم مشکل اعصاب و قطع پای راست را نداشت به هیچ عنوان غرورش به او اجازه نمی داد برای حل مشکلش به شما رو بزند. ثانیا روزگاری خود رشادت کرد تا نهادی به اسم بنیاد بوجود آمد. آقای انصاری فر رئیس محترم بنیاد شهید شهرستان اراک به یاد حرف حضرت آقا که فرمودند هرکسی در بنیاد کار می کند باید خود را نوکر وخادم این عزیزان بداند افتادم! این نهادی می باشد که حضرت امام (ره) برای دفاع از این عزیزان بوجود آورد.

یا شما حرف حضرت آقا را نشنیده اید یا بنیاد شهید خصوصی شده ما خبردار نشده ایم. راستی آقای انصاری فر! آقا ابراهیم  روزگاری برای دفاع از این مملکت وناموس این مردم بود که پای راست خود را از دست داد، مشکل اعصاب وروان پیدا کرد و شما امروز ناموس این مرد بزرگ را برای نشان دادن قدرت خود به زندان انداختید. حال قدرت شما واقعی است یا قدرت آقا ابراهیم ما!

اینستاگرام
همه بايد توضيح دهند که چرا جانباز به فلاکت بيفتد
سلام
مسیولین بنیاد در اسرع وقت جهت حل ورفع این مشکلات اقدام عاجل نمایند ابروی نظام در دستان شماست تا در سایتهای بیگانه دست مایع تبلیغ نشده اقدام نمایید
این اقا ابراهیم هر کارى هم که کرده باشد. باز حقش این نبود که با همسرش به زندان بیقتد. ننگ بر چنین بنیادى باد. اقاى شهیدى اگر نمیتوانى با چنین مدیرانى مثل انصارى فرد که یک جانباز را با همسرش به خاطر نیاز مادى به پیشش رفتند به زندان میندازد. برخورد کنى مثل یک مؤمن واقعى استعفا بده و برو؟ و بنیاد را بدست یک کار بلد و دلسوز بده؟ هزاربار گفتم بازهم میگویم. بنیاد جانبازان باید بدست خود جانبازان اداره شود. در غیر اینصورت نتیجه اش همین که میبینید میشود. یکروز یک جانباز خودرا اتش میزند. یک روز یک جانباز را به قصد کش میزنند و راهیه بیمارستانش میکنند. و حالاهم یک جانباز و همسرش را به خاطر نیاز مادى به زندان میندازند. خفت بالاتر از این؟ اگاه باشید که این اتفاقات و بى حرمتیها براى هر کدام از ما جانبازان احتمال دارد اتفاق بیفتد. و خود را یک لحظه به جاى اقا ابراهیم و همسرش بگذارید. دنیا رو سرتان خراب میشود. حالا در اینجاست که اقاى شهیدى باید نشان دهد که ایا دلسوز جانبازان است؟ و یا دلسوز این مدیر از خدا بیخبر ( انصارى فر) ؟ واقعاً ببینید به چه روزگارى رسیدیم؟ ننگ بر چنین مدیران بى لیاقتى باد.
هزار بار ننگ بر چنين مسئولي ، حتي اگر به ظاهر حق به جانب باشد
با سلام. اقاى ساقى خيلى حرف بدى زدم كه نوشته ما را چاپ نكردى؟ ما كه چيزى نگفتيم. فقط حرف حقو گفتيم؟ واقعاً حرف حق تلخه.
سلام یا زهرا یازهرا س
به کدامین گناه این چنین رفتاری با جانباز این ممکت و همسرش کردید کدام قاضی توانسته است یک مرد از دیار عشق را که 40 % درصدش در این دنیا و 60% درصدش در پیشگاه خداوند است را محاکمه کند ای ولله داره تو برو 60%
درصدش را بیار آنوقت قضاوت کن کی بو تو این مجوز را داده .
ریاست محترم قوه قضائیه شما خود قضاوت کنید.این عادلا نه است که این مرد خدا را که از یادگاران دوران جنگ است را این چنین گرفتارش کنید آنهم با همسرش ؟
بجای اینکه روانشناسی در بنیاد مستقر کنید و او نیز ازرزمندگان باشد تا چنین رزمندگان اعصاب وروان را آرام کنند و به خواسته اش ارج نهید او را به بهانه مثلا درگیری به زندان می اندازید این عدالت است .
منم بارها در مسئولیتی که داشتم چنین برخوردهایی دیدم و حتی ضرب و شتم هم شدم از سوی این عزیزان اما با صحه صدر و با بوسیدن روی گل رزمنده درب و داغان جنگ وی را آرام نموده و به خواسته اش رسیدگی کردم .
این برخورد شما به هیچ وجه قابل قبول جامعه ایثارگری نیست سریعا نسبت به آزادی این جانباز فداکار اقدام نماییید و بعدا توضیح دهید و رئیس آن بنیاد خاطی را برکنار کنید تا درس عبرتی برای سایرین گردد.
در پایان از بسیج شهرستان اراک تقاضای دخالت و رسیدگی داریم و همچنین از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان اراک.
از تمام ایثارگران و مردم تقاضا دارم که به این کامنت مثبت بزنید تا به گواه شما بتوانیم احقاق حق کنیم .
امروز با او برخورد می کنند و فردا بلکه با تو ...............................
سلام
قابل توجه مسول پژوهشهای بنیاد
کجایید که این مشکلات را هم در خاطرات ایثار وشهادت بنویسید
سوال ًآیا تا بحال با بحران مالی مواجهه شدید درمانده وراه بجایی نبرید وپای آبرویتان درمیان باشد با هر دست آویزی چنگ میزنید
مدی مسیول بنیاد ا اک نمیدانم آن سعه صدر را نداشته چرا در بنیاد مشغول بکار شدن. گیریم در بدترین احوال جناب ابراهیم یا فحاشی ویا درگیر شده باشد درسمت یک مدیری که با افراد بحران زده مواجه خواهند بود باید از سوی مافوق خود قبلا توجیه شده باشد که امکان هرنوع برخوردی باشند حتی خسارت به اموال دفتری ودولتی
اگر جناب ابراهیم خان هر گونه ازاین موارد را مرتکب شده باشند پرداخت غرامت ازسوی جانبازان محتمل وحتمی است اما شکایت وبه زندان انداختنه یک جانباز با آن شرایط جسمی وبیماریش کاری با قبح بیشتری بوده که امید واریم مسیولین بنیاد بجای هر اقدامی نسبت به آزاد سازی ایشان سریعا عمل نمایند انشاالله
احسنت به طوطی کوتوله
والا این بچه ها حاضر نیستند مشگل ایجاد کنند .فشار شدید زندگی باعث ایجاد آشوب میشود جناب انصاری فر حداقل از دست همسر این بنده خدا اعلام رضایت کنید .شما قدرت دارید ما هم قبول داریم اما با یک خانم بی دفاع چنین قدرت نمای دور از مردانگی است .البته هرگز قصد تبرئه این جانباز عزیز را ندارم ولی شما در جامعه آبرو داری کنید امیدوارم فردا خبر خوش و آزادی دوستان مان را داشته باشیم
حق را بايد گرفت چه به زور باشد
عدم برخورد با مانع تراشان در بیناد به این کار منجر میگردد ما فقط سلحشوریم بس
بنطرم اگر بنیاد مشکل داره یا کمبود بودجه داره که جواب منطقی به ایثارگران بده .لااقل برای انها مشکل تراشی نکنه یا از وجود روانشناسان استفاده بیشتری بکند تا سرشان را شیره بمالد و به خانه برگشتشان بدهد تا همه چیز به خیر و خوشی تمام بشود.این برخورد نه تنها مسله ای را حل نمیکند بلکه به ایناها خواهد رسید.
جانبازان اعصاب و روان مطلوم ترین قشر جانبازان هستند.
کسی که بخواد زیاده خواهی کنه باید باهاش بر خورد بشه هر کسی که می خواد باشه هر کس حقوقی داره اگر بخواهد پا رو از حقوق خودش فراتر بذاره باید بر خورد بشه باهاش
شماهایی که به اسم جانباز ، فرزند جانباز و.... کامنت میزارید از کارمندان بنیاد هستید و می خواهید عمل قبیح خودتونو توجیه کنید . برخورد انجام شده با این جانباز با مروت و مردانگی و غیرت ایثارگری کاملا منافات دارد .
کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد.در این افکار توهم توطئه بمانید.
سلام علیکم
خیلی بده که ندونسته راجع به چیزی قضاوت کنیم، البته اگه منم بودم مثل شما سخت و یک کلام نظراکثریت را میگفتم چون تو جامعه مون اینطور جا افتاده.اون کسی که جانباز واقعیه هیچ وقت اون رشادت و معامله ای رو که با خداکرده با هیچی هیچی هیچی این دنیای فانی عوض نمیکنه.خیلی بده که خودتونو زدید به خواب غفلت.قبل از اینکه غیرت مذهبی اسلامیتون آتیشی بشه موضوعو ریشه یابی کنید بخدا اون چیزی که همتون بی هیچ مدرکی یا اطلاعی از موضوع دارید علیه اون شهادت میدید درست نیست.مسئولینی که من میشناسم همه خادمان و نوکر جانبازان و خانواده شهدا هستن.بخدا قسم من نه بچه جانباز نه شهید هیچی نیستم یه فرد باعقاید کاملامذهبی هم هستم اما چون از ریشه این موضوع آگاهی دارم گفتم یاد بگیریم همیشه قبل از قضاوت کمی تامل کنیم چون اون چیزی که تو ذهن همه مون هنجار شده همیشه درست نیست....
و من ا... توفیق
مگر نه اینکه انقلاب ما جانبازان ما شهداء ما برای حفظ امنیت خون دادن پس چرا باید کسی حتی اگر حقی از او ضایع شده باشه بخواد نظم اداره ای رو بر هم بزنه نا امنی ایجاد کنه و یا به کسی فحاشی بکنه هر چیزی راه داره اگر حق این جانباز ضایع شده باید از راه خود ش وارد شد هیچ چیزی با سر صدا حل نمیشه و بیشتر آبروی جامعه ایثار گری میره .
با سرو صدای این جانباز امنیت ملی به خطر افتاده ؟ با زندانی کردن این جانباز و همسرش و حکم جلب دخترش امنیت ملی حفظ شده ؟ لطفا دست از توجیه کردن بردارید .
آقای سمیعی عزیز: ضمن سلام به استحضارتان میرسانم نمیدانم این مطالب را از روی دلسوزی بیان نموده اید یا ... ولی باید بدانید طرح هر موضوعی نیازمند کسب اطلاعات درست و پی بردن به صحت و سقم آن است .متاسفانه شما به دلیل آنچه که خود می دانید اقدام به گفتن چنین مطالب کذبی نموده اید ضمن اینکه آقای انصاریفر خود از خانواده معظم شهدا است و بارها با سعه صدر با عزیزان جانباز و ایثارگر برخورد نموده است و حتی بنده شاهد ضرب و شتم ایشان توسط برخی از ایثارگران بوده ام ولی چون به خود ایشان توهین شد هیچگونه واکنشی نشان ندادند ولی این برادری که شما نام بردید به اتفاق خانواده اش متاسفانه شان خود و دیگرایثارگران را زیر سوال بردند و از بیان شرح ماوقع بخاطر رعایت نکردن اصول و منش ایثارگری توسط ایشان وخانواده محترمش معذورم ولی شما فرزند جانباز هستید و می توانیداز پدر خود سوال کنید معنای ایثارگری چیست ! عزت نفس ایثارگران کجارفته است. فداکاری و منش پهلوانی ایثارگران کجاست آیا باید بخاطر یکسری احتیاحات مالی و دنیوی زودگذرپشت به گذشته خود کنیم و به هر قیمتی به حقوق خود دست پیدا کنیم و شان و منزلت خود را زیر سوال ببریم آیا بهتر نبود خواسته خود را بصورت محترمانه به مسئولین ارائه کنیم و اگر پاسخی دریافت نشد از مجرای قانونی پیگیری نمائیم . با عث تاسف است برخی از جانبازان قدر خود را نمی دانند و بعنوان صاحب حق پای بر قانون می گذارند ؟
بر فرض که جانباز مذکور مقصر باشد چون نتوانسته خودش را کنترل کنه ، آیا باید بنیاد شهید و ایثارگران که نقش پدری برای ایثارگران دارد فرزند خودش و حتی همسر اورا به زندان بیندازد ؟
این برادرمون ( جانباز دفاع مقدس) نفسش ازجای گرمی بیرون میاد، وقتی شب رفتی خونه دیدی نون توخونه ات نیست وبچه ات گشنه اندمی خوام ببینم اون موقع هم ازعزت نفس به این راحتی حرف می زنی،وقتی پدر شهید شبها درب خانه اش راباز می گذارد که حداقل اگر مرد جنازه اش بو نگیرد وکسی باشد که اورا ببرد دفن کند می خواهم ببینم اون موقع هم ازمجرای قانونی حرف می زنی وهزاران وقتی دیگر که همین بنیاد سر ایثارگران می آورد وانگار نه انگار که توی این مملکت قانونی است واز روزی هم که این دولت بی تدبیر وناامید حاکم شده دیگه بدترو فقط بلدند با سی تا دوربین برن خونه برخی ایثارگران تا خودی نشان دهند، اگر راست میگید همچون مقام معظم رهبری به دیدار ایثارگران بروید که حتی همسایه بغل دستی هم متوجه نمی شودنه اینکه تو بوق وکرنا کنید که فلانی رفته به دیدارایثارگران، بله برادرما خانواده شهدائی داریم که اصلا نمی دانند بنیاد شهید یعنی چه؟ ولی بنیادشهید می داند که چنین خانواده شهدائی داریم، حالا شما ازعزت نفس حرف بزن ، واقعا که بعضی ها چه فکرهائی می کنندوچه حرفهای دولت کشی می کویند.
در پاسخ به جانباز شیمیایی:مگر هر جانبازی که مشکل مالی دارد باید به جان مردم بیفتد؟این شد راهکار؟مگر برای نان جانباز شده اند که توقع تامین نانشان را دارند؟فقط ناموس ایشان ناموس است؟؟!! زن و بچه مردم که فحش های ایشان را شنیده اند ناموس نیستند؟؟!! کم جامعه به ایثارگران بدبین شده به خاطر این رفتار؟؟؟ شما را به خدا دست بردارید
امام خمینی (ره) نگذارید پیشکسوتان جبهه و جنگ به فراموشی سپرده شوند . مسئولین بنیاد شهید اراک چقدر خوب به وصیت امام عمل میکنند !!!!!!
جانباز 35% من از مسولین محترم بنیاد تهران تقاضا دارم اجازه ندهید که یک مسول بی مسول در بنیاد همه کارهای خوب ان اداره را خراب کند مسولین مرکز باید متوجه باشند که ایثارگران صحبت از بنیاد میزنند همه بنیاد نیست صحبت از بنیاد اراک است چرا حرف از بنیاد تبریز نگفتند یا از بندر عباس بهتر ان است که مشگل را در اراک جستجو کنن ایثارگران قدره بنیاد را میدانند چون بنیاد پدر خانواد است و ایثارگر بچه خانواده پس مسعولین محترم مرکز نگذارید یک نفر همه بنیاد رازیرصوال ببرد ماایثارگران میدانیم که شما زحمت میکشید ولی بخدا داخل بنیاد کسانی هستند که با ایثارگر وبا جمهوری اسلامی مخالفند پس دیر نشده شروع کنید
جانبازان عزیز کشورمان برسر همه ی ما حق دارند و وظیفه ی ماست که به آن ها احترام بگذاریم و سر تعظیم در مقابل این عزیزان فرود آوریم
اما این جانباز عزیز اگر خواسته ای داشته است چرا با همسر و فرزندان خود به بنیاد مراجعه و اقدام به ضرب و شتم کارکنان بنیاد نموده است؟مگر کسی که عنوان مقدس جانبازی را یدک میکشد این حق را دارد که با چماق به خواسته ی خود برسد و قانون شکنی کند؟اگر اینطور باشدکه سنگ روی سنگ بند نمی شود و همه میخواهند خارج از ضابطه به خواسته ی غیرقانونی خود برسد،علاوه بر آن خواسته ی این جانباز نابحق و خارج از ضوابط قانونی بنیاد نیز بوده است!
ایثارگران عزیز دارای مرتبه بلندی هستند و اینگونه اقدامات خدشه به کل جامعه ایثارگران میزند.
احسنت
نکند مسئوا بنیاد اراک عقلش را از دست داده مگر می شود جانبازی را به زندان انداخت
مشكل را در بنياد استان و مديريت ان و در استاندار جستجو كنيد
سلام فرزند جانباز محترم بنیادشهید از جواب ایثارگران عاجز است،چون عدالت اجرا نمی شود،وبند . پ . پ. بیشتر کار آیی داشته .جنابعالی فقط چند ماهی دلنوشته ها ی ایثارگران را بخوانید، بعد قضاوت کنید!!!!!! خودکشی ها چرا؟؟؟؟؟؟ تفره رفتن از سوالات چرا؟؟؟؟و...
سلام.
عزیزان خواهش بنده به عنوان یک دانشجو این است که کمی با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری بصیرت داشته باشیم..زود قضاوت نکنیم... ما مگر شاهد شدت ماجرا بودیم.. بر اساس نقل دیگران تصمیم نگیریم..از عزیزا جانباز خواهشم این است که پای امنیت این کشور ما شهید دادیم..از شما صبوری بیشتری خواستاریم.. در لحظاتی که فشار زندگی سخت می شود به یاد همرزمان شهیدتان باشید..از خانواده های شهدا و جانباز هم توقع داریم در شرایط سخت به یاد بازماندگان صحرای کربلا کنند.. به جای فاش کردن این مسایل در خبرگزاری این مسایل را به قوه قضاییه این مملکت واگذار کنیم
کاش یاد بگیریم بدون اطلاع دقیق قضاوت نکنیم
یه خبر نپخته منبع مناسبی برای انگ زدن به کلی ادمد که دارن برا خانواده شهید و جانباز زحمت میکشن نیست
در جواب به بیدارى. خدا وکیلى شما کارکنان بنیاد و اون مدیرتان خیلى زحمت کشیدید و به زحمت افتادید. تا یک جانباز اعصاب و روان را که در حالت اعصبانیت از خود اختیارى ندارد. خودش و همسرش را به زندان انداخته اید. و با افتخار و خوشحالى از این کار یاد میکنید؟ و خود را زحمتکش شهدا و جانبازان معرفى میکنید؟ از کى تا حالا به ظلم کردن میگن زحمت کشیدن؟ فقط مانده بود که منت ظلم کردن و انداختن جانباز و خانواده اش را بر سر جانبازان بگذارید. واقعاً که.
وای چه خوب می شه نیت اصلی آقای سمیعی که پشت این همه داد و قال پنهان کرده مشخص می شد ؟ اگه بنیاد شهید جوابیه درست و حسابیه به این گزارش جهت دار بده ، خیلی از زوایای پنهان اون مشخص می شد ما منظر جوابیه بنیاد شهید هستیم
سلام
جناب موسوی این اولین باری نیست که مدیر اجرایی در یکی از نهادهای بنیاد صبوری از کف داده وجانبازی به نیروی انتظامی پاش باز شده همین چند وقت پیشها بود که یکی از همین آقایان با تماس به صدوده برای دستگیریه جانبازی شکایت کرده بودند ونیروی انتظامی در موردش دخول نکرده بود
تا بحال به وضعیت اضطرار نرسیدی که داری اینچنین برخورد میکن بزار شب دراز وقلندر بیدار
میخواهید از نیت اقاى سمیعى فرزند شیر پاک خورده یک جامباز
نیت اقاى سمیعى کاملاً مشخصه. مگر غیر ازاین بوده که تمام جانبازان و مسئولین را از ظلمیکه به این جانباز ٦٠٪ درصد اعصاب و روان و قطع عضو و خانواده اش شده وخود و خانواده اش را به زندان انداخته اند با خبر کند. مگر دروغ بوده؟ این انصاریفرد رئیس بنیاد اراک مگر این کار را نکرده؟ و تمام جانبازان از اینکه اقاى سمیعى تمام جانبازان را از این ظلم اشکار در حق این جانباز و خانواده اش شده اگاه و اطلاع رسانى کرده است حمایت و تشکر میکنند. به این میگن فرزند واقعى یک جانباز. نه کسانیکه به اسم فرزند جانباز وجانباز و دانشجو از این کار این مدیر دفاع و حمایت میکنند. واقعاًً ببینید روزگارمان به کجا رسیده که یک سرى از کارمندان بنیاد اراک به اسم جانباز و فرزند جانباز و دانشجو و غیره براى خود شیرینى از این کار مدیر با افتخار یاد و حمایت میکنند؟ و از اینکه یک جانباز و خانوادهش را به زندان انداخته اند. ابراز رضایت و شادمانى میکنند. اخه واقعاً اینان دلسوز جانبازان و خانواده هایشان هستند؟ واقعاً ببینید روزگارمان بدست چه کارکنان و مدیران از خدابى خبرى افتاده. چرا فکر میکنید که جانبازان یک سرى ادمهاى ساده لوح هستند؟ زیادى خودتان را زرنگ فرز کردید؟ فقط نمیدونم چرا اقاى شهیدى دست روى دست گذاشته و حق این مدیر نالایق و کارکنانش را کف دستشان نمیگذارد؟ و اگر تا کنون این جانباز و خانواده اش از زندان ازاد نشده باشند. باید غزل جانبازو جانبازى و ایثارو شهادت را خواند.
ببینید برادان کار در اراک خراب است در عرضه یک سال این چنددمین بار است که از اراک از این خبرها میرسد چکار کردن ایا از تهران کسی امد که بگوید چرا این جانباز را زندانی کردین برادران عزیز وقت ما تمام شده خودمان خبر نداریم حالا همین اقای صمیعی که اطلاع رسانی کرده ببین بنیاد چه بسراش بیارد میگوید نه زنگی به اقای صمیعی بزنید یا ایشان در سایت اطلاع رسانی کند اقایانی که از بنیاد طرفداری میکنند همان کسانی هستن که با ریس اداره ان جانباز و همسرش را زندانی کردن اگرو اگر واگر یک ذره مردانگی داشتند همسره جانباز را زندانی نمیکردن
وقتی در کرمان جانباز را مورد ضرب و شم قرار می دهند در اراک جانباز را می زنند و به زندان می اندازنند در یزد جانباز را چند نفر میگیرند و بازداشت میکنند در اردبیل هم به خانواده شهید اهانت و ظلم قرار می دهند به همین دلیل است که فرمانداری تکاب نیز به خود جرات می دهد تا به خانواده ادیثارگران اهانت کند
كجاى كارى دولت ما شورشو در اوردع! پدر منم مالشو بردن ورشكسته شـد بخاطر بدهى پشت ميله ها زندانه!! رهبر معظم انقلاب فرمودن:جانبازان رهبران نهضت اند؟ چجور رهبرى پشت ميله ها زندانه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi