شناسه خبر : 29608
شنبه 10 آبان 1393 , 08:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

درخواست فرزند شهید از شهیدی

باسمه تعالی تاریخ :8/8/93
به محضر ریاست محترم سازمان بنیاد شهید  و امور ایثارگران
جناب  آقای شهیدی

سلام علیکم
احتراماً : بدین وسیله به استحضار می رساند این جانب روح الله یعقوبی پور فرزند شهید گرانقدر مصطفی یعقوبی پور  دارای کد رایانه ای ایثارگری 16801/64/2- ش ، دارای تحصیلات حوزوی، باتوجه به اینکه اینجانب  از تاریخ 1/10/88 لغایت 31/6/90 به عنوان کارورز در شهرداری دلگشا مشغول فعالیت بوده ام که  با گذشت 3سال  با پیگیری های مکرر بنیاد شهید استان ایلام  با مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری  ایلام هنوز هیچ گونه اقدامی برای تبدیل وضعیت این جانب صورت نگرفته است. در صورتی که تمام کارورزان آن شهرداری تبدیل وضعیت  شده اند. با آنکه  ما شهید  دادیم گفتیم که شهید  نشویم ٰ اما افسوس این چنین محقق شد.

لذا از جنابعالی به عنوان عضو بزرگ جامعه ایثارگری در دولت تدبیر وامید خالصانه درخواست داریم اقدام لازم را در این  باره  مبذول فرماییدکه موجب تقدیروتشکراست.
9309980900002343
باتقدیم احترامات


اینستاگرام
آقاي شهيدي قانونگراست و ...
آقای فرزند شهید که گفتی طلبه ای با تحصیلات روحانی و معنوی حوزه میخواهی بری در سیستم اداری بهتره که جدی درست را بخونی و یک عالم بشی تا بابات بهت افتخار کنه نه اینکه هرماه به سربرج فکرکنی و منتظر باشی از سمت اداره ات نه حضرت حق پولی به حسابت بیاد یک نگاه به دور وبرت کن ببین طلبه هایی که رفتند در سیستم اداری چه بر سرشان آمد...................حال تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل
سلام برادر عزیز، فرزند محترم شهید، استعفاء بده از اداره بیا بیرون، با این لباس مقدس موجبات آزار واذیت شما در طول خدمت می گردد،خدا بزرگ است، لااقل در یک نهاد یا سازمان تبلیغات استخدام شوید مناسبتر است، درود به روح تمام شهداومخصوصا پدرتان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi