شناسه خبر : 29860
چهارشنبه 28 آبان 1393 , 09:46
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سهمیه ایثارگران بی تاثیر در دکتری

اکبری- می خواستم بگم با این اوضاع جدید در دکتری عملا" سهمیه ایثارگران بی تاثیر شده. در این مقطع من تا حالا از سهمیه استفاده نکردم ولی امسال که میخوام دکتری شرکت کنم، سهمیه بهم تعلق میگیره، مصاحبه 70 درصدی در گزینش کلا" منو دوباره بی خیال کرد از ادامه تحصیل. وضعیت سهمیه تو دکتری واقعا" به چه صورته؟ لطفا" پاسخ رو بهم بدید. من بلاتکلیف موندم واقعا"

اینستاگرام
سلام دوست عزیز من هم شرایطم مثل شماست اگر از دوستان کسی اطلاعات کامل داره پاسخ بده.
بايد تقاضاي تجديد نظر در قانون را کرد ، يعني بايد به واقع سهميه باشد و رقابت بين خود ايثارگران باشد نه با سايرين ، اينطور بهانه اي براي کسي نمي ماند.
نمایندگان مجلس ، مسئولین دلسوز و مردمی (‌ اگر هستند) ،‌رئیس جمهور محترم ، قوه قضائیه ، رهبری عزیز : این شیوه که توسط وزارت علوم اجرا شده و وزارت بهداشت هم در سال آینده اجرا خواهد کرد ظلم مضاعف به دانشجویان مردمی است ، یعنی کسانی که پدرشان استاد یا مسئول نیست و خودشان هم دستشان به جائی نمی رسد ؛ برای ایجاد عدالت و جلوگیری از تبعات مردمی و تضعیف نظام ، جلو این داستان را بگیرید که اکنون سرچشمه است . این طرحها اهداف پلیدی را مد نظر دارد.
بابا جان آخه براي علم وهوش نبايد سهميه گذاشت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi