شناسه خبر : 29989
چهارشنبه 05 آذر 1393 , 10:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خط کشی جناحی و عاشقان ولایت

محسن ناطق - سلام ، افرادی که مدعی پیروی خط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب هستند و مدام بدنبال خط کشی سیاسی و تقسیم بندی مردم بوسیله خط کش حزب و جناح میباشند از نظر عاشقان ولایت و پیروان خط امام و رهبری معظم انقلاب نسبت به وحدت و انسجام ملی خیانت میکنند. برای مثال تشکیل برخی تیمهای ورزشی که در تقابل یکدیگر مسابقه میدهند تا در نهایت تیم ملی مقتدر باشد. بهترین وحدت و انسجام از طریق پیوستن به بسیج امکانپذیر است. چرا گروههای سیاسی با بسیجی و ایثارگر مخالف هستند اما خود را دلسوز و حامی مردم و پیرو خط ولایت فقیه معرفی میکنند؟

اگر افرادی به ظاهر خود را پیرو ولایت معرفی میکنند لازمست در باطن نیز بدنبال ایجاد و حفظ وحدت ملی در قالب بسیج باشند در حالیکه گروه بندی مردم و ایجاد اختلاف فکری و دینی بوسیله ورود به مقدسات و تعصبات مردود میباشد. فقط خط کشی که توسط رهبر معظم انقلاب بین دوست و دشمن ترسیم میگردد مورد قبول و تایید ایرانیان وفادار به نظام مقدس اسلامی میباشد.

یکی از نشانه های شناخت فتنه و دشمنی پنهان با نظام مقدس که در نقاب دینی و انقلابی مخفی شده همین قرائت های مختلف از دین و ایجاد تفرقه و شبهات شیطانی است لذا مردم بخوبی از جبهه های جنگ با دشمنان پنهان در نقاب دین و انقلاب بوسیله رهبری عالیقدر حضرت امام خامنه ای سربلند و کارآزموده شدند.

سلام ، طبق آیات شریف قرآن کریم حزب فقط حزب الله است. تجلی حزب الله در قالب بسیج مردمی با فرمان امام راحل (ره) جلوه گر اتحاد و انسجام ملی میباشد. اگر حزب یا گروهی مقابل حزب الله تشکیل و فعال شود آنوقت میگوییم حزب شیطان است.
اگر احزاب و جناح های سیاسی مثال سکولاریسم و سوسیالیسم و غیره با صداقت هویت و هدف خودشان را به مردم اعلام کنند هیچوقت طرفداری نمود پیدا نمیکند. آنها با پوشش پیروی از خط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب و نقاب دینی و انقلابی همچنین قرائت آیات قرآن در سخنرانی و نشریات مربوط تلاش میکند مردم را دور خودشان جمع کنند. آنها هویتی شیطانی و دشمنی قدیمی با مردم مسلمان دارند. افرادی که با دلارهای آمریکایی فریفته دنیای دون و کاخ و ویلاهای خارج هستند هرگز مورد تایید مردم رنج کشیده و خون داده نخواهند شد.
فتنه 76 . 88 نمونه علنی دشمنی آنها با مردم مسلمان بوده که روزهای ابتدایی توسط دروغ و شبه افکنی توانستند عده ای را با خودشان همراه کنند اما پس از افشای هویت شیطانی و ارتباط با استکبار و کشف خیانت آنها توسط رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران چنان ذلیل و منزوی شدند که مسئولان نظام مجبور شدند تیم های حفاظتی مسلح تشکیل دهند تا فتنه گران خائن از خشم و انزجار مردم در امان باشند.

اینستاگرام
بله بله همینه که می فرمائید ..... الله اکبر
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi