شناسه خبر : 29957
دوشنبه 03 آذر 1393 , 12:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جریمه روی جریمه

محسن ناطق- از فتح خرمشهر تا این تاریخ با وجود چند مجروحیت لاعلاج هیچکونه تسهیلاتی از بنیاد دریافت نکردیم و کماکان با تحمل درد و رنج که منجر به سکته قلبی اخیر ناشی از حملات مکرر عصبی شد و محدودیت های مجروحیت کمر که پس از عمل جراحی تخلیه دیسک ها و ترمیم اعصاب و نخاع به سختی امرار معاش می کنیم.

امسال سرویس مدرسه فرزندم برقرار نشده لذا مجبور بودم خودم وظیفه سرویس مدرسه را انجام دهم لیکن به علت وقوع منزل اجاره ای ، محل کار و مدرسه فرزندم در طرح ترافیک مشهد متوجه شدم طی مدت گذشته جریمه های سنگینی ثبت شده است. هیچ یک از مسئولین پاسخگوی مشکلات مجروحیت و محدودیت های متعدد و الزام استفاده از نقلیه شخصی و فقدان درآمد کافی برای اجاره دائمی تاکسی نیست.  فقط می گویند جانباز 50 درصد پلاک معلولیت دریافت می کند و مجاز به شمار می رود. بنابراین همچنان جریمه روی جریمه ثبت می شود.

همانطور که مستحضر هستید با مشکلات فراوان و سفرهای طولانی از مشهد به تبریز موفق به اخذ صورتجلسه سانحه و تایید در شورای احراز بنیاد شده لیکن پس از گذشت سی و دو سال که درصدهای قبلی باطل شده هنوز تعیین درصد مجدد اقدام نشده است. شایان ذکر است پرونده در شورای پزشکی نزاجا تعیین درصد شده و در انتظار پاسخ شورای اعتراضی برای از کارافتادگی می باشد.

با وجود قوانین و ضوابط کافی در مورد تردد خودروی جانبازان در طرح ترافیک که بسیاری از جانبازان از مزایای آنها به کلی ناامید و محروم هستند، در ناامیدی مطلق از عملکرد بنیاد آیا جانباز میتواند از طریق سهمیه معلولان بهزیستی جهت دریافت مجوز تردد طرح ترافیک اقدام نماید؟
علاوه بر موارد فوق الذکر بیمه تکمیلی و هزینه های درمانی هشت ماه گذشته چطور منعقد و پرداخت خواهد شد؟

اینستاگرام
...


خدا به شما صبر بدهد دلاور .

آمین
کاش مسئولان بخوانند ناطق جان این نیز بگذرد اینها مشکلات ما را میدانند واقدامی نمیکنند این هشت ماه هزینه درمانی را هیچکس بعهده نمیگیرد از نظر قانونی هم کاری ازدستمان بر نمیاید فقط باید اه بکشیم واه مظلوم چه ها که نمیکند
مجوز ورود به محدوده طرح ترافیک ارزونی خودشون ؛ حتی از دادن ارم تردد که بشه لااقل از تابلو پارک ویژه جانبازان استفاده کرد و قانونا موظف به دادن این برچسب هستند؛ بازم دلشون نمیاد ؛ برای جانباز کاری کرده باشند. یا شایدم بار مالی داره و.......!!!؟
سلام. تا اول مهر93 بیمه اداره بودیم و پس ازبازنشستگی گفتند می توانید بیمه تکمیلی بنیادشهید بشوید. نسخه هایم مربوط به ششماهه اول سال یعنی تا شهریور93بود که بیمه ایران می گوید مهلتش تمام شده و پرداخت نمی کنیم. آیا راه قانونی وجوددارد تا نسخه های ششماهه اول امسال را بگیریم؟ متشکرم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi