شناسه خبر : 30252
یکشنبه 23 آذر 1393 , 07:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراتب گله مندی

هادی نجفی - شنیدید که می گویند میخواست ابرویش را درست کنه زد چشمش کور کرد؟ ضرب المثل الان ما فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل در دستگاه های اجرایی است که در اجرای بند (ب) ماده (44) قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه جمهوری اسلامی ایران دستگاه های اجرایی و صندوق‌های بازنشستگی مکلفند صددرصد (100%) هزینه‌های درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته و افراد تحت تکفل آنان را در قالب برنامه 30440 پیش‌بینی و پرداخت نمایند ولی به یکباره در سال 1393 با تغییراتی که در قانون بودجه سال 1393 داده شده، همه این هزینه ها رو از ما دارند کم می کنند!

بنیاد شهید هم هیچ اقدامی نمی کنه و فقط نتیجتا" به عرض می رساند که ایثارگران شاغل متضرر شدند. فکری به حال ما بکنید. فکر نکنم هدف بنیاد و دولت و مجلس حذف پرداخت هزینه های درمانی(بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی) بود. به نظر هدف بهبود و بالاتر بردن خدمات به ایثارگران بود ولی تا حالا که  این خدمات حذف شده و کم کردن مبلغ 100 هزار تومان بابت هزینه تامین اجتماعی +هزینه بیمه تکمیلی جمعا حدود 200 هزار تومان  با این شرایط اقتصادی چیزی نیست که از فرزندان شهدا و ایثارگران شاغل توقع باشه که از این امر ناراحت نباشند و جدیدا" هم دستگاه های اجرایی هزینه بیمه تامین اجتماعی را از ما (فرزندان شهدا )دارند کم می کنند و بیمه تکمیلی را هم اعلام کردند.

بنیاد شهید داره کارت طلایی می دهد. برید بگیرید این در حالیکه بنیاد شهید فقط به فرزند شهید بیمه تکمیلی می دهد(کارت طلایی)به افراد تحت تکفل نمی دهد. آیا منظورقانونگذار که گفته 100 درصد هزینه های درمانی ایثارگران شاغل و افراد تحت تکفل در دستگاه های اجرایی توسط دولت پرداخت شود محقق شد؟ خود من که بیمه تکمیلی خانواده ام را قطع کردم و کارت طلایی بنیاد را هم نمی خواهم و....خلاصه خوب چشم ما ایثارگران را درآورند با دستکاری کردن قانون بودجه 93 و خیلی از ایثارگران شاغل ناراحت هستند. اگر با متولیان ارتباطی دارید مراتب گله مندی ما را به گوششان برسانید.

اینستاگرام
برادر عزیز ندادن دارو و ندادن هزینه دارو مربوط به فرزندان شاهد نیست بلکه شامل کل ایثارگران میشود که من قبلا این موضوع را به بنیاد نوشته بودم ولی جوابی ندادند. انشااله که رسیدگی شود چون داروی من تمام شده و نمیدانم چکار بکنم.
موفق باشید.
سلام. میخواستم بپرسم چرا بنیاد شهید برای بعضی از. فرزندان شهید و همسران شهید سهام بانک دی خریده برای بعضی افراد نخریده مگر شهید تا شهید فرق میکنه توی شهر ما فرزند شهید هست که اصلا نیازی به این سهام ها ندارد ولی بنیاد براشون سهام خریده ولی برای من و چندین فرزند شهید با داشتن چندین فرزند و شوهر بیکار هیچ کاری نکرده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi