شناسه خبر : 29579
سه شنبه 06 آبان 1393 , 14:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در ایام محرم به دادمان برسید

محسن ناطق- پیام کربلا با وجود ظلم و ستم پس از صدها سال همچنان زنده و جاودان است. در حوادث اخیر اسید پاشی که بنام جعلی امر به معروف و نهی از منکر در رسانه های وابسته به استکبار جهانی بزرگ نمایی شد جهت پاسخگویی به جراحت تعدادی از بانوان اصفهانی واکنش و بسیج سراسری سران سه قوه و صدور بیانیه ها و دستورات ویژه را درپی داشته است.
سالها از پایان جنگ تحمیلی گذشته که هر روز زخم جدیدی بر روح و جسم و قلوب ایثارگران وارد میگردد. سالها صدای ناله و فریاد مظلومیت ایثارگران و بسیجیان گوش فلک را کر کرده اما دریغ از کوچکترین واکنشی که مسئولان برای پاسخگویی به هزاران جراحت و زخم کهنه و جدید ایثارگران نشان دهند.
دوگانگی عملکرد مسئولان هنگام پاسخگویی به تظلم و دادخواهی که از آنسوی آبها یا داخل کشور بوجود آید زخم تازه ای بر پیکیر جامعه ایثارگران است که سالها بی درمان رها شده و از دو طرف باعث سوء استفاده فرصت طلبان گردیده است.
پیام کربلا دادخواهی مظلومیت علویان در مقابل یزدیان صدها سال ادامه داشته و هر سال در ایام محرم با بسیج همگانی تداوم دارد. معرفت عاشورا حکم می کند تا مسئولان دلسوز نظام اسلامی در ایام محرم نسبت به پاسخگویی سالها ظلم وستم به پیروان و عاشقان حضرت امام حسین بن علی (ع) که در فتنه 88 ظهور جدیدی داشته اقدام نمایند و بنیاد را که بطور علنی و آشکار تبدیل به کوفه ثانی و پایگاه ظلم و فساد بر علیه عاشقان ولایت و نظام گردیده اصلاح یا منحل نمایند.

اینستاگرام
در صورتي که بخواهند به دادمان برسند.....
یا لثارات الحسین (ع) .هل من ناصر الینصرلی؟هیهات من الذلت.این شعار ما در این ماه خونین و ماتم و عزا برای احقاق حقوق مسلم و قانونی مان از دست استانداری اصفهان و کارنشناسانش تا حتی فدای جان خود ایستاده ایم .یا میمیریم یا پیروز می شویم اما سر تسلیم و کرنش و تسلیم فرود نمیاوریم. راهی را خواهیم رفت که امام حسین و یاران باوفایش رفتند.لبیک یا حسین
کو گوش شنوا وچشم بینا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi