شناسه خبر : 29976
سه شنبه 04 آذر 1393 , 15:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دوران « نبرد تأویل »

پ ب- از ناخن بر سنگ خارا کشیدن گفتی .. یادم افتاد به سنگ خارایی که در حافظه من نقش بسته است ....
نشد « چشمه » از پاسخ سنگ سرد
به کندن در افتاد و ابرام کرد
بسی کند و کاوید و کوشش نمود
کز آن سنگ « خارا » رهی بر گشود
گرت پایداری است در کارها
شود سهل پیش تو دشوارها

.. شک ندارم خدا اراده کرده که سینه تو را چشمه جوشان فرهنگ و معارف اسلامی قرار دهد . لذا بر این باورم که خوب می دانی نهضت عاشورایی امام حسین (ع) با تکرار مکرر عاشوراییان در حافظه تاریخ جاویدان و ماندگار شد ...
تو که روزگاری در کربلای ایران حماسه آفریدی ... وظیفه داری بنویسی و باز هم بنویسی. از حماسه هشت سال دفاع مقدس که لحظه لحظه آن بیان مظللومیت « رهروان پاک رسول ا... » است .

خوب می دانی که ما در دوران « نبرد تأویل » هستیم ... نبردی که پیامبر (ص) نیز به سخت بودن آن اشاره نموده است. در نبرد تأویل هیچ کس با چهره واقعی در صحنه حاضر نیست و حرف دلش را نمی زند . همه به نام دین سخن می گویند و بعد اصرار دارند ما به درک آنها از دین احترام بگذاریم ... آفرین بر شما که روزگاری رزمنده ای بودی برای نبرد« تنزیل » . دست مریزاد خوش درخشیدی در آن نبرد ...اما ....
مبادا رزمنده بودن در جبهه ی تأویل شما را مایوس کند . خوب می دانی ارزش های دینی برای بعضی ها یک بازی زبانی است. در این شرایط جهاد زبانی بر من و تو واجب می شود :
والله الله فی الجهاد باموالکم و انفسکم و السنتکم ..

نمی دانم شما نیز با من هم عقیده ای یا نه که فتنه ۸۸ نقطه اوج پاتک های دشمن در حق رزمندگان نبرد تأویل بود ؟
وقتی سیاست ما عین دیانت ماست و دیانت ما عین سیاست . حادثه ۹ دی نیز یک پیروزی ارزشمند برای رزمندگان جبهه ی تاویل است ...
با تشکر

اینستاگرام
سلام ، افرادی که مدعی پیروی خط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب هستند و مدام بدنبال خط کشی سیاسی و تقسیم بندی مردم بوسیله خط کش حزب و جناح میباشند از نظر عاشقان ولایت و پیروان خط امام و رهبری معظم انقلاب نسبت به وحدت و انسجام ملی خیانت میکنند. برای مثال تشکیل برخی تیمهای ورزشی که در تقابل یکدیگر مسابقه میدهند تا در نهایت تیم ملی مقتدر باشد. بهترین وحدت و انسجام از طریق پیوستن به بسیج امکانپذیر است. چرا گروههای سیاسی با بسیجی و ایثارگر مخالف هستند اما خود را دلسوز و حامی مردم و پیرو خط ولایت فقیه معرفی میکنند؟
اگر افرادی به ظاهر خود را پیرو ولایت معرفی میکنند لازمست در باطن نیز بدنبال ایجاد و حفظ وحدت ملی در قالب بسیج باشند در حالیکه گروه بندی مردم و ایجاد اختلاف فکری و دینی بوسیله ورود به مقدسات و تعصبات مردود میباشد. فقط خط کشی که توسط رهبر معظم انقلاب بین دوست و دشمن ترسیم میگردد مورد قبول و تایید ایرانیان وفادار به نظام مقدس اسلامی میباشد.
یکی از نشانه های شناخت فتنه و دشمنی پنهان با نظام مقدس که در نقاب دینی و انقلابی مخفی شده همین قرائت های مختلف از دین و ایجاد تفرقه و شبهات شیطانی است لذا مردم بخوبی از جبهه های جنگ با دشمنان پنهان در نقاب دین و انقلاب بوسیله رهبری عالیقدر حضرت امام خامنه ای سربلند و کارآزموده شدند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi