شناسه خبر : 29790
شنبه 24 آبان 1393 , 12:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هزینه بیمارستان جدا

جانباز شیمیایی 1- آقای دکتر عباسپور و آقای دکتر طائبی کاش می دانستند همه امتیازات و مزایا براساس همین درصد دهی بی مبنا محاسبه می شود وهمین اندازه درصد میزان برخورد خوب واحترام به جانباز را در بنیاد برای کارمند بنیاد تعریف کرده است. ولی در جامعه وبین رزمنده ها وجانبازان وراحت تر بگویم بین خودمان واقعا" اینگونه نیست! کمیسیونی که برای جانباز قطع نخاعی که روده اش مصنوعی بود واز معده اش برداشته بودند وقلبش با پیس میکر یا همان باطری کار می کند، 70 درصد تعیین کرده وهمین جانباز همسر بسیار فداکاری هم داشت وکارش افتاده بوده که باطری قلبش را عوض کنند.

در تهران پزشک جراح قلب گفته بود 24 میلیون خودم می گیرم وهزینه بیمارستان سوا ست! این باطری در انگلیس کار گذاشته شده بود وبنیاد اعزامش نمی کرد. پزشک انگلیسی به جانباز گفته بود اگر اعزام شوی پولی ازشما نمی گیریم. اعزامش نکردند و می نالید. جدا" این بنده خدا به خاطر وضعیتش هر لحظه آرزوی مرگ می کرد. 70 درصد برای این جانباز یعنی چه؟! آقایان پشت میزنشین بنیاد چون این بنده خدا فقط نفس می کشد 70 درصد است! آیا این برای کمسیون بنیاد خجالت آور نیست؟! کدام معیار پزشکی می تواند میزان آسیب روحی وجسمی جانباز ورزمنده را به دقت محاسبه کند.

آقایان دکتر عباسپور و دکتر طایبی شاید هیچ وقت کسی شما را مواخذه نکند ولی محکمه وجدان هم روزی به سراغتان میاید. دلنوشته همین جانباز و کامنت های دیگران را بخوانید. خیلی از ما تازه به حقوق قانونی خود آگاه شده ایم واز حقمان هیچ وقت نخواهیم گذشت. به نظر شما همان جانباز قطع نخاعی که باطری در قلبش داشت به جز لذت عشق به معبود و افتخار زخمی شدن در راه وطنش از چیزی لذت می برد. او که حتی غذا نمی تواند بخورد! در جایی با او مهمان بودم ونتوانستم در حضورش چیزی بخورم به خاطر اینکه اونمی توانست چیزی بخورد! یا این جانباز عزیز فکر می کنید الان درصدش زیاد شود، چیزی عایدش می شود؟! به خدا نه!  ما را در اوج جوانی شما از همه لذت های دنیوی محروم کردید با قوانین مبهم وبی پشتوانه! اگر حالا چیزی می خواهیم به خاطر این است که خانواده ما که همه بار مشکلات بردوش انها بوده عذاب نکشند.  کاش درک می کردید کاش اینقدر بی توجهی نمی کردید.

اینستاگرام
سلام ، مسئولان مجبورند تاوان اعمال خودشان را بپردازند. دستگاه ستم شاهی با پشتیبانی ابر قدرتها و ساواک جهنمی نتوانست در مقابل مردمی که بستوه آمدند دوام بیاورد. این حکومت نو پا با وجود ایثار بهترین فرزندانش روی پا ایستاد. وای بحال مسئولانی که به بهترین مدافعان و فرزندان میهن جفا کنند و با طراحی انواع مصوبات در حق ایشان بدترین ظلم و ستم را روا داشتند. اطمینان داریم برخی در این دنیا تاوان ظلم را پس میدهند.
اقای دکتر عباسپور بنده جانباز 70%شهرستانی ، یک هفته تمام را در داخل ماشین انهم در کنار خیابان سپری کردم ، جالب بدانید که برای کار درمان با معرفی نامه اسان هم به تهران امده بودم چند بار هم با شما تماس گرفتم اما جواب ندادید ، چرا اقای دکتر ؟؟؟
70 درصد عزیز ایشان یا جلسه هستند ویا غیر قابل دسترس واعتراض هم بکنی میگویند رفته دنبال کارشما جانبازان واقعا خجالت اور است دوست من هم چند روز در ماشین خوابیده بود با ضایعه نخاعی !1بنیاد بیایدیکی از ساختمانهایش را در تهران که هیچ دردی از ما دوا نمیکنند را به خوابگاهی !! برای شهرستانی ها تبدیل کند اب از اب تکان نمیخورد باور کنید جانبازان شهرستانی هزینه هتل رفتن ندارند اقایان مسئول یک بیمارستان در تهران برای همراهان بیمار محل سکونت در نظر گرفته که جای تحسین دارد شما هم یاد بگیرید وبرای جانباز وازاده ورزمنده جنگ ارزش قائل شوید
ببنیددراغلب ادارات دولتی که بحق حقشان است وکورشودهرانکس که نتوانددید.درضهرستانهاچه مهمانسراهایی برای سهولت وراحتی درماموریتهاوهمچنین اسراحتهای سالیانه باخانواده رابه بهترین شکل ممکن فراهم میاورند.درمقابل خجالت اوراست جانبازهفتاددرصدی برای معالجه وکاستن ازالام واثارجنگ ارشهری به شهردیگرمراجعه وازروی ناچاری درخودروی خوداستراحت مینمایدجای شرم وخجالت دارد.تازه بنظرم این جانبازکمی شانس باوی همراه که خودرویی ازخودداردتادران استراحت نماید.درمجموع چه میزان اینجورجانبازداریم تافکری به حال انان نماییم؟درگذشته مکانی جهت سرویس این عزیزان وخانواده شهدای محترم بودکه برحسب نیاز امورسپری نمایند.ان مراکزچه شد؟اماکنی چون بیت الزهراو....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi