شناسه خبر : 29827
دوشنبه 26 آبان 1393 , 15:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشکر از سازندگان " معبر"

محرم- این روزها در تلویزیون اخبار پیاده روی تا کربلا و برنامه های مربوط به اربعین را مطابق با نزدیک شدن به روز اربعین و آغاز سفرهای پیاده به این سرزمین عشق را می بینیم. در این میان مستندی در روز جمعه از ساعت یک ربع به 8 شب از شبکه 2 پخش شد که در روز شنبه نیز ( به نظر من به درخواست مردم) تکرار شد.

این مستند به صورت فوق العاده ای با هنر تمام مقاربت و نزدیکی افکار و باورهای رزمندگان عاشق دفاع مقدس را با عاشقان سیدالشهداء به تصویر کشیده بود. مستندی که با رفت و برگشت مکرر میان ایام دفاع مقدس و پیاده روی های کنونی کربلا، چنان جزبه ای ایجاد کرده بود که قابل توصیف نیست.  به تصویر کشیدن ارتباط معنادار اهداف رزمندگان در باز کردن راه کربلا و عشق به سیدالشهداء، سینه زنی ها و توسل های آن زمان و اکنون توسط زائران کربلا و ارادت بیش از اندازه به امام حسین(ع)، اوج دلدادگی و آمادگی برای تقئیم جان در راه امام حسین در زمان جنگ و شهادت طلبی در زائران کربلا، از زیبایی های منحصر به فرد این مستند بود.

تمام طول پخش مستند این اشک ها بودند که با جاری شدن، احساسات را بروز می دادند و یادم هست که شنبه شب با علاقه همان ساعت کانال 2 را زدم و با تکرار این مستند همه با کمال میل دوباره از ابتدا تا انتهای مستند را دیدیم.

میخواهم از نویسنده و تهیه کننده خلاق و خوش فکر و مؤمن این مستند تشکر کنم و بگویم اجرکم عندالله

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi