شناسه خبر : 29854
سه شنبه 27 آبان 1393 , 15:19
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اقدامات بی نتیجه ضدانقلاب ها

محسن ناطق- خداوند متعال را شاکریم که چنین انسان های وارسته و پیوسته به اسلام عزیز و عزت مردم غیور ایران را در راس امور قرار داده است.
امروز نمایندگان محترم مجلس به وزیر پیشنهادی علوم رای منفی دادند تا یک بار دیگر اقتدار نمایندگان مخلص در عرصه تصمیم گیری کشور با پشتیبانی رهبر معظم و مردم شهید پرور علیرغم تلاش نفوذ سکولارها قدرت نمایی کنند. والدین بسیاری از حضور سکولارها در دانشگاه ها دغدغه حفظ ایمان فرزندان را داشتند. رییس جمهور علیرغم سخنرانی ضعیف و برائت از توجه به امور جناحی اشتباهی بزرگ مرتکب شد اما قانون محکم برگفته از اسلام عزیز با مداخله رهبری معظم جبران کرده است زیرا تعیین وزیر در شرایط فعلی فقط با حکم حکومتی رهبر معظم انقلاب امکانپذیر خواهد شد. این روزها شاهد جلوه گری خورشید ولایت در کشور شهیدان هستیم.

هنگامی که ضد انقلاب برنامه ریزی وسیعی برای تشییع مرتضی پاشایی ترتیب داده بود و امت مسلمان نگران موضوع بودند، خوشبختانه بلیط کربلای مرتضی پاشایی و مرثیه خوانی پدر مرحوم با حضور امت عزادار حسنی (ع) مشت محکمی بر دهان دشمنان و رسانه های ضد انقلاب زد. آنها از روی یأس و ناامیدی در فضای مجازی اقداماتی کردند که در نطفه خفه و باعث خفت مکرر شد.

اینستاگرام
ما با ولایت زندیم
ولايت ستون استوار دين است ، مطمئنا رئيس جمهور محترم هم با ولايت زنده اند. تهديد آينده نظام از دانشگاههاست.
بله بله بله......
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi