شناسه خبر : 29551
یکشنبه 04 آبان 1393 , 13:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما آزموده ایم در این شهر...

بهمنیار- ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش/ بیرون کشید باید از این ورطه رخت خویش

هر چند خیلی تلخ است ولی باید بپذیریم که مسئولان بنیاد فقط یاد گرفته اند به درد دل ایثارگران گوش می کنند ولی در نهایت کار خودشان را می کنند! این مسئولان به خوبی می دانند باید فقط با گوش دادن به درد دل جانبازان و وعده های تو خالی دادن به آنها محبوبیت را کاسبی کنند! چون می دانند دیگر زمان دلالی کردن برای محبوبیت در بین جانبازان و ایثارگران گذشته است و چون ایثارگران بیدار شده اند اینها روش خود را عوض کرده اند و راه پیدا کردن محبوبیت را کاسبی محبوبیت می دانند نه دلالی کردن محبوبیت!

از همین رو می گذارند جانبازان حرف بزنند تا خشم خود را فرو بنشانند. فرقی نمی کند مسئولان رده پایین بنیاد باشند یا رده بالای بنیاد ولی بعضی شون ظلم به جانبازان و ایثارگران را به عافیت طلبی شون گره زده اند. حتی ارزش های انقلاب هم به عافیت طلبی شون پیوند خورده است از خود جبهه جانبازان بگیرید تا همه مسئولان ریز و درشت بنیاد این طور هستند خوبانشان تنها برای تسلی دادن وجدان هایشان تنها برای ایثارگران دل می سوزانند ولی نه قدمی برمیدارند نه حرکتی می کنند و نه حتی انتقاد سازنده ای از مسئولان رده بالای بنیاد می کنند و برای این کار توجیهاتی خوبی برای خودشون دارند که به عافیت طلبی شان گره خورده است!

مگر یادتون رفته که چند سال قبل یک جانباز جلو مجلس خودش را آتش زد؟! بدانید که خداوند جبار و درهم کوبنده ستمکاران دارد می بیند و مسئولان رده بالای بنیاد باید بدانند این بغضی های کهنه گلوی جانبازان انشالله دامن خانواده و فرزندان آنها را انشالله خواهد گرفت و عزیزانشان تقاص خواهند داد. اگر ملاقات هم بکنید هیچ دردی از شما را دوا نمی کنند. یعنی نمی توانند و اگر پافشاری کنند خودشان هم برکنار می شوند. از من می شنوید التماس اینها را نکنید. به اینها التماس کنی غرور شیطانی شان بیشتر می شود. فحش هم بدهی عین خیالشان نیست. برای همین هم شعر حافظ را در بالا برایتان نوشتم که با اجازه حافظ تغییرش می دهم
ما دیده ایم در این بنیاد مظلومیت خویش/ بیرون کشید باید از این ستم خانه رخت خویش

اینستاگرام
سلام ، اگر دولت واقعا اینطور که ادعا میکند اهل تدبیر و امید است و برای سعادت مردم تلاش میکند بایستی همانطور که آقای دکتر احمدی نژاد از سازمان برنامه و بودجه چشم پوشی کرد و به استانداری تحویل داد با همان شیوه انقلابی از کل بودجه نجومی بنیاد که بنابر گزارش اولیه مجلس صرف توسعه ثروت و قدرت مسئولان و تعدادی زالوی اطرافش میشود چشم پوشی کند و امور بنیاد را به ارتش و سپاه که متولی اصلی ایثارگران میباشند بسپارد. در غیر اینصورت دولت مجبور است با لکه سیاهی که بر پیشانی دارد و با وجود ناله و فریاد هزاران ایثارگر ناراضی که بیش از سی سال مورد ظلم و ستم قرار داشتند روبرو شود.
ظلم و ستم به ایثارگران پس از ارتحال امام خمینی (ره) و تفکیک بنیاد جانبازان از بنیاد شهید شروع شده و همچنان در تمام دولتها با کمی نوسان ادامه دارد. مجلس شورای اسلامی پس از تحقیق و تفحص از بنیاد کاملا با اطمینان فساد گسترده را گزارش داده لیکن هیچگونه اقدام یا اطلاعی برای اصلاح و پاکسازی وجود ندارد. لابد افراد پشت پرده بنیاد نیز مانند افراد پشت پرده معوقات 150 هزار میلیارد تومانی بانکها آنقدر گردن کلفت شدند که نیاز به همکاری و قدرت سه قوه دارد.
ایثارگران با زخمهای جسمی و روحی ناشی از ایستادگی در مقابل کفار جهان و با دلهای شکسته و مظلوم در ماه خون و قیام از تمام عاشقان حضرت مولا امام حسین بن علی (ع) سردار پیروز در میدان امر به معروف و نهی از منکر ، مبارزه قاطع و قانونی با فساد و ظلم و ستم در افضل نهادهای فرهنگی نظام که بنام هزاران شهید و جانباز جریان دارد را خواستارند علیهذا بجز این چاره ای نداریم که فقط پناه ببریم به خداوند متعال و از او استعانت بجوییم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi