شناسه خبر : 29795
شنبه 24 آبان 1393 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتش قانونی در سپاه غیر قانونی!

مراد- جناب آقای سلیمانی و آقای مجتهد دوست داشتنی ایثارگران! به استحضار شما برسانم اگر مسئولین میلشان باشد حق و حقوقی به کسی بدهند، نه نیاز به مجلس است نه به دولت. ما این را در دولت قبل به کرات دیدیم و مجلس قانونی می نویسد ولی کاری ندارد اجرا شد ، نشد ، چی شد پس چه قانونی اصلا" این بحث ماده 190 سپاه و قانون ارتش تعجب آور است. یک بام و دو هوا  است . در ارتش قانونی در سپاه غیر قانونی این یعنی چه؟

اینستاگرام
جانا سخن از دل ما می گویی........ طیب ا... انفسکم ...
البته یه جایی راه من و شما از هم جدا میشه .... ولی در قانون و بی قانونیه فرمایش شما .....همصدا .... هم نوا .... همدردم ...... ای خدا ....
با سلام : چرا زمانی که بسیجی ها برای رفتن به خط مقدم و رفتن روی مین
قانونی وجود نداشت ، ولی الان برادران سپاه به فکر قانون افتاده اند .خدایا هرکس مانع رسیدن حق قانونی ما آزادگان و جانبازان بسیجی است...به حق این ماه عزیز
شما درست می گویید مثل ماده 51 ایثارگری که همه ادارات آن را اجرا کرده و بودجه هم داشتن ولی آموزش و پرورش هنوز توی ابلاغ آیین نامه اجرایی اون گیر کرده.
آفا بخدا سازمان تبلیغات اسلامی هم ماده 51اجرا نمی کند
گویند سنگ لعل شود در مقام صبر آری شود لیک به خون جگرشود از هر کرانه تیر دعا کرده ام روان باشد کز آن میانه یکی کارگر شود دوستان عزیزم جانبازان سر افراز وقتی همه باهم پیگیری کنیم و در پی حقمان باشیم و از بنیاد رسانه و....صدایمان را برسانیم مجبورند کوتاه بیایند و به قانون تن داده و حقمان را بدهند .
سلام ، هرچه بگوییم باز هم این چرخه مشکلات به فساد بازگشت میکند. فساد و فساد و فساد در تمام امور مملکت وجود دارد تا حدی که مسئولان دلسوز نظام از فساد در ارگانهای نظارتی مطلع شدند.
قوانین بسیار انعطاف پذیر هستند یعنی هر مسئول یا کارشناسی میتواند عمل خلاف را منطبق با قانون توجیه نماید. بدین ترتیب اجرای قانون ضمن اعمال سلیقه صددرصد در اختیار مسئول یا کارشناس است. اگر ارباب رجوع فردی مطلع و آگاه از قانون باشد و متوجه فساد شود دستش به جایی بند نیست زیرا شکایت به مقام بالاتر مجددا منجر به اخذ توضیح از همان مسئول یا کارشناسی خواهد شد که مدارک را با مراحل قانونی تنظیم کرده و به راحتی تبرئه میشود. روال پاسخگویی اشتباه بوده زیرا شکایت به دستگاههای نظارتی نیز منجر به خشکاندن فساد نمیشود.
دولت قاجاریان اینگونه از هم پاشید که فساد بصورت گسترده در نظمیه و عدلیه وجود داشته و از طرف دیگر حضور دشمنان شرق و غرب و ارتباط مستقیم با عناصر فاسد و دنیا پرست و غرب زده حکومت بعلاوه تصمیم دولت مبنی بر قطع فروش نفت موجب فروپاشی قاجاریه شد.
درحالیکه وضعیت کشور بسرعت بسوی پیشرفت میرود ، بسیاری از واجبات زندگی مردم فراموش و لگد مال میگردد و عده ای زیر دست و پا و چرخهای صنعت له میشوند.
عده ای از مفسدان بارشان را بستند و دارای گرین کارت و خیلی خوش خیال هستند. توصیه میکنیم به وضعیت شاه مخلوع و چمدانهای پر از پول و طلا پس از فرار به خارج توجه کنند و بدانند دوستان غربی و شرقی مانند خودشان پیرو سیاست بازی هستند لذا هیچ رحمی در وجودشان نیست. مجال فرار از خشم مردم وجود ندارد پس محال است سرنوشتی بهتر از شاه مخلوع و پدرش داشته باشند.
محسن محسن محسن.... آقا محسن ناطق ...ای ول ...تمام فرمایشات شما متین .... اما تو رو خدا یه کم آرومتر !
همین مونده انگ ضد انقلاب به جمع ما بزنن ...اون وقت سایت بی سایت !
ما هم تازگیا هرچی روز بهش فکر می مونیم ....شب تو خواب می بینیم ....صبح یه تبخال ..... یکم فکر ما باش ...تازه فکر سلامتی خودتم باش ....
سلام آقامراد/اگریک بوم ودوهوانبودچراحقوق رزمندگان بدون فیش حقوق است؟چونکه هرموقع که دلشان خواست ندهند چرافیش حقوق نمیدهندچرا؟
سپاه در زمان جنگ مردم را با شعار ارتش 20 میلیونی به جبهه اعزام می کرد اما حالا حاضر نیست قانون ارتش را برای مجروحین و جانبازان خودش اجرا کند ؛ چرا ؟؟؟؟؟؟؟
برادرجانباز ۷۰در صد سلام :قدیمها یه حرفی بین جوانها خیلی رایج بود آون حرف چی بود ؟ عرض می کنم : تا یه کسی می گفت چرا ؟ می گفتند ارتش چرا نداره ! حالا که ارتش حق و حقوق جانبازانش را از ابتدا طبق مقررات پرداخت کرده و می کنه ( حالا به کم و زیاد ش کاری نداریم ) و این تن دادن به قانون و تکریم سرباز ، درجه دار یا افسری که در راه حفظ و حراست دین ، ناموس و کیان مملکتش جانفشانی کرده است بسی قابل احترام و در خور ستایش نیز هست . اما در سوی دیگر سپاه آن گونه که در خور ، شایسته وبایسته جانبازان بسیجی و سرباز سپاه بوده است رفتار نکرده و از ادای دین خویش نسبت به زیر مجموعه و ابواب جمعی هایش استنکاف نموده وشانه خالی کرده است و من در اینجا به عنوان کوچکترین عضو جانبازان بسیجی از سپاه درخواست می کنم که روال گذشته را تغییر داده و عزمش را جزم ونشان دهد که تا آخر کنار ما ایستاده است و آنچه را قانون برای ما تصویب نموده پرداخت نماید نه یک ذره بیشتر . و اگر نخواهد به قانون تن دهد باید به زبان طنز عرض کنم : که فرهنگستان زبان فارسی باید اعلام کند زین پس به جای واژه نا مانوس ارتش چرا ندارد ! از واژه صحیح سپاه چرا ندارد ! استفاده کنید . فارسی را پاس بداریم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi