شناسه خبر : 29990
چهارشنبه 05 آذر 1393 , 10:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیراز یک بسیجی جانباز

محسن ناطق - سلام ، هویت بسیج یعنی وحدت ملی با محوریت اسلام عزیز با رهبری معظم انقلاب است. چنانچه قصد تقدیر باشد بایستی از تمام بسیجیان بویژه بزرگ بسیجی انقلاب تقدیر شود.

با خبر شدیم شیر مرد بسیجی جانباز جناب آقای مهندس محسن کوهی مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری خراسان رضوی در دومین سال مدیریت یکبار دیگر توانست با تلاش و پشتکار جهت خدمت رسانی به زایران و مجاوران بارگاه آستان قدس رضوی(ع) و مدیریت شایسته نظارت عالی بر پروژه های عمرانی استان رتبه اول شوراهای فنی استان را بین استانداریهای کل کشور با معرفی معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور کسب نماید که باعث شادی بسیجیان بخصوص ایثارگران معزز گردیده است.

این شیر مرد بسیجی که جانباز میباشد علیرغم تحمل درد و رنج مجروحیت توانسته پس از تحصیلات عالی در استانداری استخدام شود و پس از طی تدریجی مراحل کارشناسی و مدیریت پایه و میانی در حال حاضر به مدیریت ارشد عمرانی استان نائل شود و موجب خیرات و برکات فراوانی در راستای خدمت به مردم گردد.

ضمن عرض تبریک و تقدیر به محضر ایشان پیشنهاد میگردد تا نمایندگان محترم مردم شریف استان خراسان رضوی در مجلس شورای اسلامی و مسئولان ارشد در وزارت کشور با عنایت به لیاقت و شایستگی نسبت به ارتقای شغلی جناب آقای مهندس کوهی به معاون عمرانی استاندار اقدام فرمایند.

شایان ذکر است در حال حاضر معاون عمرانی استاندار پس از 35 سال خدمت نیاز به بازنشستگی و استراحت دارد لذا جایگزینی شیرمردان بسیجی و علاقه مند در خدمت و سازندگی کشور که بارها لیاقت و شایستگی را اثبات کردند موجب ارتقا و تسریع در پیشبرد اهداف نظام مقدس و افزایش رضایت مردم و کاهش شکاف موجود خواهد شد.

اینستاگرام
تازه شروع شده حیف نیست بره خونه نفرماید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi