شناسه خبر : 29993
چهارشنبه 05 آذر 1393 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه مشکلات حل شده گیر دادید به بیمه تکمیلی!

# هادی کوچکی 1393/08/19 11:01

به اداره رفاه دانشگاه شاهد مراجعه کردم تا هزینه های درمانی را بگیرم گفتند دیگه دست ما نیست!! بنیاد دیگه بودجه نمی دهد مدارک فرستادیم با اسامی که کارت بیمه طلایی بدهند!!

سوالم اینجاست که بنیاد با این همه پرسنل و دفتر و دستک که داره فقط جلو ما جانبازان سنگ می اندازه با این تصمیماتش....

بابا همون رویه قبلی مگه چش بود؟ براحتی مدارک میدادیم و بس از چندی پولمونو میگرفتیم....... مگه همه مشکلات حل شده که گیر دادید به بیمه تکمیلی؟

لطفا در تصمیمات تجدید نظر کنید یا لااقل نظر سنجی بشود.....!!!!؟؟ ؟

حالا بگید من جانباز برای گرفتن هزینه های درمانیکه داشته ام باید چکار کنم؟

میشه به وضعیت قبلی برگردونید؟،،،!!

چرا اینقدر مار و اذیت میکنید شما میخواهید کارمان با مشکل روبرو شه؟

لطف کنید بودجه رو مثل سابق به ادارات دولتی و دانشگاه شاهد بدید تا مشکل ما حل شه .........

آی آقایونی که این تصمیماتو میگیرید هیچ فکر کردید که ما رو مثل پرگار دور خودمون می چرخونید؟

ما هم خدایی داریم خدای والفجر ها خدای کربلا ها خدای خرمشهر ها ......و

اینستاگرام
باسلام خدمت شما برادران عزیز و یزرگوار جانباز
شما در رابطه با بیمه تکمیلی کافی است یک سری به آرشیوهای همین سایت بزنید و ببینید که صدها و یا هزاران جانباز شاغل و بازنشسته به شدت از عملکرد بنیاد در رابطه با واگذاری بیمه های تکمیلی به ادارات اعتراض داشتند. و بنیاد با وجود کمبود نیرو و اینکه تعداد بیمه شدگان دوبرابر شد و برخی نیروها درحال بازنشستگی هستند این کار را قبول کرده و حالا درحال ارائه خدمات درمانی به کلیه جانبازان شاغل می باشد.
امیدوارم که مسئولین بنیاد هم به پرسنل پرکار بنیاد که با جان و دل کار می کنند(البته برخی از این افراد) به نحو شایسته تقدیر کند.
قسمت اول صحبت شما مبنی بر اعتراض تعداد زیادی جانباز شاغل وبازنشسته از عملکرد بنیاد در زمینه درمان کاملاً صحیح است. ولی قسمت دوم که بنیاد در حال ارائه خدمات درمانی به جانبازان شاغل می باشد با واقعیت منافات دارد(تا الآن که چنین چیزی نبوده ، در آینده هم باید صبر کرد ودید).
دوست عزیز رویه قبلی ممکن است برای تعداد محدودی مثل شما خوب بوده باشد ولی برای اکثریت جانبازان فاجعه بود. چون دستگاههایی مثل آموزش وپرورش و یا صندوق بازنشستگی کشوری در طی چند سال گذشته ریالی از هزینه های درمانی را پرداخت نکردند.
اقای کارمندبنیادماتاامروزجیزی ندیدیم ماشااله جانبازشاغل توبنیاد هم دوتاحقوقشوداره هم بیمه تکمیلی رو نوش جونتون ولی ندانسته حرف دیگران روتکذیب نکن بارک اله داداش
اقا ما نخواستیم بنیاد واسمون کاری بکنه تا چند وقت پیش خود دانشگاه بیمه کرده بود هم من و هم همسرمو پولی هم از ما نمیگرفت بیمه تکمیلیشم عالی بود الان به غیر از خودم که فرزند شهیدم به ازای همس و فرزندم باید 1600000 هزار تومان پرداخت کنم با با اون ارگانهای که قانون درست عمل نمیکردن یقشونو میگرفتین نه اینکه وضعیت ما رو خراب کنید تو رو خدا یکی به گوش بالایی ها برسون
دوست عزیز کارمند بنیاد شهید
اینکه بیایید بودجه دانشگاه رو قطع کنید بدلیل اینکه آموزش پرورش بودجه گرفته اما هزینه نکرده ویا از این دست مشکلات ، باید اون جاهایی رو هم که خوب عمل میکنند رو با اونا یکی بدونید؟ و بودجه اش رو قطع کنید!!!!!!
اینکه راه حل نیست برادر من این علاف کردن یکسری از جانبازایی هست که با خاطری آسوده داشتند زندگی میکردند اما شما با این کارتون باعث شدید که یک چالشی تو زندگی ما پدید بیاد و یا بعبارتی جلو پامون چاله کندید بیایید معقولانه به مشکل نگاه کنیم و تبعات اونو بررسی و سپس نتیجه گیری کنید و اقدام.
برایتان آرزوی موفقیت میکنم.هادی کوچکی
تازه داشت مشکل دارو و درمان حل میشد. نمیدانیم چه اتفاقی افتاده . شما را بخدا قسم میدهم همان رویه قبل را ادامه بدهید . مدتی بود که داشتیم یه ارامشی را احساس میکردیم که یکمرتبه رییس جدید با قانون جدید روی کار امد و حسابی ارامش ما را بهم زد . به قران مجید قسم میخورم از همین الان استرس گرفتن داروی شیمیایی ام را دارم که نمیدانم ماه بعد چه کنم .امیدوارم خدا به چه کنم بیاندازدشان که ما را به چه کنم انداخته اند . . .
هر کسی که قانون خدمات ایثارگری توی تمام ارگانها از جمله بانک ملت و تجارت اجرایی نمی کند و از ان به هر بهانه ای سرپیچی می کنند از هر کجا منشاء می گیره خدا خیرشون ندهد و زن و بچه شون و بیمار و بکشه .....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi