شناسه خبر : 29956
دوشنبه 03 آذر 1393 , 12:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دلیل واقعی قطع بیمه

محسن ناطق- بازهم تبلیغات بنیاد برای روپوشی مظلومیت ایثارگران رو نمایی شد. طبق معمول تعدادی از سایت های محوری ایثار و شهادت را مرور کردم اما نشانی از نشانی سامانه مذکور (سامانه دیجیتال سازی کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت) وجود ندارد!!
طبق معمول بنیاد کانالی ایجاد کرده تا بنام ایثار و شهادت بودجه را بکام دیگران واریز کند. لابد دربی سرخ آبی هزینه داشته ؟
بیمه نیمه تکمیلی درمانی جانبازان در پیچ و خم مراحل طرح بیمه سلامت وزارت بهداشت و درمان چی شد؟ ؟؟؟

جانبازی که از ابتدای سال جاری حدود 3 میلیون تومن هزینه درمان روی دستش مانده، یکشبه تبدیل به 6 میلیون شد!! تعجب نکنید طلبکارخیرخواهی که 3 میلیون تومن بابت تامین هزینه درمان و تسویه حساب ترخیص بیمارستان جانباز قرض الحسنه داده بعد از چهارماه پولش را طلب کرد. لذا جانباز عزیز مجبور شد با دوندگی و خواهش و تمنا و دریافت وام دارای 30 درصد بهره قرض را ادا کند. اگر به فرض محال وعده همیشه دروغین مبنی بر برقراری مجدد بیمه نیمه تکمیلی از ابتدای سال جاری تمدید شود ، 80 درصد هزینه های درمانی هشت ماه گذشته پرداخت خواهد شد. علیهذا جانباز مجبور است چند سال به طور متوالی اقساط وام ((هزینه درمان را دوبله پرداخت کند)). یعنی درصورت تجدید بیمه نیمه تکمیلی جانباز بایستی هزینه درمانش را 120 درصد پرداخت کند. آیا این ظلم و ستم نام دارد یا طرح بیمه سلامت یا قانون خدمت رسانی به ایثارگران دردمند و بیمار است؟

این موضوع گوشه کوچکی از ضرر و زیان مادی و معنوی جانبازان است که در اثر دلیل نامعلومی که بیمه نیمه تکمیلی جانبازان قطع شده بر دوش جانبازان و قلوب مومنین و دلسوزان نظام مقدس سنگینی می کند لیکن موجب خوشحالی دشمن شده است. بقول فرمایش مقام معظم رهبری خطاب به عناصر فاسد فتنه گر " بروند خوشحال باشند" زیرا بوسیله چند نفر خائن داخلی دشمنان اسلام را به مقصود رساندند.
خیلی خیلی می خواهیم منظور یا دلیل واقعی قطع کردن بیمه نیمه تکمیلی جانبازان را توسط وزارت بهداشت و درمان یا بنیاد در دولت تدبیر و امید از ابتدای سال جاری بدانیم.
گرچه می توانیم حدس بزنیم موضوع سیاسی و جناحی بوده اما از مدیریت محترم فاش نیوز خیلی خیلی عذر خواهم که با طرح مشکلات جانبازان که صددرصد با موضوعات سیاسی و جناحی ارتباط دارد موجبات اعتراض حامیان بنیاد فراهم شده که با زخم زبان مدعی سیاسی یا سانسور شدن سایت هستند. البته کسانی آنطور متعصب از عملکرد بنیاد حمایت می کنند که از حمایت عالی بنیاد بهره مند شدند. از سوی دیگر طرح موضوعات سیاسی در سایتی مخصوص ایثارگران هیچ اشکالی ندارد بلکه محتویات سایت را بسیار جذاب کرده زیرا هر یک از ایرانیان مسلمان دارای ویژگی های تحقیقی اصول دین و مذهب تشیع همچنین ابعاد گوناگون شخصیتی و فکری علمی ، تخصصی ، مذهبی ، سیاسی و غیره هستند که به این علت ایرانیان ملتی هوشمند هستند. خودتان بگویید آیا چاره ای دیگری بجز پناه بردن به خداوند متعال و استعانت از او داریم؟

اینستاگرام
# هادی کوچکی 1393/08/19 11:01
به اداره رفاه دانشگاه شاهد مراجعه کردم تا هزینه های درمانی را بگیرم گفتند دیگه دست ما نیست!! بنیاد دیگه بودجه نمی دهد مدارک فرستادیم با اسامی که کارت بیمه طلایی بدهند!!
سوالم اینجاست که بنیاد با این همه پرسنل و دفتر و دستک که داره فقط جلو ما جانبازان سنگ می اندازه با این تصمیماتش....
بابا همون رویه قبلی مگه چش بود براحتی مدارک میدادیم و بس از چندی پولمونو میگرفتیم....... مگه همه مشکلات حل شده که گیر دادید به بیمه تکمیلی؟
لطفا در تصمیمات تجدید نظر کنید یا لااقل نظر سنجی بشود.....!!!!؟؟ ؟
حالا بگید من جانباز برای گرفتن هزینه های درمانیکه داشته ام باید چکار کنم؟
میشه به وضعیت قبلی برگردونید؟،،،!!
چرا اینقدر مار و اذیت میکنید شما میخواهید کارمان با مشکل روبرو شه؟
لطف کنید بودجه رو مثل سابق به ادارات دولتی و دانشگاه شاهد بدید تا مشکل ما حل شه .........
آی آقایونی که این تصمیماتو میگیرید هیچ فکر کردید که ما رو مثل پرگار دور خودمون می چرخونید؟
ما هم خدایی داریم خدای والفجر ها خدای کربلا ها خدای خرمشهر ها ......و
من قبلا هم نوشتم که ما در استان فارس نمیدانیم چه اتفاقی افتاده که دیگر هزینه دارو را نه بیمه قبول میکنه و نه بنیاد اونو قبول میکنه . حالا متوجه میشویم داره سراسری میشه .ما از دولت تدبیر و امید توقع چنین کاری را نداشتیم .خدا وکیلی خیلی سخته .خصوصا که داروهای شیمیایی که ما استفاده میکنیم خیلی هم گرانه وهمان هندی یا چینی هم قیمتش زیاده .تقاضا بنده از معاونت درمان هم نوشته و ارسال شد اما هیچ جوابی دریافت نکردم که بازهم موجب نگرانیه . . .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi