شناسه خبر : 29822
دوشنبه 26 آبان 1393 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خسته از حرف

محسن ناطق- هیچ یک از ایثارگران منکر وجود قوانین و دستورالعمل های فوق الذکر نیست بلکه شکایت و نارضایتی ایثارگران از تبعیض موجود و اجرای سلیقه ای قوانین است. نمایندگان محترم مجلس بهترین گواه برای اثبات وجود فساد گسترده در عملکرد بنیاد است. آنها می گویند در هر موضوعی وارد می شوند حجم گسترده ای از فساد کشف می گردد که روند تحقیق و تفحص را طولانی کرده است.

نارضایتی ایثارگران از زیاده خواهی نیست بلکه فقدان مرجعی صالح برای رسیدگی به شکایات است. جانبازی که در بستر بیماری سال های متمادی به دست فراموشی سپرده شده یا جانباز اعصاب و روان به دلیل اختلال استرس در دادگاه هنگامی که حق با اوست محکوم می شود اینچنین که ایشان ادعا کرده تحت حمایت بنیاد می باشد؟
یکی از علل نارضایتی ایثارگران همین حرف ها و ادعاهای بی اساس مسئولین بنیاد است که همواره به جای اصلاح عملکردشان متوسل به توضیحات و توجیهات و تشریح انواع قانون می شوند بنحوی که ایثارگران افرادی زیاده خواه معرفی می شوند که با وجود چنین تسهیلات و امتیازاتی هنوز معترض هستند.

فساد و کارشکنی در بنیاد محرز شده لذا مسئولان بنیاد بایستی تلاش کنند تا عوامل فساد و کارشکنی شناسایی و از سیستم مریض بنیاد خارج شوند تا سایر مسئولان دلسوز و متعهد فرصت الهی خدمت رسانی به ایثارگران را بدست آورند.

هزاران جانباز و خانواده شهید از عملکرد معکوس مسئولان شکایت دارند زیرا بجای تمجید از جانباز و خانواده شهیدی که در صحنه مانده و مشغول خدمت شدند مورد ظلم قرار دارند. اگر جانباز یا خانواده شهید به دلیل کسری بودجه زندگی علیرغم تحمل انواع مجروحیت و مشکلات روحی و روانی به شغل دوم و سوم وارد می شود، دلیل قاطعی برای عملکرد ناقص بنیاد است. لذا اشتغال جانبازان نیازمند نباید موجب قطع حقوق یا بیمه درمانی شود بلکه نیاز به توجه بیشتر دارند.
شکایت ایثارگران از حیف و میل بیت المال و ادعای بار مالی جهت خدمت به تمام ایثارگران من جمله رزمندگان و جانبازان زیر 25 درصد است که بارها مثال های عینی ذکر شده است.
متاسفانه ایشان فقط در حرف زدن تخصص دارند. بنابراین ایثارگران از وعده های دور و دراز و توضیحات بی اساس خسته شدند و ضمن اعلام خواسته های قانونی و اقدام عملی در راستای تکریم و منزلت واقعی در عملکردشان آنچنان که در حرف وجود دارد با تلاش و همکاری مدیریت محترم فاش نیوز به تلاش بیشتر برای رسیدن به حقوق قانونی ادامه می دهند.

اینستاگرام
یک مسئول یا یک مسلمانی پیدا نمی شود از ماده 51 ایثارگری خبری داشته باشد؟ این چه مملکت و قانونی هست که هر اداره ای بخواهد آن را اجرا می کند و هر کسی نخواهد اجرا نمی کند؟
درود براقای ناطق حرف حق به دل مینشیند
برادر حاج محسن ایا اقایون نوشته های این سایت را میخونن
زنده باشی آقای ناطق عزیز که زبان گویا و میدان دار این کارزار شدی خط شکن و دلسوز و ناطق. دست علی (ع)پشت و پناهت.
افرين جانا سخن از دل ما ميگويي ماجانبازان زير٢۵%حمايت خودرا از شما اعلام ميداريم
خسته از حرفهاي به ظاهر موافق ايثارگران و در عمل ضد آنها.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi