شناسه خبر : 29818
دوشنبه 26 آبان 1393 , 12:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

صدای هل من ناصر

جهانبخش نیازی- امام حسین که می دانست باید خودش و افرادش وخانواده اش درکربلا کشته شوند، باز تا آخر سعی درگرفتن حقش کرد وصداکرد آیا کسی هست یاری نماید مرا؟ ماهم رهرو همان امام هستیم. به تکلیف خودهمان رفتن به جبهه بود و همان استقامت بود30 ساله ادمه می دهیم ولی درکشوری که به قول مختار وقتی به افرادش گفت اینان از راه تزویر وارد شدن که مثل سکه دورو می ماند که یک رو طلا و روی دگر آن مس است .

ماهم دراین چنین کشوری زندگی می کنیم می گویند پول نیست. تحریم هستیم. به هربازیکنی دراستقلال و پرسپولیس نفری یک میلیار می دهند. برای چه؟ من جانبازچرخ حمام ندارم و باسفره منزل درستش کردم. صدایم درنیاید 3هزارمیلیارد تومان یک هزار میلیارد تومان و درشایعه ای 7هزار میلیارد تومان می برند و می خوردند، به امثال ما درکنارسواحل خوش آب وهوا میخندن.

مگرما فقط باید منتظر قربانی شدن باشیم. پس این همه سردار از کجا پیدا شدن؟ این همه شرکت های میلیاردی مثل قارچ ازکجا آمدن؟ شرکت مخابرات را چه کسانی خریدن؟ این کشور پولداراست ولی چرا مردم بایددرفقرباشند؟ با این همه آیا ماجانبازان نبایدصدای هل من ناصر سردهیم تاکسی به یاریمان بیاید؟  من متعجبم چراسایت اشخاص بدون شناسایی راچاپ می کند!

اینستاگرام
اقای نیازی عزیز این اقایانی که از بنیاد دفاع میکنند در کوتاهی ها وحق کشی ان شریک هستند از فردا میترسند که سیاهی برای زغال بماند گریه شمع از برای ماتم پروانه نیست صبح نزدیک است ودر فکر شب تار خود است
كساني كه ادعاي تحمل صداي مخالف رودارن چرا تحمل يك صداي مخالف با نظرات خودشون از خودشونو ندارن!
سلام یک دست صدا ندارد، فقط فاش نیوز عزیز درخط مقدم دفاع از ایثارگران هست وسایرین تماشاچی.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi