شناسه خبر : 29626
شنبه 10 آبان 1393 , 14:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مادیات خوب است اما گذشت...

دهشیری - سلام و درود وخدا بر ائمه اطهار (ع) و آقا امامزمان(عج) و رهبر انقلاب امام خامنه ای (مد) وسلام و درودبر همرزمانم وخانواده شهدا و ایثارگران وجانبازان. عزیزان ، بنده هرچه از دست نوشته های شماررا می خوانم همه از مادیات نوشته اید.

افسوس می خورم اون بچه هایی که به عشق مولایشان روی مین می رفتند و راه را باز می کردند ، با تسبیح تا صبح ذکر می گفتند و شب زنده داری می کردند. کجایند یاران بی ادعای تاریخ جنگ ، خط مقدمی ها و غیر خط مقدمی ها بیدارشوید. خیلی ها از بچه های جنگ مثل حضرت فاطمه (س) بی نشانند. دلاورمردان عرصه تاریخ جنگ که حال جسمانی جانباز ، روحیه جنگیدن با وضعیت اقتصادی حاکم درحال که بسیار سخت است اماباید سختی را با مادیات معامله نکنیم. حق گرفتی است اما طمع انسان هرگز سیری ندارد. مواظب آداب و رفتارمان باشیم که ما مانند حلقه فیلم سینمایی تا اسلام باشد فیلم ما هم هست و نسل در نسل خواهند دید ونقد و نظر پردازی خواهند کرد.

یازده سال است که در دهیاری روستایمان با جمعیت حدود 2000 نفر مشغول خدمتم بدون فیش و حکم حقوقی ، نیروی ساده وساعتی که طبق ساعت کار مزدمو می گیرم. تنها رزمنده (11ماه)وجانباز (فعلا 15درصد) بدون شغل رسمی در ایرانم. از سال 62 تا حال در بسیج و کارهای فرهنگی و هنری و اجتماعی و مذهبی مشغول کارم ، با سختی اماراضیم.

بنده از قانون چیزی یاد نگرفتم. هرچه اقتصاد ما خرابه کلیک می کنند روی آنهایی که باید حقشان را بگیرند کسر و به آدم هایی که فقط اسلام نمایی و نقش بازیگریشان بسیار حرفه ایست به جیب می زنند و یا اختلاس و خلاص.

مادیات خوب است منکر نیستم اما گذشت و ایثار حضرت ابوالفضل(ع) راسرمشق مسیر زندگی قراردهیم.

خداوند می داند با مهدی (عج)زمانش چه کند برآنهایی که حق را ناحق می کنند .

با تشکر

اینستاگرام
سلام برادر ضمن عرض تسلیت و تعزیت باید عرض کنم حداقل انچه که من می دانم اکثر ایثارگران از عدم التزام به قانونی که مجلس جمهوری اسلامی مصوب کرده و به آن پایبد نیستند و در همان رسانه نظامی که ما و شما برای حفظش جان دادیم و سختی کشیدیم هر بار همچون چماقی بر سرمان می کوبند اعتراض داریم. از نظام اگر مطالبه مادیات داشتیم که همان اول اعزام پدرانمان می رفتند اول تعهد محضری می گرفتند در صورت شهادت از لحاظ معیشتی و مادی خانواده هایشان در رفاه باشند تا ما بتوانیم قانونا پیگر مطالباتمان باشیم اما وقتی حقی قانونی را خودشان در مجلسی که قوانینش بر پایه اسلام و قران و پیغمبر(ص) است وضع کردند و برای ما ایجاد حق کردند و تمام قد بر عدم اجرایش سنگ اندازی می کنند و خیلی ها بر اساس و پایه همان قوانین زندگی شان را تنظیم می کنند و عدم تحققش بار روحی و فشارهای جسمانی و اقتصادی و اجتماعی بر این قشر ایثارگر وارد می کنند چه جوابی داریم بدهیم.ما بیش از انکه دولت به ما خدمت کند به نظام خدمت کردیم حداقل توجه قانونی هم شاید به دلیل این دینی باشد که بر گردنشان است.ما اینجا نیامدیم که بگویم خسارت می خواهیم دیه پدرانمان را می خواهیم ما برای مادیات دچار شرایط سخت زندگی نشدیم که دست به روی هر کسی و ناکسی دراز کنیم ما صدایمان را بلند می کنیم تا دلسوزان نظام بدانند با بی توجهی و تحقیر و تخریب و تمسخر ارزشهای نظام نمی توان به اقتدار رسید.اقتدار انقلاب اسلامی مرهون مجاهدتهای همین عزیزانی است که مامن و پناهشان و دردهای ناگفته شان را در فضایی صمیمی بیان میکنند به دست آمده است .بی توجهی به ان قطعا در مقطعی از زمان شاید با سر داواندن و وعده های توخالی دادن و تشویش اذهان عمومی برای خدمت ناکرده به ایثارگران جواب بدهد اما این سنگی که به هوا پرتاب می کنند مطمئنم روزی بر سر خودشان خواهد خورد.ما دنبال تحقق شعاری هستیم که همان علمدار دشت کربلا چشم و دست و جانش را فدا کرد ایستادن در مقابل زور و زر و تزویر و گر نه آوردن آب بهانه بود.درسی داد به دنیا که برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.کاش مسئولین یاد بگیرند وقتی می خواهند مشکی بر دریای نعمتهای خدادادی و ثروتهای کشور فرو برند اگر هم محتاج هستند اما جرئه ای از ان ننوشند درسی که حضرت ابوالفضل به ما داد حتی اگر در این راه مقدس جانشان فدا شود.اما این داستان اختلاس ها و ....زمانی اتفاق می افتد که ما در جایگاهی هستیم مامور به خدمت اما دست به خیانت می زنیم.بدانید طفلان و کودکان و اهل خیام محتاج به این جرعه آب هستند اگر ناسپاسی کردیم این دریای خروشان ثروت و قدرت روزی به خاطر این رفتارهایمان خشک خواهد شد و قهر خدا دامانمان را خواهد کرفت.ما یاد گرفتیم از حضرت ابووالفضل (ع)زمانی که سردار سپاه اسلام هستیم و در جبهه اسلام توفیق خدمت برایمان حاصل شده دین و دنیامان را برای یک لحظه زندگی پوچ دنیایی نابود نکنیم و در صف یزیدیان زمان قرار نگیریم.در این ماه پر خیر و برکت و ماتم و عزای عزیز زهرا ما را از دعای خود فراموش نکنید.
سلام ، اول توضیح لازمست بدانیم که شغل دهیار همتراز شهردار در روستا میباشند. شنیده شده طبق اختیارات قانونی شوراهای روستایی دهیاران درصدی از اعتبارات عمرانی علاوه بر حقوق مصوب را بخود اختصاص میدهند که برای زندگی در روستای 2000 نفری بسیار مناسب و قابل توجه میباشد. البته میدانیم سیر از گرسنه و سواره از پیاده خبر ندارد. جانبازان اغلب فاقد چنین مزایای منحصر بفرد و حقوق کافی میباشند اما در رفاه کامل و غفلت همیشگی مسئولان ، هزینه های بیشمار فرزندان و صبوری زینب گونه همسران علاوه بر اجاره خانه و هزینه درمان کمر شکن که با افزایش سن و کهولت غیر قابل تحمل شده و علاوه بر تشدید و فشار مضاعف بر مجروحیتها موجب بروز عارضه های لاعلاج دیگری مثال سکته قلبی و حملات عصبی مکرر گردیده است. میدانیم تمام اشخاصی که در جبهه حضور داشتند با عشق و معرفت به جنگ دشمن رفتند زیرا آنوقت اینقدر حرص مال دنیا و تقلب نبود.
سلام برادر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی با اخلاص به مساله نگاه می کنی.
الهی شکر که از چهارستون بدن سالمی؛ هروقت نصف بیشتر حقوقت رو دادی برای درمان ؛ و هیچکس هم جوابگو نبود؛ بعدا"بیا با هم صبحت کنیم ؛ چرا مادیات برای همه خوبه ؛ ولی بما میرسه ؛اخ میشه!!؟ شما اگر حق حقوق 20ساله ات رو تو یک تبصره صفر میکردند؛ چنین صبحتی نمی کردی.
بگو باشه ....
بگو ماشاالله نه باشه
سلام واقعا بنازم به این همه اخلاص وایمان
سلام راستی برادر گرامی وتنها بسیجی 11 ماه جبهه که فعلا 15 % جانبازی داری (البته این فعلنی که شما نوشته اید فکر کنم به امید خدا مدارک رالای پوشه وزیر بغل وبرای رضای خدا وکمیسیون آینده آماده کردی (انشاالله که موفق بشی چون برای هر درصدی که میگیری میدانم باید کلی عرق بریزی وروزها وبلکه ماهها زحمت بکشی ودوندگی کنی که این خودش مستلزم این است که بیکار باشی برای همین فرمایشت را که مرقوم فرمودی تنها بسیجی بیکار درایران هستی چشم بسته قبول میکنم ) فقط یک سئوال داشتم وآن این است که فرمودی( حالا ساعتی حقوق میگیری که البته دیگر کسانی هم که مثل شما بیکار هستند مطمئنا ثانیه ای حقوق نمیگیرند بلکه آنها هم ساعتی وماهیانه میگیرند)
از آنجائی که از سال 62 تا حال در بسیج و کارهای فرهنگی و هنری و اجتماعی و مذهبی مشغول کارید(که با بیکاری شما تضاد داره) ، با سختی را را که فرمودید میشه کمی بیشتر بازش کنی دیگر برادران جانباز بدانند که این سختی که درحین بیکاری میکشید در دهداری به چه شکل است که دیگر برادران با خواندن مطالب شما هم روحیه خودشان را تقویت کنند وهم از اخلاص وخلوص شما عبرط گرفته ودیگر اینقدر چیزی را از بنیاد مطالبه نکنند ومثل شما بروند در دهداریها بیکار ولی سخت مشغول بکار شوند( ممنون میشم اگر قشنگ من ودیگر جانبازان را راهنمائی وارشاد فرمائی) فاش نیوز عزیز وبزرگوار قبلی را که ...... ولی جان هرچی رزمنده این یکی را برای این برادرمان چاپ کن که حداقل راهنمائی ایشان بدرد بقیه نفرات بخوره ممنونم(این برادر اسم شریفشان را نوشته اند ای کاش می فرمود در کدام دهداری خدمت میکنه که مسئولین کاملا ایشان را میشناختند وبا توجه بدرک بالای ایشان از ایمان وزندگی حتما یک پستی هم به ایشان میدادند،وبقول خودشان از قانون هم چیزی نمیداند اصلا مهم نبود که اتفاقا ایشان با این استیل واین فکرو معلومات بدرد گرفتن پست ومقام هم میخورد ....
با سلام به اقای دهشیری این جانباز با اخلاص. البته اقای دهشیری فکر کنم در روستای ۲۰۰۰ نفری. شما تنها جانباز این روستا باشید. و شما میشوید تنها جانباز بدون شغل رسمی در این روستا نه در ایران. اخه قربونت برم. ایران که فقط روستای ۲۰۰۰ نفری شما که نیست. بهتره بعضی موقع ها از روستاتون بیایی بیرون ببینی تو مملکت چه خبره ؟ و دیدتو بازتر و وصیع تر کنی. انوقت میتونی یاران بی ادعای تاریخ جنگ رو ببینی. به گفته خودت یازده سال که در دهیاری روستایتان مشغول کاری. قبلش چیکار میکردی باد هوا میخوردی؟ تمام جانبازانو که مادی و طمعکار خطاب کردی؟ فکر کنم تنها جانباز با اخلاص ایران هم باشی؟ بنازم به این همه اخلاص. بابا تو دیگه کی هستی؟
سلام . جناب آقای دهشیری که "مادیات خوب است اما گذشت...."را مرقوم فرمودند، خودشان و اهالی روستای دوهزارنفریشان و البته قبل ازهمه خداوند می داند قضیه چیست و چرا این مطلب را نوشتید. کاش یکبار بصورت اجمالی نهج البلاغه را مطالعه فرمایید و امیدوارم مفهوم بیانات مولا امیرالمومنین (ع)را خوب درک کنید. شما خیال می کنید اخلاص دارید اما با خودتان و خداوند روراست باشید، ضررنمی کنید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi