شناسه خبر : 30269
یکشنبه 23 آذر 1393 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مانعه الجمع ایثارگری، جانبازی وآزادگی

حسینی رها - سلام علیکم. ایثارگری و جانبازی و آزادگی قابل جمع با زخارف مادی و دنیوی نیستند. جهاددرراه خدا و مجروحیت و اسارت کشیدن را نمی شود قیمت گذاری کرد یا مدام آن را به رخ دیگران کشید. این که مدام بگوییم چرا فلان امتیازرا نمی دهند و یااین که حق ماراخوردند، به کیفیت نگرش ما به خداوندمتعال و معاد برمی گردد. وقتی می گوییم: " متی ترانا و نراک"، یعنی درانتظارظهورت ازهمه چیزخودگذشتم و بازهم می گذرم. ولایتمدارواقعی، همه وجود و جان و مال را درراه دین و اعتقاد می گذارد و منتی برهیچکس ندارد.

واژه مقدس"ایثارگر" و "جانباز" و "آزاده" هنگامی مصداق پیدامی کند که دراعمال و رفتار تجلی یابد . حدود 30 و 40 ایثارگر ازاده جانباز که اکثرشان بالای 50% بوده و واقعا نان جانبازی و آزادگی را نخوردند را می شناسم که با درآمد کارمندی یا شغل آزاد ارتزاق می نمایند و هماننددیگران دچارمشکلات اقتصادی هستند و کمبودهای مادی دارند اما هرگز آنها را به بنیادشهید و ایثارگری ربط نداده و اصلا حرفش را نمی زنند.

این گروه ازایثارگران ، فعالیتهای اجتماعی و دینی دارند و باتشکیل دوره قرآن ، فرزندانمان را آموزش می دهند و انصافا ازآنجا که دارای صفای باطن هستند، نفوذکلام داشته و آموزه هایشان بردل می نشیند.

کمک به محرومان درحدوسع و رفع اختلافات خانوادگی ازدیگرفعالیتهای این گروه ازایثارگران است و درتمامی صحنه های انقلاب اسلامی حضورفعال داشته و دارند و هیچگونه بهره مادی ازاین کارها توقع ندارند. قناعت و دوری ازاسراف و زندگی ساده و بی آلایش این عزیزان واقعا الگوی دیگربرادران همرزمشان است و فرزندانی تربیت کرده اند که ازنظراخلاقی و دینی و اجتماعی سرآمددیگران هستند.

از این نخبگان ایثارگر می توان بعنوان سربازان واقعی امام عصر(عج ا...) که ازاول انقلاب اسلامی دررکاب امام(ره) بودند و بارهبرمعظم انقلاب بیعت نمودند و تاپای جان آماده جان فدایی هستند، یادکرد. خداراشکر که چنین دوستان مومن و معتقد و متعهدی داریم.

اینستاگرام
امروز ، دفاع و جهاد يعني پافشاري و پايداري روي خواسته هاي قانوني؛ ميداني چرا؟ زيرا کساني که مقابل ايثارگران ايستادگي ميکنند ، ضد انقلاب و ضد جنگ و جبهه هستند.
باسلام خدمت همه دوستان گرامی .بیایید به جای متهم کردن و یا دفاع از کسانی که حضور ندارند پرهیز کنیم جناب آقای حسینی رها بچه های جنگ دنبال حق و قانون هستن .همانطور که حضرت آقا جدود ده سال قبل به مسئولین مربوطه تاکید کردن در خدمت به ایثارگران کوتاهی نکنید متاسفانه بقدری در خدمت رسانی قصور نمودند که رزمندگان به ستوه آمدند بنده دو روز قبل هم خدمت شما نوشتم که .هر آنچه را که نوشته اید ..درست ..اما این را هم بدانید در حق رزمندگان و......بسیار اجحاف شده لذا بجای زیر سوال بردن زحمات دیگران که قابل معامله نیست دنبال چاره اندیشی باشیم ..بیاییم با اتحاد و همدلی به دنبل حق خواهی خودمان باشیم .مطمئن باشید هیچیک از رزمندگان .جانبازان .علیرغم اینکه فراموش شده اند .حاضر نیستند زره ای از اصول و آرمان های انقلاب و همم ترین آن ولایت و رهبری با کسی یا دنیای مادیات کوتاه بیان .خواهش میکنم به عنوان کوچکترین .همدیگر حمایت و از مسائل غیر ضرور خوداری کنیم .جناب آقای حسینی رها قبول کنید بچه های جنگ مشگلات و کمبود های بسیار زیادی دارند .در کهولت سن مستاجری فرزندان دم بخت و مخصوصا عوارض ناشی از جنگ خسته شان کرده لطفا شما هم در کنار و همراه دوستان باشید
برادر عزیز وگرامی جناب حسینی رها
مطالب ارائه شده از شما زیبا ست ولی هیچ موضوعیتی نسبت به آنچه که صحبت کردید ندارد.
آنچه که در قالب امتیاز و خدمات دراین تشکیلات عریض وطویل بنام شهدا وجانبازان وایثارگران میباشد وگاها ارائه میگردد ( از هر صدتا یکی ) بدانید واگاه باشید که حق وحقوق ایشان میباشد وطبق فرمایش امام علی ع حق هم گرفتنی است ... وکسی که در مقابل حیف ومیل شدن حق وحقوقش ساکت بنشیند مسئول ومدیون است !؟
با سلام. اقاى حسینى رها اولاً مشخص نکردیکه کى هستى؟ ولى هرکى که باشى.در جایگاهى نیستیکه بخواهى جانبازان و ازادگان را زیر سوأل ببرى؟ و متمعاً باش. کسیکه در دوران جوانى ٢٠،١٩ سالگى با خواست خود به جبهه میره و جانباز میشه میدونه چگونه زندگى کنه که در اون دنیا شرمنده خداى خود نشود. حالا شما میخواى بگى خیلى ادم با خدا و با اخلاص هستى ؟ خوش بحالت شما به خودت نگاه نکن همه که نمیتونند مثل شما اینهمه ایمان و اخلاص داشته باشند. شما این همه مشکلات که براى جانبازان به وجود اورده اند را ندیدى؟ اونوقت یک جانباز براى گرفتن کمترین حقوقش که موفق هم نمیشه رو میبینى؟ شما هم بهتر است مراقب اعمال خودت باشى؟ هر کس باید تقاص اعمال خودش را بدهد.
سلام آقای محترم شماحتمابه جی وصل هستی که ازطرف دیگران حرف می زنی کدام یک ازمسولین دولتی یامجلس یاسپاه وغیره شمایک نفررامعرفی کن که چندروزیادرانقلاب بوده یادرجنگ یافرزنداقایان نباشدطرف زمان شاه درکشوراروپادرس میخوانده زمان شلوغی انقلاب درچندتاتظاهرات رفته خودش راصاحب انقلاب میداندوکل کشورراخورده بازطلبکارهست حالاشمامی گوی قشرایثارگرکه درجنگ همه زندگیش راداده الان هیچ تقاضای نکندبله مازمان جنگ برای چیزی نرفتیم واگرشمازمان جنگ بودی هیچ امتیازی قرارنبودبه کسی که میرفت به جنگ بدن ولی الان 26سال هست که باابروی مادولت ومجلس بازی میکنددرتمام دنیاودردین اسلام زمان پیامبرفرق بین افرادیکه به جهادمیرفتندبوده وهست شمافقط که ازموضوعی اطلاع نداری نظرنده ماازدولت ومجلس خواهش داریم کمترشعاربدن
جناب آقای حسینی رها شما ظاهرا از از تمام دنیا رها هستی خوش به سعادت جنابعالی که دائما در فکر آخرت هستی دعای منو فراموش نکنید برادر عزیز اگر وضعیت مالی خوبی داری مقداری بمن قرض دهید اگر توانستم در این دنیا تقدیمتان میکنم اگر موفق نشدم انشالله در آن دنیا با سود دیر کردش تقدیم میکنم خیلی از شما عذر میخوام اگر وضعیت مال خوبی نداری خواهشمندم نمک روی زخم ما نپاشید بگذارید بادرد خودمان بسوزیم ودر آینده در نوشتن کلمات در این سایت بیشتر دقت فرمایید وافراد مجهولهویه را به رخ تمام ایثارگران نکشید که این اخلاق پسندیده سربازان امام زمان نیست . التماس دعا .
بايد حق را گرفت
سلام
جناب رها
اول بفرمایید چه کسانی آمدند وبرای ایثارگران قانون تصویب کردند
چه کسانی مسیول اجرای قانون مصوب در مجلس نعشه وخمار شورای هستند
مگر میشود چیزی بنام قانون در رسانه ملی در مطبوعات رسمی اطلاع رسانی شود ودر اذهان باورهای غلط القا کند ودامن پاک خانوادهایمان را لکه دار نمایند وما ساکت باشیم
اجره دنیا وآخرت با مسیولش است خدا وامام زمان وووووتا امروز مسیول اجره آخرته ایثارگران است که آیا بنده برای رضای خدا رفتم یا به عشق اسلحه اون نه به شما ربطی داره نه به غیر که به قضاوتم بنشیند
اما اجره دنیوی هم مسیولان خودش راداره به نامه ایثارگر دارند نان میخورند وخوش میرقصند ومینوشند اما به قیمته بدردآوردنه دله جمع ایثارگر اگر قرار باشه به نامه من بعضیها به نان ونوایی برسند نباید معترض باشم چون ساکت نباشم سرباز اسلام نباشم این استدلال شما مانند آدمه بینای است که خود رابه کوری زده شنواست دوست ندارد فریاد دیگران رابشنود اگردکربلای هستی باید جلوی ظلم استقامت داشته باشی نه مثل ببخشید حمار یحمل اسفارا باشیم
اینکه کتاب دردست بگیریم فقط تریپ آدمه اهل مطالعه برداریم
پس اگر ایثارگری درست درک کن اگر نیستی پس از درده ما بیخبری برو فکره خودت باش بی خیال ما باش ودرد رو دردمون نزار همین که داریم زیره باره دروغ وریا ورم میکنیم شمادیگه نیشمون نزن
موفق وبینا باشی
سلام ، طبق معمول یکی از پرسنل خوشحال بنیاد بسیار مرفه و برخوردار از کلیه تسهیلات و امتیازات ایثارگران که از سیری و بی خبری یا فراموشی وظیفه و تکلیف دینی و انسانی و بی توجهی به جانفشانی و حس کدورت با ایثارگران در مذمت مجاهدین فی سبیل الله زحمت ما میدارد.
همانطور که میدانیم تمامی بسیجیان و سربازان وظیفه و نیروهای کادر ارتش و سپاه و عامه مردم طبق فتوای واجب کفایی امام راحل (ره) در جبهه و پشت جبهه وظیفه و تکلیف داشتند در خدمت دفاع مقدس با جان و مال و تمام هستی فعال باشند که بحمد الله بنحو احسن انجام وظیفه گردیده و تمام ایرانیان و مسلمانان همچنین آزادگان جهان از نعمات مردمی و الهی آن بهره مند هستند و انشاالله تا ابد مستفیض خواهند شد.
اینک در سوی دیگر قضیه ، وظیفه و تکلیف بسیار مهمتر و حساستر از واجب کفایی یعنی تکلیف شرعی و انسانی همچنین واجب عینی وجود دارد که بر ذمه مسئولان نظام مانده که از عهده انجام آن به بهانه های واهی و طرح مسائل دروغین مالی و دنیایی اظهار ناتوانی و عجز میکنند.
انجام وظیفه و تکلیف مردم و مسئولین در مقابل یکدیگر در تمام امور کشور دوسویه میباشد و هرگز امکان ندارد پس از انجام وظیفه مردم که با تمام توش و توان با شهادت و جانبازی و آزادگی به بهترین و شیرین ترین بهره و ثمر رسیده و تمام ابرقدرتها اعتراف کردند ، وقتی نوبت به مسئولین رسیده در حالیکه با عیال و فامیل از ثمره شیرین و گوارای فداکاری مادران جوان داده از درد و رنج جسمها و ارواح تکه تکه شهدا و جانبازان و فرزندان دلشکسته آنها غرق در لذت و خوشحالی و ثروت و قدرت دائمی شدند اینچنین با ناز و ادا از زیر بار مسئولیت شانه خالی کنند؟ لذا خودتان بگویید آیا برخی از مسئولانی که بسیار بیشتر از رفاه و امنیت کامل در اثر تحمل سالها درد و رنج مظلومیت و محرومیت و مجاهدت و جانفشانی ایثارگران در کامرانی و سربلندی و عزت در مجللترین خانه ها و خودروها و باغها قرار گرفتند اینگونه وظیفه خودشان را فراموش کنند و بهترین مجاهدان و خون داده ها را شرمنده عیال و اولاد و فامیل و اهل محل به حال زار و نالان و مضطرب و احتیاجات روزمره خودشان رها کنند و حتی برخی مسئولین از حدود و طاغوت گذشته اقدام به کارشکنی و ضدیت با اولیا الله کنند؟
در حال حاضر چاره ای نداریم جز اینکه فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
آدم از کج فهمی و تحجر برخی درشگفت می ماند دیگران را دعوت به زهد می کنند . تا بیشتر غنیمت ببرند . کسی که از دین برای کوبیدن رقیب استفاده می کند بیش از این که مجاهد فی سبیل الله و مخلص باشد خائن ومنافق و تفکر داعشی دارد. کجای دین و خدا و پیغنبر گفته این همه جانباز را بگذار در درد 30 ساله خود بسوزند وبمیرند . چرا آن روی سکه را نمی خوانی تو که اهل دیانت و ولایتی که رهبری می فرماید تخلف از قوانین جمهوری اسلامی حرام است. حال این آقا گویا از صدها قانون مصوب در مورد ایثارگران وجانبازان که به بهانه های شیطانی و خائنانه اجرا نمی شود را عمل به حق و عدل و قربه الی الله می داند. و حکم به سوختن و ساختن وصبر بر دردها و آلام می کند. تو اگر پیرو حق وعدالت و مکتب امام علی هستی دستی بالابزن برای ستاندن حق مظلوترین قشر جامعه . جانبازانی که در معرکه مانند و همین اخلاص بازی باعث شد جبهه و صورت صانحه برای یش در جایی ثبت نشود والان برای اثبات جبه و جانبازی خود وپی گیری درمانشان باید پیش هر کس و ناکس التماس کنند. اگر نبود این افکار ریاکارانه وضعیت جامعه ایثارگران این گونه نمی شد. . لطفا این افکار را در این سایت درج نکنید
جناب حسینی رها؛ واژه جانباز؛ایثارگر؛آزاده زمانی تجلی پیدا می کند؛ که امثال شما که نمیدانم کیستی؟ آنان را زیاد خواه ندانند!؟ در یک کلام برای چنین تفکری بسیار متاسفم.
بله خوب است همه مردم مثل زمان جنگ انطوری باشند اولن می فرمایید ان برادان کارمندیا شغل درست وحسابی دارند ان جانبازیکه نه کاری داره نه سوادی داره باچنسر عاعلمندی چکار بایدکرد وسلام
اقای حسینی رها : الحمدالله بوی سیری و ارامش خیال و اینده یی مطمئن از کلمات شیوای شما به نظر میرسد . ساده زیستی !! اسراف !! و ایثارگران پر توقع حتما لطفا خجالت نکشید هرچه میخواهید بگویید !! ایا شده با درامد ناچیز ناچار باشید در بدر داروخانه بداروخانه بدنبال دارویی باشی که از کل درامد ماهیانه ات بیشتر باشد و پیدایش کنی و شب در تهران بزرگ که بیشتر از بزرگیش ! بی رحم است و بی مروت و تو اقای حسینی رها دیگر پولی نداری برای خوابیدن در شهری که اتفاقا پایتخت جمهوری اسلامی ایران است و تو شعار بده من ساده زیستم من ولایت مدارم و. . . . باید شب را در خیابان پرسه بزنی برادرم .این جماعتی که مورد نقدتان قرار دادید روزگاری معروف به بسیجی بی ترمز بودند وسر برگ نامه های اداری بنیاد مزین بکلام امام راحل بود که از پیچ و خم اداری وسرگردانی و پیشکسوتان ایثار وشهادت اشاره داشت .برادرم حکایت ما زیر ساده زیستی است . سکوت ما از بی توجهی مسئولین و بی قانونی تحمیل شده به جامعه ایثارگری جزء عشق بولایت درین سکوت نیست .
سلام.برادران عزبز
جلوی رودخانه ای ایستاده ای . چه چیز نطرتان را جلب میکند . ماهی ای که خلاف رودخانه حرکت میکند . یا همه ماهیانی که دارند در مسیر رود خانه حرکت میکنند .
متوجه خواهید شد سخنانی که خلاف جهت حرکت همه مردم هست برای چه چیزی است. قضاوت با همه مردم .
مادر کشور چند هزار ایثارگر با شهدا و خانواده های محترمشان داریم .
خدا بهتر میداند که هر نفر از این خانواده بزرگ چطور ارتزاق میکنند .مهم این است تا زمانیکه انسان در مشکلی گرفتار نشود بدنبال رفع ان مشکل اقدام نخواهد کرد .
بنده حدود بیست سال سایه پدرم بالای سرم بود و تمام هزینه های مرا متحمل میشد و مخارج خانواده ام تامین بود . من نمیدانستم بنیاد چیه و کجا هست . اما پس از فوت پدرم . متوجه شدم که نه خانه دارم و نه درامدی دارم و تازه بچه هایم بزرگ شده بودند و نیازهای جدیدی داشتند .چکار میکردم مجبور شدم به بنیاد مراجعه کنم که انهم بعلت با موانع شدید بنیاد مواجع شدم و در اخر به من از کار افتاده 20 درصد دادند که خودتان میدانید یعنی هیچ .
خدا پدرم را بیامرزد خیلی مرا دوست داشت اما یازده خواهر و برادر هم برای من گذاشت که همگی طالب حق خود بودند و چیزی برای من نماند .
اگر زودتر میرفتم بنیاد شاید الان 50 درصد بودم.
بله برادر عزیز هیچکس ازروی سیری بدنبال خواهش و التماس نمی رود .
شاید عده ای از ایثارگران وضع مالی خوبی داشته باشند مثل بنده این دلیلی برای نخاستن حق زن و فرزندش نیست چون خانواده های ایثارگران هم اگر بیشتر از انها حق نداشته باشند کمتر نیست .پس من که نمیتوانم حق انها را ببخشم .
امیدوارم خداوند از من نوعی راضی شود تا بیشتر از اینها خجالت زده همه نشوم
منظور این آقای حسینی مسئولین مملکتی است که با یک حقوق بخورونمیردارند زنگی می کنند واون حرفهائی هم که نوشتند همه اش مربوط به آقایان وآقازادگان است پس برادران جانباز وایثارگر خودشان رانارحت نکنند چون دارند سه هزارمیلیاردیا12هزارمیلیاردمی خورند دیگه، پس احتیاجی ندارند، بگذارید این آقا افاضه فضل فرمایند، ناراحت نباشید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi