شناسه خبر : 30016
شنبه 08 آذر 1393 , 09:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راست میگن !

رزمنده- رزمنده های زیر 6 ماه هم ایرانی و برای این انقلاب و نظام به جبهه رفتند. باید حتما" اسیر و جانباز می شدند تا دارای امتیاز باشند؟ قانونگذاران که اکثرشان هم آزاده و جانباز هستند فقط خدمت خودشون را خدمت می دانند! شما به عنوان نماینده ایثارگران حداقل برای اینها کاری بکنید. من دارای 3 ماه جبهه هستم. به صورت قراردادی در شرکت فرودگاه ها کار می کنم. لیسانسم و تا یک ماه دیگر فوق لیسانس می گیرم. دارای 47 سال سن هستم و 18 سال سابقه کار. هر وقت تقاضای استخدام می کنم می گویند باید در آزمون شرکت کنی. هیچ آزمونی هم شرایط سنی مرا داشته باشد وجود ندارد. امتیاز ایثارگری هم ندارم. اصلا" می گویند بیخود کردی به جبهه رفتی. راست هم میگن چون متولی ندارم! امثال من مگه تعدادشون چند تا است که دست به گریبان با این مشکل هستند؟! به خدا بپیش بچه هامون شرمنده شدیم. شما زبان گویای مایی. در مجلس قانونی به مجلس بدهید تا حداقل این تعداد کم هم مشکلشون حل بشه. به خدا ثواب داره. اسماعیل کیانی بیگدلی

اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز لازم است بدانید بسیاری از ایثارگران که دارای شرایط شمول قوانین و مقررات تسهیلات و امتیازات ایثارگری هستند بعد از بیش از سی سال هنوز اندر خم یک کوچه از پیچ و خم تایید سلیقه ای مسئولان بنیاد درجا میزنند. در حاضر پیشنهاد میشود با توجه به حضور سه ماه در جبهه که طبق آیات شریف قرآن کریم از نظر حق تعالی جزو مجاهدین فی سبیل الله محسوب میشوید تا زمانیکه قوانین نظام جمهوری اسلامی اصلاح شوند یا بهتر عرض کنیم قوانین شاهنشاهی و آمریکایی و اثرشان از قوانین نظامی جمهوری اسلامی حذف شوند بیا با یکدیگر پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
شایان ذکر است برخی قوانین موجود بعلت سالها حضور استعمار غرب کپی برداری از قوانین ارتش آمریکا میباشد که متاسفانه پس از گذشت سی و پنج سال از انقلاب اسلامی هنوز رایج بوده و اعمال میگردد.
برای مثال در قانون معافیت فرزند جانباز بالای 25 درصد شرط دست ساز یکماه حضور جانباز در جبهه برگرفته از قوانین ارتش آمریکا میباشد. بدین ترتیب اگر جانباز عزیزی پس از طی سه یا چهار ماه دوره آموزشی به جبهه اعزام و قبل از یکماه حضور در منطقه جنگی مجروح شود علیرغم شمول معافیت قانونی فرزندش با کمال تاسف به دلیل تقلید کورکورانه و مضحک از قانون آمریکایی شامل فرزند جانباز بالای 25 درصد نمیشود. شایان ذکر است قانون مزبور در ارتش آمریکا بعلت لزوم حضور حداقل یکماه نیروی نظامی در امور آموزشی و آمادگی روحی در منطقه جنگی میباشد سپس به منطقه جنگی و ماموریت رزمی اعزام میگردد. بدیهی است قبل از یکماه هیچ سرباز آمریکایی مجروح نمیشود.
مثال دیگری وجود دارد که تقلید کور از قوانین خارجی موجب دردسر مردم شده است. سالها قبل وزارت خارجه عربستان بدلیل جلوگیری از نفوذ القاعده و جعل فتوشاپ عکس ، شرط سفیدی زمینه عکس گذرنامه را اجباری کرد. متاسفانه هنوز پس از سالها هر یک از ادارات کشور نیاز به عکس باشد میگویند باید زمینه عکس سفید باشد وقتی سوال میکنیم میگویند نمیدانیم قانون است کدام قانون ؟ البته میگویند بروید عکاسی زمینه عکس را با فتوشاپ سفید کنید تا قبول شود!!!!
آیا میتوان یکماه حضور در منطقه جنگی را برای معافیت فرزند جانباز بالای 25 درصد فتو شاپ کرد؟
رزمنده دیروز سلام ماهم مثل شما بودیم وحالا مکین سربار جامعه باز خدا راشکر جسمن از ما سالمتری برادر و00000000000000
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi