شناسه خبر : 29876
شنبه 01 آذر 1393 , 08:02
اشتراک گذاری در :
عکس روز

به بهانه ای!

محمدسلیمانی - همه می دونیم جانبازان زیادی اعم از اعصاب و روان؛ شیمیایی قطع نخاع و ...توی آسایشگاه های این مملکت روی بییمارستان ها و آسایشگاه ها افتادن!!در سال چقدر میریم بهشون سر می زنیم؟؟؟در طول سال چندتا جانباز به شهادت می رسند و زنده هاشون چقدر از بی دارویی گرفته تا مشکل جانبازیشون رنج می کشند.

اونهایی که سلامتی،عمر؛جوونی زندگی و خانواده شونو دادن برای امثال مرحوم پاشایی که بتونن در آرامش کامل بخونن،بنوازن و ...

چقدر از مردم ایران فهمیدن حاج احمد پاریاب فرمانده گردان شهادت که حال نامساعدی داشت، چندی پیش شهید شد!!!؟؟؟تازه این معروفشون بود!!!بقیه به کنار!!؟؟؟

کی نگران اوناس؟؟؟!!!

کی برای اونا متنی یا حرفی رو منتشر می کنه؟؟؟

کی دغدغه اونارو داره که جوونیشون رو دادن الانم باقی عمرشونو رو تخت و زیر اکسیژن دارن با درد و سوزش ناشی از تاول میگذرونن؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جانیازی رو تو آسایشگاه ثارالله تهران(قظع نخاعی)دیدم که بیست ساله روتخت خوابیده!!!!!!

اونا هستیشونو دادن تا ما باشیم اما الان امثال مرتضی پاشایی الگوی جووناس!

اینستاگرام
سلام ، اگر جانباز اعصاب و روان و شیمیایی در آسایشگاه و تحت مراقبت باشند نیمی از مشکلات سایر جانبازان که دارای مشکل اعصاب و روان و شیمیایی هستند و بقول فرمایش دوست عزیز هیچکس احوالشان را جویا نمیشود و مجبورند با همان شرایط دو یا سه شغل داشته باشند تا با شرمندگی عیال و فرزند نان بخور و نمیری تهیه کنند و صاحبخانه را راضی کنند و از هزار توی پیچ و خم زندگی با روح و جسم مجروح و بدتر از آنها با دلهای شکسته و ناامید چشم به راه فرشته مرگ باشند. وقعا روحانی متشکریم که چنین عاقبتی نصیب عاشقان ولایت شده که حسرت زندگی علویان در دوران بنی امیه و بنی عباس را بر دلهای خسته هموار کنیم.
اما در مقابل همین افرادی که چنین زندگی مصیبت باری برای مجاهدین فی سبیل الله رقم زدند در ناز و نعمت و وسعت و تندرستی و رفاه کامل از روی سیری و بی دردی قوانینی تصویب میکنند که تمام بارش بر دوش مردم مستضعف و ناتوان است.
هزاران مرتبه خداوند متعال را شاکریم که با وجود انواع مجروحیت روحی و جسمی و سکته قلبی و حملات مکرر عصبی هنوز صبر و توانی عنایت کرده که با سه شغل بار سنگین و جانفرسای زندگی و حفظ آبروی خانواده را با ناامیدی از آتیه فرزندان بر دوش ناتوان میکشیم. این ثمره عشق است زیرا بجز قدرت عشق هیچ نیرویی نمیتواند زیر سنگینی و درد چنین بار مهیب و طاقت فرسایی یک لحظه دوام بیاورد.
سلیمانی جان کوتاهی از ما بوده ما مشغول بالیدن به افتخارات مان بودیم واز جوانان ما ن غافل شدیم روح مرتضی پاشای شاد این تقصیر او نیست او هم جوانی بود پاک ومظلوم .بنیادومسئولان امور ایثارگران ونهادهای نظامی در مورد معرفی عزیزان فرمانده ورزمندگان شجاع وازادگان وبسیجیان عزیز کوتاهی کرده اند سالانه چند صد همایش برگزار میکنند در این همایش ها چند جانباز ورزمنده وشهید بدرستی معرفی میشوندکلا کار ترویج فرهنگ ایثار وشهادت لنگ میزند این تقصیر مردم نیست که از ما وشهیدان بیخبرند چطور از امتیازات نگرفته ما که صداسیما ورسانه ها یکسره انرا جار میزنند همه خبر دارند وقتی نهادهای مسئول امور ما وشهید ورزمنده وازاده وغیره را نمیبیننداز مردم چه توقعی دارید در ضمن جوانان اگر به تشییع جنازه کسی میایند دلیل بر الگو بودنش نیست ان مرحوم جوان واز خودشان بود جوانان که نباید حتما مثل من وشما فکر کنند واگر هم از ما دوری میکنند تقصیر ماست (کتاب جاذبه ودافعه شهید مطهری را حتمابخوانید ) چرا ما جاذبه نداریم حتی برای فرزندانمان دلیلش کوتاهی خودمان وخیلی هاست چطور در زمان جنگ خیل عظیم مردم وجوانان در تشیع جنازه شهدا حضور داشتند را بیاد نمیاورید کاش بجای این همه شعار در عمل به جوانانمان نشان میدادیم که انها را میفهمیم اقای محسن یگانه خواننده معروف فرزند عزیز شهید است وشعری در مورد پدر شهیدش وجبهه خوانده که از هزار سخنرانی وشعار بر دل جوانان این مرز وبوم بیشتر مینشیند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi