شناسه خبر : 30008
پنجشنبه 06 آذر 1393 , 15:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بازم پول ندارید؟

فرزند شهید- اخبار اقتصادی - واریز اقساط پنجم و ششم دارایی های ایران
اقساط پنجم و ششم از دور دوم آزادسازی دارایی های مسدود شده ایران به حساب بانک مرکزی واریز شد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مبلغ 500 میلیون دلار براساس توافق ایران و گروه 1+5 از منابع بانک مرکزی در کره جنوبی به حساب این بانک در کشور عمان بابت قسط پنجم و مبلغ 400 میلیون دلار از منابع بانک مرکزی در هند به حساب این بانک در امارات در قالب قسط ششم واریز شد.

با احتساب واریز اقساط پنجم و ششم، کل مبلغ 2.8 میلیارد دلار از فاز دوم توافقات ژنو در اختیار جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت.

همچنین طبق این توافقات، در مرحله اول 4.2 میلیارد دلار دیگر از درآمدهای نفتی طی 8 قسط دریافت شده بود.

باز هم بودجه برای پرداخت مطالبات ایثارگران نیست؟ ماده 51 که بار مالی داشت آقایان محترم باز هم بودجه نیست یا اینکه سیری شما تمام شدنی نیست؟

اینستاگرام
وقتی دولت اقای روحلنی روی کار اومد همش ایشون و وزرا واقای نوبخت از خزانه خالی حرف میزدن .حالا که هرچه در دولت قبلی نفت فروخته شد وپولش رو ندادن یکجا دارن اون رو میدن به دولت اقای روحانی ولی انگار این پولها برای جیب اقایون بالانشینه!!!!
همیشه به ما که میرسه پول نیست
ته کیسه دولت جمهور اسلامی سوراخ زیاد داره ..... که اگه بشمارم قطعا فاش نیوز نظرم رو درج نمی کنه کما اینکه حالا هم به درج نظرم امیدی نیست ...
با سلام خدمت دوست عزیز...
برای بودجه باید منابع آن مشخص باشد و پرداخت ها هم بر اساس آن منابع پرداخت می گردد...قسط واریزی هیچ ربطی به پرداخت مورد مذکوری از طرف شما ندارد...دوستان هم به هر حرفی گفته و ذکر می گردد نباید توجه کرده و بر اساس آن اظهاراتی را بیان کنند...موفق باشید
جناب احسانی نیا
شما خودتان رو خیلی تحویل می گیری؛ وبه این آن خیلی برچسب نا آگاه ؛ نادان ؛ میزنی ؛ حواست رو جمع کن ؛ این طرز صبحت در یک رسانه با یک خواهر بسیجی (حتی اگر اطلاعاتش از دید شما کافی هم نبوده) نیست ؛ همین طور با دیگر برادران ؛ اگر نوشته این فرزند شهید؛ که می نویسه ؛ حالا با آمدن این دلارها ؛بازم بگید؛ پول نداریم و ...... حرف کاملا درستی هست .
اینکه برای بودجه نویسی ابتدا باید منابع آن مشخص باشد ؛ وپرداختها بر اساس آن صورت میگیره ؛ این موضوعی نیست که فقط شما بدانید ؛ بنده خیلی دوست داشتم ؛ جواب این فرزند شهید و اون خواهر بسیجی رو خیلی بزرگورانه و از روی ادب و مستندا" می داداید.
چرا در مورد چیزی که اطلاع ندارید اظهار نظر می کنید، تنها عاملی که باعث شده ماده 51 تا حالا اجرا نشود فقط و فقط نبود بودجه است . البته نه اینکه د رقانون بودجه آن را در نظر نگرفته باشندبلکه یک دفعه بودجه بعضی از سازمانها گم شد. اگر قانون برای این پرداخت ها بودجه در نظر نگرفته پس باید هیچ اداره ای آن را اجرا نکند پس بودجه در نظر گرفته شده ولی بعضی از آقایان نمی خواهند قبول کنند و حق ایثارگران را پرداخت نمایند. چطور برای اداره کشاورزی، استانداری و ... اجرا شده و منابع مالی هم در قانون برای آن در نظر گرفته شده ولی برای ادارات دیگر مثل علوم پزشکی، بهزیستی، آموزش و پرورش و ...منابعی در نظر گرفته نشده. واقعاً از اظهار نظر شما متأسفیم .
برای اطلاع بیشتر به این مطلب توجه کنید:

فاش نیوز - لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران به دلیل کمبود اعتبارات کاملا اجرایی نشده است.
به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز" عبدالرضا عزیزی" نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در خصوص مشکلات اجرایی نشدن لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران اظهار داشت: در مورد اجرای کامل این لایحه با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صحبت کرده ام نظر خودشان این است که ما 80 تا 90درصد این لایحه را داریم اجرا می کنیم و از نظر آنها ابلاغ شده است و همین که در دولت قبل گفتند اجرا کنید ابلاغ شده حساب می کنند.
شناسه خبر: 29628
تیتر: کمبود اعتبارات مانع اصلی اجرایی نشدن لایحه جامع خدمات رسانی
بله ما نباید به چیزی توجه کنیم تا برخی با خیال راحت حق ایثارگران را بالا بکشند.
با سلام خدمت شما...
رطب خورده کی کند منع رطب؟
من خیلی کوچک تر از آنیم که بخواهیم خودمان را تحویل بگیریم...
و اما در جواب شما برادر عزیز باید عرض کنم که طرز صحبت من الحمدلله با همه یکی است و سعی کرده ام به همه احترام بگذارم که می گذارم،خصوصا فرزندان شهدا و خانواده ایثارگران را...برچسب زدن کار ما نیست دوست گرامی و اگر بیشتر توجه کنی خواهی دید که اینطور نبوده بلکه اطلاع رسانی بوده که انجام داده ام و از طرفی خواهش و انتقادی بوده که چیزی را که از آن اطلاع ندارند در عمومی بیان نکنند تا خدای ناکرده باعث تشویش اذهان شود...و اما شما هم نوشته اید حرف کاملا درستی است.دوست گرامی متاسفانه شما هم اشتباه جواب دادید...من در قبل نخواستم بیشتر توضیح دهم که هر پولی را نمی شود در هر جایی خرج کرد زیرا باعث تورم می گردد مانند همین پول نفت...در اقتصاد و از نظر اقتصاد پول نفت نباید وارد دخل و خرج دولت شود و این پول تنها و تنها باید جهت زیرساخت های اقتصاد کشور مصرف شود تا اقتصاد جامعه توسعه یابد...مگر در بانک پول زیاد نیست؟پول در بانک هم باید در جهت منابع دستوری اقتصادی مصرف شود نه منابع دستوری رابطه ای که متاسفانه امروزه باب شده است و موجبات تورم را فراهم آورده...در آخر ذکر این نکته لازم است گقته شود به فرض که این پول را بتوان صرف مخارج جاری کرد،چرا شما تشخیص دادید که با این پول می شود و باید صرف پرداخت های معوقه شود؟آیا فکر نمی کنید جاهای دیگری هم هست که نیاز بیشتری به آن دارند؟این را هم بدانید که دولت و بنیاد بهترین منبع را برای پرداخت معوقات در نظر گرفته بود که متاسفانه ایثارگران به علت عدم آگاهی آن را قبول ننمودند و همین باعث ضررو زیان در بین عزیزان شد و خیلی از همین ایثارگران به پای آن عزیزان سوختند،حال فکر می کنید علت چه بود؟علت همین اطلاع رسانی نادرستی بود که در بین ایثارگران دست به دست شد...آری دوست عزیز باید قبول کرد که نباید در چیزی که اطلاع نداریم،اطلاع رسانی نماییم...گفتنی ها زیاد است و وقت و حوصله ها کم...امیدوارم موارد مطروحه مورد توجه قرار گیرد...موفق باشید و رستگار
...

دولت بسیاز زیاد پول و درآمد دارد ؟!

و اسکناس چاپ می کند . بسیار زیاد ؟!

و از فروش انرژی و خدمات و معادن و مالیات بسیار زیاد ثروت دارد ؟!

و از صادرات مرزی و چمدانی بسیار زیاد هم ارز دارد و تحریم هم کارساز

نیست ؟!

هدایت شو ؟!
جناب احسانی نیا
سلام وعلیکم
درخصوص رعایت ادب و احترام به خوانندگان که نوشته ای داشته و مورد نقد حضرتعالی قرار گرفته ؛ قضاوت با دیگر خوانندگان که با زدن علامت مثبت یا منفی نظر شون رو میدن ؛ و اما در خصوص وارد شدن دلارهای نفتی به دخل وخرج دولت که باعث تورم می شود. این حرف شما نیست ؛ این حرف سی و چندساله ی اقتصاد دانان کشور بوده وهست !؟ ولی خدا وکیلی در کدامین دولت این حرف مورد توجه قرار گرفته و به آن عمل هم شده!!؟ یقینا" در هیچک از دولتهای پیشین وحال شاید درحد شعار بوده و هیچگاه در عمل چنین نبوده ؛؛ حال که چنین است و یقینا" 1دلار از این پولها صرف اون اموری که جنابعالی اشاره کردید؛ نخواهد شد!؟ آیا بهتر نیست ؛ بهتز که چه عرض کنم ؛ واجب تر نیست ؛ پاداش پایان خدمت اون خانواده شهیدی که درسال1391 بازنشسته شده و الان با گذشت 2سال هنوز حتی تکلیف شان هم معلوم نیست ؛ داده بشه. آقای احسانی نیا ؛ خدارا شاهد داشته باشید؛ سپس جواب بدهید؛ خدایی کدام کارمندی ؛ کدام نظامی ؛ کدام مجلسی ؛ کدام بازنشسته ای ؛ اجازه می دهد پاداش پایان خدمتش بیشتر از یکماه طول بکشد ؛ در ارتش ؛سپاه و............... جکم بازنشستگی رو با چک پاداش پایان خدمت تواما" داده می شود؛؛ حال شما بازم به گفته های خودتان باور دارید !!؟ اگر این معوقه مربوط به خود شما بود؛ چه !!؟
چطور در یک مملکت برای یک قانون واحد برای برخی از ادارات منابع پرداخت ها مشخص است ولی برای بعضی دیگر نه؟
تا وقتی مملکت دلسوزان نظام و نگران زیر ساخت های اقتصادی را دارد هیچ مشکلی ندارد. در جواب شما که گفتید چرا باید این پول صرف مخارج جاری کرد اولاً چون تنها بهانه دولت نبود پول است و دوماً حق ایثارگران را زیاد خورده اند فهمیدی دلسوز نظام
...

دولتی که پول چاپ می کند ؟!

هیچ وقت کمبود پول ندارد ؟!
سلام ، فاش نیوز عزیز امروز صبح زود هنگامی که در پمپ بنزین کلید را در قفل باک چرخاندم کلید چرخید اما در باک نچرخید یعنی کلید باک مثل کلید دولت شکست. البته ظرف چهارلیتری داشتم. دولت با کلید شکسته در قفل تدبیرو امید پول ملت را از غرب گدایی میکند. یارانه ثروتمندان خارج نشین قطع شد اما بیمه درمان ایثارگران شاغل هنوز در ابهام طرح سلامت و ضدیت و کارشکنی سکولارهای بی دین باقیمانده لابد کلید شکسته دولت همچنان ناامید در قفل بی تدبیری نچرخیده و شکسته است. خیلی دردناک است باک خالی ببخشید خزانه خالی با کلید شکسته مقابل آنهمه پول نفت درمانده و ناامید و دیگر هیچ !!!
دکتر احمدی نژاد اثبات کرد هرچه نسبت به غرب بی توجه باشیم بهتر است و بالعکس هرچه با غرب نزدیک باشیم وضعیت بمراتب بدتر خواهد شد. پیشنهاد میکنیم دولت کلید شکسته تدبیر را از قفل مذاکرات خارج کند. ضمنا چنانچه تمایل دارند کلید ساز حاذقی را برای خارج کردن کلید شکسته از قفل تدبیر و امید مذاکرات معرفی کنیم.
سلام. سه ماه است که بازنشسته شدم اماهنوز ازپاداش پایان خدمت خبری نیست. نمی دانم این پاداش را آموزش وپرورش می دهد یا صندوق بازنشستگی؟ اقای مجتهد لطفا راهنمایی فرمایید به چه نحوی می توانم این پاداش پایان خدمتم را بگیرم. ممنونم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi