شناسه خبر : 29918
یکشنبه 02 آذر 1393 , 09:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سه مورد در آزمون دکتری

محمود حاتمی- خواهش می کنم این سوال بسیار مهم تمامی جانبازانی که قصد شرکت در آزمون دکتری دولتی را دارند از معاونت آموزش عالی بنیاد بپرسید: همانطور که می دانید اکثر جانبازانی که قصد شرکت در آزمون دکتری دولتی را دارند با 3 مشکل اساسی مواجه اند:

1- نداشتن مقالات متعدد داخلی و خارجی و یا تالیف و ترجمه کتاب 2- نداشتن سابقه تدریس 3- گذراندن مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاههای آزاد . از آنجایی که 70 درصد از نمره کل آزمون دکتری به بخش مصاحبه اختصاص دارد و موارد فوق الذکر خواسته می شود عملا" جانبازان شانسی برای قبولی ندارند چون سهمیه جانبازان تنها در بخش نمره کتبی اعمال می شود ، حال سوال اینجاست آیا مسئولین بنیاد راهکاری برای حل این مشکل بزرگ جانبازان دیده اند؟ تا ما هم بتوانیم لااقل یک مقطع تحصیلی هم که شده در دانشگاه دولتی و یا پردیس های دانشگاه های دولتی درس بخوانیم.

اینستاگرام
آموزش عالی بنیاد باید سریع وارد عمل شود و برای این سوالها و سوالات دیگری که پیش روی متقاضیان دوره دکترای تخصصی و دانشجویان دوره دکتری و فارغ التحصیلان دوره دکتری و جذب آنها هست ، فکری بکند.پدر دارها و فرزندان اساتید ( که گاه اصلا IQ ندارند) مشکلی ندارند چون این سیستم را برای قبول کردن آنها وضع کرده اند ؛ اگر کسی هم این موضوع را به نمایندگان مجلس برساند ، ضروری است.
حالا دکترا را کرفتیم وقتی انسجام نداریم کسی حرف ما را کوش نمی کنه جه فایده
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi