شناسه خبر : 29951
دوشنبه 03 آذر 1393 , 11:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوک پیکان به طرف بنیاد

محسن ناطق- موضوع حقوق جانبازان به دلیل سد بزرگی بنام آیین نامه های داخلی و هدف دار بنیاد که صددرصد با مصوبات مجلس مغایرت دارند محقق نشده و ربطی به جناب آقای مجتهد و اهل حق بودن ایشان ندارد. بهتر است نوک تیز پیکان انتقادات سازنده را به طرف مسئولین بنیاد نشانه روید که سالهاست به بیراهه رفتند و عده ای سیاست باز جای هزاران جانباز را با مدارک جعلی و اعمال نفوذ و پارتی بازی اشغال کردند لیکن روز و شب راحت سر بر بالین ثروتهای اندوخته از تسهیلات و امتیازات ایثارگران میگذارند و به خواب غفلت فرو میروند.

بهتر است از مسئولان بنیاد سوال کنید آیا اهل حق هستند؟ زیرا از طریق همین سایت مقدس ناله و فریاد هزاران ایثارگر از عملکرد ناحق آنها به آسمان بلندست اما عادت کردند یا بنوعی با توجیه وجود مصوبات داخلی خود را مبرا از هر گناه دانسته و لابد دور از جان ، جانبازان گناهکارند که دین و میهن را نجات دادند. دوست عزیز پیامهای طولانی حکایت از تحمل رنج و درد دلهای بیشمار و عشق به همنوع و معضلات بسیار است لذا مجال قصه سرایی برای افراد بیکار و بی درد نیست. ظاهرا فعالیتهای مثبت آموزشی و درخور تقدیر و تشکر جناب آقای مجتهد که در راستای روشنگری و تفسیر قوانین همچنین گزارش مغایرتهای موجود مابین عملکرد بنیاد با نص صریح قوانین بوده به مذاق عده ای خوش نیامده علی ایحال این روشنگری وظیفه هزاران مسئول نظارتی کشور با حقوق بسیار عالی میباشد اما افسوس که این روزها مطاع بی ارزش دنیا بسیار خریدار دارد و کیمیایی که خریدار کمی دارد اهل حق هستند.

اینستاگرام
...

درود بر تو دلاور .

( بهتر است از مسئولان بنیاد سوال کنید آیا اهل حق هستند؟ )

می گوید نیست : زیرا ممنوع است ؟!

موفق باشی
باسلام به تمام ایثارگران عاشق ولایت در این سایت هر کس به اقای مجتهد انتقاد غیر سازنده بکند ظلم به خودش وایثارگرانی که تشنه قوانین وراهنمایی هستند کرده است
...

سلام و درود بر ساقی و مجتهد و شما و وفاش نیوزی ها و خودم .

علیک السلام بر همه

لبخند بزن دلاور

کربلا را گرفتیم .

قدس را هم می گیریم .

قبله مسلمین است : می گیریم .

انشاالله
دوست عزیز جناب ناطق ؛ من جانباز 70% در سال 65 مچروح شده ام انهم با عضویت دانش اموز بسیجی ، بعد از چند سال با تلاش و زحمت درس را ادامه داده و مانند همه مردم عادی شاغل شدم ، از طرف سپاه ، از زمان مجروحیتم تا به حال یه سر کشی ساده هم از ما نشد تا چه رسد به برقراری حقوق و مزایا !!! اخیرا" با توجه به اصلاح تبصره 2 ماده 39 درخواستی را مبنی بر دریافت حقوق حالت اشتغال از بنیاد نمودم و اتفاقا" با جناب ا...مسئول پذیرش و امور اداری بنیاد ،مشکلم را مطرح و نامه ام را به ایشان دادم ،اولا" ؛این اقا بدون در نظر گرفتن وضعیت جسمانی من بعد از یک ساعت صحبت کردن با مهمان ویژه و از ما بهترانی که داشت ، نسبت به حضور من بی اعتنا بود ،کانهو من اشغال گر هستم و ...!!!
ثانیا" ؛فرمودند :ما به شما خودرو و حق پرستاری می دهیم ! شما ها نباید از بنیاد توقع چیز دیگری را داشته باشید ، من به اصلاح قانون اشاره کردم و از ایشان دراین رابطه توضیح خواستم ؛ این اقای به ظاهر مدافع ایثارگر ، خیلی راحت جواب دادند اصلاح این قانون برای 100 از ایثارگران بوده نه همه !!!؟؟؟ سئوال کردم ان 100 نفر را که می فرمایید کجای این قانون بهش اشاره شده ؟ خیلی راحت و بدون دغدغه و با بی اعتنای تمام ، با مهمان گرامی اش محل را ترک نمود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi