شناسه خبر : 29820
دوشنبه 26 آبان 1393 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اگر میتونن انجام بدن

طوطی کوتوله- به نام مصوبات قانونی بدناممون کردند. به نام هزینه کردن برای من و شما اختلاس هایی شده که فقط بدنامیش به ناممون شد. رضای خدا نیتمون بود. رفتیم حالا که قسمتمون نشد شهید بشیم یا غیره نباید به نام من تموم بشه، به کام دیگران حلال شه! اگر مجلس توانمند باشه، اگر دولت قانون رو قبول داره، اگر سپاه خودشو رکنی از ارکان جمهوریه اسلامی میدونه وشعار نیروی الهی مردمی میدونه ودنبال ثروت اندوزی نیست، چرا باید صدای مارو دربیاره؟ چرا دل هممون را خون میکنه؟ مگه ارتش این کار رو نکرد؟! بی سروصدا بدون همهمه وبلوا سازی انجامش داد.

مگه همین سپاه نبود که شعارهای ارتش بیست ملیونیش تو هر شهرو روستا بلند بود؟! پس الان هم بیاد نیروهاش را جمع کنه تا انقدر به دنبال حق وحقوقشون داد وهوار نکنند. بنیاد جانبازان به حدی املاک ومستقلات غنیمتی از مصادرات بعداز انقلاب داشته که هنوز هم بی حد و حصر درآمد دارند. از باغ گرفته تا شرکت وکارخانه وپاساژ معدن وچه وچه که تحقیق وتفحص ازش به قدری بوی تافن داره که نمی توانند جمع وجورش کنند! امثال آقای مجتهد وسلیمانی هستند که مستندهای قانونی را برای ما افشاء وحالیمون میکنه. اما عزیزم اگر مسلمانی ظالم پروری نکن. برای شادی که نه برای رفع وکمتر شدن عذاب شهدا صلوات

اینستاگرام
طوطی جان اون اقا از شکم سیری یه چیزی گفته احتمالا از اون جانبازاست که چند تا حقوق میگیره وکارمند بنیاد هم هست
پس از صلوات برادرای عزیز من در دانشکاه با استادی در گیر شدم که جنک وشهدا رو زیر سوال میبرد پدرش کمونیست بوده اکر دانشجویان سیستانی از من حمایت نکرده بودن بیجاره شده بودم
و حتما از برادران اهل تسنن بودند که از شما حمایت کردند درسته؟
سلام برادر مجاهد رزمنده گرم نفس و ایمان قوی و ارداه ای فولادین دارد این تفاوتش با کسانی که روزی با اهداف واهی و پیش پا افتاده گذری و گریزی بر جبهه ها زدند مردان راست قامت و استوار همیشه برای حفظ آرمانها و اهدافشان می جنگند و در خط مقدم هستند مثل جبهه منافق دارد منطقه آلوده به مین و تله های انفجاری دارد وقت هایی که با یک فرماندهی قوی و یک تاکتیک حساب شده و با یک شناسایی موثر و با همدلی بر خط دشمن زدیم اونوقت کمر دشمن را خواهیم شکست.کور جنگیدن و در تاریکی شلیک کردن جز لو دادن موقعیت و جا و مکان خود و دیگر هم خطها اثر دیگری ندارد.
پس استعانت به آیه شریفه بر راهمان مصمم خواهیم ماند. (- لاَّ یَسْتَوِی الْقَاعِدُونَ مِنَ الْمُؤْمِنِینَ غَیْرُ أُوْلِی الضَّرَرِ وَالْمُجَاهِدُونَ فِی سَبِیلِ اللّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ فَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنفُسِهِمْ عَلَى الْقَاعِدِینَ دَرَجَهً وَکُلاًّ وَعَدَ اللّهُ الْحُسْنَى وَفَضَّلَ اللّهُ الْمُجَاهِدِینَ عَلَى الْقَاعِدِینَ أَجْراً عَظِیما (آیه95 سوره نساء)
برابر نیستند مؤمنان خانه نشین غیر اهل ضرر، با آن مجاهدانی که با مال و جان خود در راه خدا جهاد می کنند. خداوند کسانی را که با مال و جان خود جهاد می کنند مرتبه بالای بر خانه نشینان داده است. و خداوند همه را وعده نیکو داده، و خداوند مجاهدان را بر نشستگان ( بدون عذر ) با دادن اجر فراوان و بزرگ برتری بخشیده است. )

فَلْیُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ الَّذِینَ یَشْرُونَ الْحَیَاهَ الدُّنْیَا بِالآخِرَهِ وَمَن یُقَاتِلْ فِی سَبِیلِ اللّهِ فَیُقْتَلْ أَو یَغْلِبْ فَسَوْفَ نُؤْتِیهِ أَجْراً عَظِیما(آیه74 سوره نساء)
پس باید آنانیکه زندگی دنیا را به آخرت می فروشند در راه خدا بجنگند، پس هر کسی در راه خدا بجنگد و کشته شود یا پیروز شود، بزودی پاداش بزرگی به او خواهیم داد.
ترا بخدا ایات ‍پاک قران را به زحمت نیندازید اگر این مسءولین به این ایات اعتقاد داشتن که اینطور نمیشد برخی ازانان گرگ هایی هستند که در لباس میش خود را جا زده اند فرزند شهید خدا برهمه چیز اگاه وبیناست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi