شناسه خبر : 29859
چهارشنبه 28 آبان 1393 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگر جلوی آنچه باور دارد نمی ایستد!

فرزند شهید- به یک مورد از مطالب شما که مربوط به شرایط حال بنده است اشاره می کنم تا باور بفرمائید که مطالبه حق، تضعیف بنیاد نیست.  این نفس هم دارد تمام می شود شما دنبال ساکت کردن صدای مظلومان جامعه از داخل گلو هستید؟
جواب منطقی به سخنانتان می دهم تا بدانید ما نه دنبال تضعیف نظام هستیم نه اجازه می دهیم درمورد ما اینگونه غیر منصفانه قضاوت شود.
فرمودید : وقتی بنیادشهید به اندازه خدماتی که بایدبه جامعه هدف بدهد بودجه ندارد، آیا باید اورا تضعیف نمود؟
جواب:
اگر بنیاد شهید بودجه کافی ندارد اما قانون آن را تدوین و ابلاغ کرده یعنی چی؟ بی کفایتی برنامه ریزان، ولخرجی در بودجه ابلاغی، نادیده گرفتن حقوق مسلم ایثارگران اشکال در کجاست؟ به راستی چرا باید قانونی ابلاغ شود که توان اجرای آن در مرحله هزینه به کمبود برخورد کند؟ اختلاس میلیاردی در بنیاد شهید از کجا نشات می گیرد؟ کمبود بودجه چه توجیهی دارد؟

برادر! در جایی که زمان تدوین و اجرای آن قانون گذار برای منابع اش ردیف مشخص کرده، آیا دولت در اجرا ضعف دارد، مقصر ایثارگر است؟ ایثارگر قشری است که وقتی صادقانه احساس کرد نیاز به حضور دارد، جان ناقابلش را برای ارزش ها و آرمان ها جلو توپ و تانک و مین و مواد شیمیایی و سمی قرار داد.  حالا هم برای اجرای درست قانونی که جانش را فدا کرده، ناقص کرده، داغ دیده، همچون زمان جنگ جلو زیاده خواهان بایستد، ایستادگی جلو نظام است؟!

برادر! شاید شما کارمند بنیاد شهید باشی اما بدان ایثارگر آنقدر شعور و درکش را دارد برای آنچه که برای حفظش جانش را به خطر انداخت نایستد. خواهشا" مرهمی بر درد مانیستید، نمکی هم بر زخممان نپاشید. زحمت بکشید ببین نقص کسر بودجه از کجا نشات می گیرد. بعد عزیزان ایثارگر را متهم کنید. لطفا حرمت نگه دارید و خدا همه مارا به راه راست هدایت فرماید و بصیرت و بینشی دینی و انقلابی... الهم عجل الولیک الفرج

اینستاگرام
ای ول به شما وشهیدان عزیزما حرف دل من بود
سلام ، اگر منظور دوست عزیز ایستادگی در مقابل ظلم است که حاجت به تقریر نیست زیرا حضرت امام راحل (ره) در مقابل رییس جمهور دولت جمهوری اسلامی ایران که توسط رای میلیونها ایرانی انتخاب شده بود ایستاد. بنابراین ایستادگی در مقابل ظلم و ستم تابع پست و مقام و شرایط نیست زیرا اولویت و اوجب واجبات حکم میکند در صورت لزوم مقابل رییس جمهور ظالم ایستاد.
واقعيت اين است که نظام قانون وضع کرده است و ايثارگران و هر ذيحقي بايد حقش را بگيرد زيرا خوب ميدانيم دستهاي پليد مانع اجراي منويات نظام است؛ کمک به اجراي قانون ، کمک به نظام است.
وای حرف تمام ایثار گران رازدید دوست هم رزم دورد بر شما
درود بر فرزند گل شهید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi