شناسه خبر : 29583
چهارشنبه 07 آبان 1393 , 08:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیانیه کانون حمایت جانبازان و آزادگان خراسان رضوی

بسم رب الشهدا و الصدقین

اینک که عرصه کارزار معروفات و منکرات به اوج دوران تقابل خود رسیده، فرصت مناسبی است برای عیار گذاری طلای وجودی افراد هم در مقام تشخیص و هم در جایگاه مواجه. مخصوصا برای مومنینی که به دلیل ورود به صحنه های سیاسی موسوم به  «حزب اللهی» هستند.

ما جانبازان و آزادگان 8سال دفاع مقدس همراه امت حزب الله و شهید پرور ایران اسلامی  که خود را از انصار و یاران نائب عام امام زمان می‌دانیم بر این باوریم که بایستی در التزام عملی بر دستورات و حتی منویات امام خامنه ای اهتمام ورزیم تا به فرموده امام راحل آسیبی به مملکت نرسد.

التزام عملی یعنی چشم در چشم امام و دست بر نیام. مانند فارسی زبانی سلمان صفت که برای لحظه ای شمشیر خود را از غلاف بیرون نکشید بدون اذن امام حتی بهنگام وقوع دردناک ترین لحظه تاریخ بشریت؛ اما دست به شمشیر بود.

پیدا کردن مسیر راست و درست سخت نیست فقط باید تابلوی آن را یافت و به آن اعتماد کرد. در این مسیر؛ مشورت شرط عقل است و اجتهاد تا حد نظر دادن درست است، نه عمل به اجتهاد شخصی. هرچند  امام خامنه ای برای چندمین بار فرموده‌اند: این‌‌جور نیست که شما باید منتظر بمانید، ببینید که رهبرى درباره‌‌ى فلان شخص، یا فلان حرکت، یا فلان عمل، یا فلان سیاست چه موضعى اتخاذ میکند که بر اساس آن، شما هم موضع‌‌گیرى کنید؛ نه، اینکه کارها را قفل خواهد کرد.  و حجت تمام است اما تنها برای موضع گیری و اظهار نظر و از این جهت است که ایشان انتقاد یا داشتن نظری مخالف با ولی فقیه را ضد ولایت فقیه نمی دانند.

اما؛ عدم التزام عملی غیر از نظر دادن است و از اعلام عبور و وارد حوزه اعمال می شود. هرچند امر کردن به معروفات و نهی کردن از منکرات از گردن هیچ مسلمانی ساقط نمی شود و زمان و مکان هم نمی شناسد اما همین واجب در حوزه اجرا حدودی می طلبد که حد آن را امام زنده با توجه به مقتضیات زمان مشخص می کند. ایشان فرموده اند:"در جامعه‌اسلامی، تکلیف عامه مردم، امربه معروف و نهی از منکر با لسان است؛ با زبان. اگر کار به برخورد بکشد، آن دیگر تکلیف مسؤولین است. آنها باید وارد شوند. "

ما یادگاران دوران دفاع مقدس بر این باوریم که عدول از دستورات صریح امام خامنه ای در حوزه عمل و برخوردی فراتر از زبان در مواجه با امر به معروف و نهی از منکر آسیبی جدی و جبران ناپذیری را به کشور وارد خواهد کرد. از طرفی حق الناس را در بر خواهد داشت زیرا که مجوز شرعی برای غیر مسئوولین دستگاه های ذیربط صادر نشده و از طرفی دیگر در دورانی که دشمن مترصد فتح پرونده های دیگری مانند حقوق بشر ایران در شورای امنیت به بهانه های واهی است، نباید با انجام نهی از منکر فراتر از زبان وارد بازی باخت باخت شویم که یعنی همان خسر الدنیا والآخره».

ما سربازان کفن پوش ولایت اعلام می داریم که به مر حدیث نبوی تشنه جهاد و شهادتیم و فراتر عمل نکردن از محدوده لسان در نهی از منکر تنها به دلیل اطاعت از رهبری است و الا در روز موعود،

«چنان جنگیم با عشقش تا شهادت

که صد لیلی برد بر آن حسادت»

امید است توفیق بهره مندی از فرقان در تشخیص حق و باطل و نحوه درست برخورد با منکرات و دعوت به معروفات برای تمام مومنین.لذا کانون حمایت جانبازان و آزادگان خراسان رضوی ضمن پشتیبانی کامل از مجلس شورای اسلامی در تصویب کامل و روشن طرح اخیر حمایت از امران  از عموم مردم شهید پرور خواهان حمایت در راستای فرامین امام خامنه ای هستیم به امید روزی که انقلاب  اسلامی را تحویل حضرت ولی عصر(عج) نمائیم. انشاالله

اینستاگرام
سلام یادش بخیر که با مرخصی از اداره خارج می شدم و به ماموریت امر به معروف و نهی از منکر می رفتم، عشق به ولایت و بسیج داشتم که در دهه هفتاد بعلت عدم حمایت قانون، درنطفه خفه شد،وما بسیجیان هم عطایش را به لقایش بخشیدیم، خانه نشین شدیم،وقتی که قانون از یک لات بی سر وپا حمایت می کرد، کل بازار امام رضا ع بدون یک ریال درقرق ما بود اما افسوس وصد افسوس،که قدر ما رزمندگان را ندانستند، حالا میلیاردها باید خرج کنند،بازهم مانند کار رزمندگان نخواهد شد.برای همه چیز افسوس بخورید ایثارگران آفتاب لب بومند. خداحافظ دنیای ضد ایثارگر.
بله صد افسوس که متاسفآنه کاملا به فراموشی سپرده شدیم و این روزها را حضرت امام ره به خوبی گوشزد نموده بودن ولی کدام گوش شنوا ی که حقیقت را قبول کند .ولی از مجرای قانون .ما می توانم حقانیت مان را به گوش مسئولین برسانیم
کار بسیار عالیه و بنده باکمال میل آماده پیگیری هستم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi