شناسه خبر : 29972
سه شنبه 04 آذر 1393 , 14:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مرفه از نگاه پزشکان

جانباز شیمیایی 1- پزشکان خوب و نوع دوست کم نیستند. جدای از آنها که زیر میزی های کلان میگیرند وبیمار وخانواده اش را به خاک سیاه می نشانند! ولی زمانه بدی است. من هم در جبهه پزشکانی بسیار دلسوز وانسان ومومن را دیدم که چه خدمت ها بدون چشمداشت ونداشتن تجهیزات کافی انجام می دادند ولی از روزی که کار جانباز به پزشکان کمیسیون بنیاد و خود بنیاد افتاد چون به ما بی اعتماد بودند ونهایت اجحاف را در حق رزمنده وجانباز و آزاده کردند و پاسخگو هم نیستند این بی اعتمادی را در جامعه پزشکی نهادینه کردند!

آخر پزشکان فکر می کنند ما انقدر حقوق می گیریم وانقدر مزایا داریم که جزء افراد مرفه می باشیم. باور کنید جانبازی با مشکل اندک وابسته به یکی از نهاد ها به پزشکی که مدتها بامن کارمی کرد، گفت من دو حقوق میگیرم و درصد جانبازی دارم!! ودریافتی اش از دو جا (بنیاد واداره اش )حدود 10 برابر حقوق من میشد !!؟ و دکتر بیماری های مرا و مقدار فیش حقوقی ام را برایش مثال زد.  تازه مدرک دانشگاهی من بالاتر بود! وگفت چون ایشان در نهاد شما نبوده اند باید اینقدر تبعیض باشد؟خندید.

آری این تبعیض ها همه را بدبین کرده. مردم فکر می کنند آن رزمنده وبسیجی و آزاده وخانواده شهید همه مرفه اند. پزشکان هم جزء همین مردمند. لااقل من با انها بوده ام ومیدانم چه زحمتی می کشند تا پزشک شوند. باور کنید بیشتر دانشجویان پزشکی از خانواده های روستایی وبی بضاعت و ازجنس خودمان بودند و اینها به جانباز بیشتر احترام می گذارند و امیدوارم درد دل شما را بخوانند وهمتی بکنند. اجرشان با خدا

اینستاگرام
برادر خوبم ؛ نه تنها پزشکان کمیسیون پزشکی ؛فکر میکنند ما حقوق و مزایای آنچنانی میگیریم !!!! بلکه دولت تدبیر و امید هم ما جانبازان حالت اشتغال را بی نیاز و مرفه می پندارد !!!!؟؟؟ باور ندارید ؛ باور کنید که سبد کالا ی مرحله اول به قشر جانبازان و ایثارگران تعلق نگرفت ؛ خدایا شکر که با تنها دریافتی 650هزارتومانی جزو افراد مرفه جامعه محسوب می شویم.
چون کسی تایید و یا تکذیب نکرد ؛ باورم شد عده بسیاری سبد کالا مرحله اول رو گرفتند؛ می پرسید چطور !!؟ افراد تحت کمیته امداد ؛ بهزیستی ؛ نیروهای مسلح ( ارتش سپاه ناجا .....) ؛ کارگران تامین اجتماعی ؛ کارمندان کشوری ؛ فقط و فقط نام افرادی که تحت بنیاد شهید وامورایثارگران هستند اعلام نشد ؛ که بنده هم چون بجز بنیاد جزو هیچک از گروههای بالا نبودم ؛با مراجعه به سایت یارانه کالا و ثبت شماره ملی ؛جواب داده شد؛بشما تعلق نمی گیرد!!!؟ حتی به بانکی که یارانه می گیرم هم رفتم ولی اونجا هم همان جواب قبلی رو دادند!؟
با سلام به جانباز شیمیایى1- همدرد عزیز حواست کجاست ؟ تمام دکتراى کمسیون بنیاد از خود مسئولین بنیاد دستور میگیرند. که درصدهاى جانبازان را تا انجایى که میتوانند کم بزنند. به خدا و پیغمبرهم کارى ندارند. چون اعتقادى در کار نیست و سلام.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi