شناسه خبر : 29973
سه شنبه 04 آذر 1393 , 14:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بسیج واژه ای مقدس

جانباز- بسیج واژه ای مقدس ومردمی است که شالوده وجود آن ریشه در اعتقادات اسلامی و خمینی کبیر دارد. بسیج به یک نسل و یک آن منحصر نمی شود بلکه متعلق به آحاد ملت مومن در همه اعصار, پیروان دین وکشور و ولایت است. بسیج در اعتلای آرمان های امام وانقلاب و رهبری در عرصه های گوناگون تلاش مستمر داشته و فدایی بسیار هم داده, تفکر وفرهنگ شریف بسیجی اگر در همه جا فراگیر شود (که شده ) جلوه هایی از آثار مدینه فاضله, محصول ابتکار, درایت و اندیشه والای امام راحل ,به طور کامل متجلی و نه تنها در درون کشور, بلکه ماورای مرزها و ملت های زیر ستم را پوشش می دهد و سدی است مقابل تهاجمات مختلف و خصم اهریمنی و حامی است برای مظلومان و آه کشیدگان.

اوج ایثار وفداکاری بسیج در دوران 8ساله دفاع مقدس تثبیت وبروز پیدا کرد ونسلی را به میدان کارزار روانه ساخت که عشق وفرهنگ عاشورایی را از نوجوان تا سالمند و زن وکودک وپیر همه وهمه ....را منسجم وهماهنگ کرد تا گوشه ای از صحنه کربلا وهمبستگی و وحدت اسلامی را به نمایش بگذارند , به حتم نسل جان بر کف دوران جنگ تحمیلی حامل افتخارات ومباحات کشور بوده و از قابلیت و عیار بالایی از قداست بر خوردار است که همه بایستی قدردان ایثارگری و حماسه شجاعت ان دلاور مردان با شیم وبه آنان ببالیم.

به امید خدا این مسیر الهی و بار امانت ورسالت شهیدان به خون خفته ,توسط جوانان پاک بسیحی در نسلهای بعدی در جنبه های مختلف علمی ,اجتماعی ,دینی, دفاعی ....تداوم و به قیام امام عصر (عجل)متصل گردد وبسیجیان ومومنان زمینه ساز حکومت عدل وامام عصر(عج) وناجیان وشافیان در دنیا و آخرت هستند . مردان و بانوان بسیجی این ایام خجسته , مبارکتان باد .

.

اینستاگرام
سلام ، طبق آیات شریف قرآن کریم حزب فقط حزب الله است. تجلی حزب الله در قالب بسیج مردمی با فرمان امام راحل (ره) جلوه گر اتحاد و انسجام ملی میباشد. اگر حزب یا گروهی مقابل حزب الله تشکیل و فعال شود آنوقت میگوییم حزب شیطان است.
اگر احزاب و جناح های سیاسی مثال سکولاریسم و سوسیالیسم و غیره با صداقت هویت و هدف خودشان را به مردم اعلام کنند هیچوقت طرفداری نمود پیدا نمیکند. آنها با پوشش پیروی از خط امام راحل (ره) و رهبری معظم انقلاب و نقاب دینی و انقلابی همچنین قرائت آیات قرآن در سخنرانی و نشریات مربوط تلاش میکند مردم را دور خودشان جمع کنند. آنها هویتی شیطانی و دشمنی قدیمی با مردم مسلمان دارند. افرادی که با دلارهای آمریکایی فریفته دنیای دون و کاخ و ویلاهای خارج هستند هرگز مورد تایید مردم رنج کشیده و خون داده نخواهند شد.
فتنه 76 . 88 نمونه علنی دشمنی آنها با مردم مسلمان بوده که روزهای ابتدایی توسط دروغ و شبه افکنی توانستند عده ای را با خودشان همراه کنند اما پس از افشای هویت شیطانی و ارتباط با استکبار و کشف خیانت آنها توسط رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه تهران چنان ذلیل و منزوی شدند که مسئولان نظام مجبور شدند تیم های حفاظتی مسلح تشکیل دهند تا فتنه گران خائن از خشم و انزجار مردم در امان باشند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi