شناسه خبر : 30272
یکشنبه 23 آذر 1393 , 11:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

عجب عکس العملی!

محمدرضا- فرزند جانبازی درمشهد برای استخدام به درمانگاه فجر مشهد مراجعه می نماید. متاسفانه دکتر مربوط به روانشناسی در تست متوجه می شود این فرزند جانباز دچار عارضه مختصری می باشد. وقتی به دکتر می گوید پدرم جانباز اعصاب و روان است، دکترعکس العمل بدی نشان می دهد و وی را بیمار روانی می نامد و وی را برای تست های بیشتری روانه بیمارستان ها می نماید.

این فرزند جانباز به حساب اینکه دکترتسهیلاتی را فراهم خواهدکرد این مطلب اعصاب و روان پدرش را عنوان می کند که با این رفتار پزشک بسیار ناراحت می شود. این است داستان مردان مرد جبهه ها و این حقارت ها و خون دل خوردن ها. آیا این پاسخ است به آن همه رشادت و امتیازاتی که لحاظ می گردد. هرچند این فرزند جانباز از بنیاد شهید معرفی نامه ای نداشته است و آزاد برای آزمون استخدامی شرکت می کند.

اینستاگرام
قابل توجه همه
خاک بر سر اون دکتر کنند.تعهد که ندارد به کنار تخصص هم ندارد .واین یعنی اون جا را غصب کرده.متاسفانه کم نیستند این جور افراد عقده ای که خودشان بیشتر از هر کسی سلامت روانی شان مورد خدشه و سوال است.
فرزند جانباز بودن درست و قابل احترام اما بايد روال قانوني انجام بشه يا نه نميشه كه هر جا رفتيم بگيم فرزند جانبازيم بگن بفرما
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi