شناسه خبر : 29868
پنجشنبه 29 آبان 1393 , 09:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سکوت ایثارگرانه ایثارگران

خ- اگراین اجحافی که درحق جانبازان تاکنون صورت گرفته درموردیکی ازوزارتخانه ها مثل نفت اتفاق می افتادبه مسئولین ثابت می شد که ایثارگران باسکوت خود نیزایثارکرده اندمسئولین بنیادایثارگران بروند خدمت رسانی راازمدیران نفت یادبگیرند که چگونه به پرسنلش خدمت میکند،من به بودجه وزارت نفت کارندارم به لیاقت مدیران کاردارم ، اگرمدیریت ایثارگران نمیتوانند ازحق قانونی ایثارگران دفاع کنند خیلی اشتباه می کنند این پست هارااشغال کرده اند! کناربروندتا افرادلایق تری بیایند، مگرگرفتن حق فقط برای ایثارگران سزاوارنیست به چه دلیل ایثارگران باید ازحق خودبگذرند؟

بنیادایثارگران چقدرپرسنل دارد؟چرابعدازحدود 30سال هنوزمشکل درمان جانبازان حل نشده است؟ چرااین پرسنل راهی برای رفع این مشکلات پیدانکرده اند؟ به خاطراین است که این پرسنل به فکرحل مشکلات جانبازان نیستند، وقتی ایثارگری به بنیادایثارگران مراجعه می کند به چشم تحقیربه اونگاه می کنند. ما چه انتظاری می توانیم ازدیگران داشته باشیم؟ وقتی ایثارگری دربنیاداحساس غریبی می کند نمیتوانیم انتظاررسیدگی ازدیگرنهادها راداشته باشیم!

آیاپرداخت معوقات ایثارگران درمدیریت آقای شهیدی شق القمرکردن است که اینقدردربوق وکرنا می کنند؟ اگرمدیران بنیاد کارشون رابه نحواحسن انجام دهندکه همه ایثارگران احساس رضایت کنند تازه این آقایان به وظیفه شان عمل کرده اند

اینستاگرام
بخدا قسم اگر30سال دیگر هم بگذرد؛ این بنیاد با این اساس و شا لوده فکری که دارد پیشرفت که هیچ ؛پسرفت فقط خواهد داشت؛ تا زمانیکه مسئولان تصمیم گیر در این بنیاد بفکر کم کردن و محدود کردن همین اندک خدمات و سر بار دیدن ایثارگران باشد؛ از این بهتر نخواهد شد.
كوتاه گويا گزيده رسا منطقي دست مريضا
متاسفانه این اقایان مسئول بنیاد از این سکوت سوئ استفاده میکنند به ایثارگر ورزمنده وازاده وخانواده شهید میگویند در راه خدا رفته اید واجرتان با خداست!! یعنی از ما چیزی نخواهیدبرایشان مهم نیست که چگونه روزگار بگذرانیم عزیز 70 درصدی از دوستان نزدیک بنده تعریف میکرد اینها خودشان میتوانند با این حقوقی که ما میگیریم یکماه سر کنند بنده خدا هزینه درمان دندانهایایش را نداشت معده وروده اش جراحی شده یک پایش مصنوعی است ضایعه نخاعی دارداستخوان لگن ترمیمی است ومیگفت میگویند به مجروحیتت مربوط نمیشود گفتم کاش اقایان نماینده ووزیر ومسئولان دیگر یک ساعت خودشان را جای ما بگذارند اینها هنوز مشکلات ما را باور ندارند واصلا ما را نمی بینند!!؟؟
سلام ، بعضی اوقات ایثارگران در پیامهای ارسالی به سکوت در مقابل ظلم و ستم بنیاد اشاره میکنند. این سکوت دو معنی در ذهن متبادر مینمایند: 1- برخی افراد از ادامه ظلم مسئولان بنیاد هراس دارند که مبادا شکست سکوت و اعتراض موجب اقدام خودسرانه و انحلال پرونده بنیاد شود. 2- سکوت معنا دار بسیاری از ایثارگران در راستای حفظ منزلت و اجرای دستور مقام معظم رهبری مبنی بر حفظ آرامش جامعه و جلوگیری از سوء استفاده دشمنان از نارضایتی و دعواهای جناحی یا تضعیف دولت است.
بنابراین وجود با برکت سایت مقدس فاش نیوز که اکثریت موضوعات مطرح شده مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت و پیامهای مبادله شده مابین کاربران ایثارگر و مدیریت محترم فاش نیوز که صددرصد مورد وثوق و اعتماد کامل در زمینه ولایتمداری و امانتداری شهره خاص و عام میباشند ، در محدوده حسینیه مجازی سکوت را شکسته تا ناله و فریاد ایثارگران را در ارتباط با انتقادات و پیشنهادات یا ممانعت از تضعیف و ضدیت همچنین ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت با رعایت احترام متقابل به گوش مسئولان برسانند.
البته بنیاد راه را غلط رفته منظور از قوانین و مقررات و ضوابط را وارونه متوجه شدند زیرا بجای تشخیص صحیح سره از ناسره و ممانعت از سوء استفاده جاعلان و نفوذیها با عرض تاسف با ایثارگران واقعی مانند سودجویانی دنیا پرست برخورد کرده و بالعکس راه را برای حضور و تسلط باند ثروت و قدرت و سیاست بازان باز گذاشته که نماینده محترم مقام معظم رهبری علیرغم تلاش و جدیت جهت تغییر وضع موجود و بازگشت عملکرد بنیاد به صراط حق و حقیقت تا این تاریخ بازده قابل توجهی نداشته لذا ضمن تشکر از ایشان تقاضا داریم همانطور که امام راحل (ره) دانشگاهها را اوایل انقلاب تعطیل و پس از تصویه و پالایش فضولات مجددا با قدرت بازگشایی کرد با عنایت به فساد گسترده و خط مشی معکوس مدیران بی کفایت گذشته که فعالیت بنیاد را مبدل به فیلترینگ خودیها و ضدیت با شجاعت پیشکسوتان ایثار و شهادت نموده بود ، تعطیل و پس از بازگشت به فعالیت و خدمات عاشقانه و مخلصانه اوایل انقلاب چنانچه صلاح دانستند مجددا بازگشایی گردد در غیر اینصورت وظایف و اعتبارات نجومی فاقد بهره وری و تنش زای وضع موجود را که بسرعت بسوی انفجار و انزجار پیشرفته به ارتش و سپاه واگذار نمایند. عاقبت برای متقین است.
دوست عزیز که می فرمایید خدمات رسانی باید از مدیران نفتی یاد گرفته شود !!!!!!!!!!!!! بهتره که شما کمی واقع بینانه به موضوع نگاه کنید و من هم سکوت کنم و اصلا دوست ندارم سکوت خودم رو بشکنم !!!!!!!! نفت !!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟ برای ایثارگران !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر بنياد به وظيفه اش عمل کرده بود که شرايط اين نبود؛ حرفهايي که ايثارگران ميزنند بايد جلوتر و محکمتر بنياد بزند.بنياد شده سد ايثارگران نه راه هموار براي آنها.
ای اقا می فرمایید ؛ بنیاد به چشم تحقیر به ایثارگران نگاه می کند ، کار از این هم گذشته و با بی احترامی تمام با ما برخورد می شود ! برای مثال می توانی به مسئول پذیرش و امور اذاری مراجعه ای داشته باشی،ان وقت متوجه خواهید شد کا یک من کره ، چند کیلو روغن دارد !!!؟؟؟ خدا عاقبت ما را ختم به خیر کند و اوضاع از این بدتر نشود .
سلام علیکم . برای بی کفایتی بنیادشهید همین بس که ...... من جانباز اعصاب روان را دربیمارستان روانی بخش جانبازان . بخاطر اینکه من دفاع کردم ازحیثیت جانبازان واعتراض کردم به فحاشی پرستاران. آنان مرا از ملحفه پایین کشیدند و بدون اینکه چهره آنان را ببینم شروع به ضرب وشتم من کردند با لگد به ..... زدند که تا یکسال زخم داشتم و اکنون نیز به محضی که بدنم ضعیف می شود. آنجا زخم می شود. خلاصه نماینده بنیاد به خانواده ام خبر می دهند که بروید به پاسگاه شکایت کنید.
آنها نیز چون به نتیجه ای نرسیدند از ادامه شکایت صرف نظرکردند.
دراین میان بنیاد هیچ پیگیری نکردو مقصراین حادثه راست راست به ریش همه می خندد. این از بنیاد شهید دیگه چه توقعی می توان داشت . اگر این مطالب به گوش فرمانده شهیدم می رسید یا به شهید کاوه و آنان زنده می بودند . نمی گذاشتند با نیروی بسیجیشان اینجور برخورد شود و من امیدوارم این خبر به گوش سردار قالیباف برسدچون آن بزرگوار هم پیگیری می کند.و زیر25% هستم من برای رضای خدا رفتم و از منافقان درخواست امداد ندارم و از خدا و بندهای خوب خدا کمک می طلبم. لعنت برمنافقان مرگ برآمریکا و اسراییل . درود برفرزند شیر مردامام ره ایت الله خامنه ای زنده باد و السلام . اجرکم عندالله
وقتی افغانستان سروسامان بگیرد بنیاد سروسامان می گیره
طیب الله برادر حرف دل ما را زدی. واقعا مدیران بنیاد توانی برای حل مشکلات ما ندارند و یا شاید هم اینطور از آنها خواسته می شود تا همیشه ما ایثارکران را در برزخ امروز و فردای رسیدن به خقوقمان نگهدارند.

ممنون
اتفاقا به نکته ظریفی اشاره نمودید جوری صحبت کردید که انگار بودجه شرکت نفت خیلی بیشتر از درآمدها و بودجه بنیاد است بنیاد هزارماشاالله هر جا پا بزاری حضور داره در اقتصاد تولید واردات بانکها و... مشکل اصلی اینه که آقا جان به فکر جانبازان نیستند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi