شناسه خبر : 29543
یکشنبه 04 آبان 1393 , 10:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وزیرآموزش وپرورش پاسخ دهد

فرزندشهید - خانم یا آقای احمدی در "ماده 51 را چرا پیگیری نمی کنید" گفته بودند:

حال پرسش دیگر ایثارگران مشمول از رئیس دیوان محاسبات کشورو بنیاد شهید این است ؟ دستگاه های دولتی و غیر دولتی مانند ، دیوان عدالت اداری . استانداری مرکزی . اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی ، شهرداری تهران ، هلال احمر و بسیاری دیگر از دستگاه ها اکنون اقدام به پرداخت 1500000 ریال بابت فوق العاده ایثارگری به افراد مشمول می کنند از کدام ردیف اعتباری مورد تائید ذیحساب دیوان محاسبات استفاده می کنند ؟

وبنیاد شهید پاسخ دهد اگراعتباری برای پرداخت این مبلغ پیش بینی شده است چرا دستگاه ها آن را پرداخت نمی کنند وچرا آن بنیاد هیچ گونه پیگیری صورت نداده است؟

واقعاً این ادارات از کدام ردیف اعتباری استفاده کرده اند؟ و چرا آموزش و پرورش و بیشتر، سخنگوی آنها آقای کفراشی دائماً طوری صحبت می کنند که انگار هیچ ارگانی ماده 51 را اجرا نکرده و همه منتظر تهیه آیین نامه آن هستند؟ آقای کفراشی شما دیگر چرا. شما که ظاهراً از ایثارگران هستی و باید حامی آنها باشی. شما رفتی پشت میز ریاست همه چیز را فراموش کردی؟ چرا یک آدم شجاع پیدا نمی شود تکلیف همه را روشن کند؟ آقای فانی وزیر محترم اگر زحمتی نیست پاسخ دهید.

اینستاگرام
من کارمند اموزش وپرورش هستم این وزارت خانه سالهاست که به همه کارمندان جانباز خود فوق العاده ایثارگر ی را پر داخت میکند.
شما درست می گویید اما این ایثارگری با اون ایثارگری که توی حکم شماست فرق می کند. این مبلغ 150000 تومان( 25 درصد حداقل حقوق یک کارمند است) علاوه بر اون مبلغ ایثارگری است و طبق مصوبات قانون باید از سال 91 پرداخت می شده. تورو خدا وقتی اطلاع دقیق ندارید اظهار نظر نکنید چرا خیانت می کنید. اگر کمی مطالعه داشته باشید آقای کفراشی مشاور ایثارگران در آموزش و پرورش شخصاً اعلام کرده تا زمانی که ت آیین نامه اجرای آن تهیه نشود فوق العاده ایثارگری پرداخت نمی شه حالا شما چطور سالهاست که این فوق العاده رو دریافت می کنی الله اعلم.
دوست عزیز این فوق العاده ایثارگری از سال 88 با اجرای لایحه مدیریت خدمات کشوری وارد حکم حقوقی شد و تمام مبلغ اضافه شده یه این نام از تفاوت تطبیق کسر گردید بطوریکه حتی یک ریال هم به حقوق اضافه نشد.پس شما هم سعی کن ابتدا اطلاعاتت را بالا ببری بعد نظر بده چون مسئولین از این نا آگاهیها سوء استفاده می کنند.
لطفاً آقای وزیر برای ایثارگران آموز ش و پرورش ارزش قائل شوند و لطف کنند جواب دهند و ایثارگران این وزارتخانه را از بلاتکلیفی در بیاورند که بالاخره این آیین نامه هنوز تهیه نشده است و چرا در ادارات دیگر تهیه و از خرداد ماه پرداخت می شود؟
سلام علیکم. آزادگان وجانبازان شاغل در آموزش وپرورش خراسان رضوی که امسال خدمت سی ساله شان تمام شده و طبق اطلاع کارگزینی نواحی دعوت به انجام کارهای اداری بازنشستگی شدند و حساب سپهربانک صادرات افتتاح نمودند، درآخرکار به آنان گفته شد چون دولت ازسال88 مقرری ماه اول ازادگان وجانبازان فرهنگی را به حساب صندوق بازنشستگی واریزننموده و آموزش وپرورش هم بودجه واعتباری دراین مورد ندارد، لذا تا واریزشدن این مبلغ(هرنفر حدود یک میلیون وچهارصدهزارتومان)، حقوق بازنشستگی شما برقرارنمی گردد. اکنون ازاول مهرماه نه حقوق آموزش وپرورش داریم و نه حقوق بازنشستگی. واقعا نمی دانیم آزادگان وجانبازان فرهنگی که سالهای 89 تا92بازنشسته شدند هم به این مشکل برخوردنمودند یا امسال(93)فقط شامل حال ما گردیده است؟ امیدواریم این مشکل برمشکلات ازادگان جانبازفرهنگی که سی سال خدمتشان کامل شده و دچاربیماریهای مختلف ناشی از جانبازی و ستاهای اسارت شدند و تقریبا خانه نشین هستند، افزوده نشود. درآموزش وپرورش ناحیه 5مشهد فقط 6نفرهستند که جمع بدهی دولت به صندوق بازنشستگی بابت آنها حدود 9میلیون تومان است.
واقعاً چرا وزیر آموزش و پرورش از جواب دادن طفره می رود؟ مگر ما چه فرقی با ایثارگران دارایی، شیلات ، جهاد کشاورزی، استانداری، سازمان انتقال خون، دادگستری و .. داریم؟ برای اونا آیین نامه تهیه شده؟ برای اونا بودجه در نظر گرفته شده؟
لطفا آموزش و پرورش رو با این ارگان های کوچولو مقایسه نفرمایید . دلیل اینکه تا حالا ماده 51 واسه آموزش و پرورش اجرا نشده اینه که تمام ایثارگران کل ارگان ها بغیر آموزش و پرورش نصف آموزش و پرورش هم نمی شوند . پس به خاطر همین اجرای اون واسه آموزش و پرورش بار مالی زیادی داره . مثلا شیلات 30 نفر هم نیستند. پس مقایسه نفرمایید!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مسئولین محترم! آموزش و پرورش جواب ندید و خودتون رو به بی خیالی بزنید شما نمی دانید که دارید چه خیانتی به ایثارگران می کنید. حتی حق قانونی اونارو بهشون نمی دید. حداقل کاری کنید که دعای مردم پشت سرتون باشه نه نفرین.
مسئولین آموزش و پرورش نمی خواهند یا نمی توانند جوای دهند؟
با سلام واحترام به شما فرزند عزیز شهید ،
درخصوص اجرای قانون جامع ایثارگران متاسفانه حدودا 16 ماده آن نیاز به آیین نامه اجرایی دارد که موظف است بنیاد شهید تهیه وبه تصویب کمیسیون اجتماعی دولت برسد متاسفانه هنوز تصویب نشده ماده 51 آن هم با توجه به پیگیری های انجام شده بنیاد شهید اعلام کرده اند که این ماده آیین نامه آن تهیه ودر اختیار کمیسیون دولت می باشد می توانید در این خصوص به بنیاد شهید ویا نمایندگان محترم مجلس (فراکسیون ایثارگران) ویا کمیسیون اجتماعی دولت تماس فرمایید اگر فرمودند نیاز به ایین نامه ندارد اعلام کنند تا آموزش وپرورش اجرا نماید در خصوص برخی از سازمانها که می فرمایید اجرا کرده اند به استحضار می رساند به عنوان مثال وزارت مسکن وشهرسازی مجددا احکام صادره را ابطال نموده است .
در پایان خدمت شما وعزیزانی که قانون مذکور برای شامل آنها می گردد تاکید می شود اداره کل شاهد وایثارگران با شجاعت تمام ودر حد توان پیگیر مطالبات به حق عزیزان ایثارگر می باشد.وامیدواریم هرچه زودتر مشکلات مرتفع گردد.وزیر محترم آموزش وپرورش علی رغم مشکلات مالی اعلام کرده اند وزارت متبوع آمادگی وتلاش خود رابرای اجرای قانون جامع بکار خواهد بست . والسلام
خیلی جالب است چرا اینطور با ما رفتار می کنید . ما از نمایندگان بپرسیم که به آیین نامه نیاز دارد؟ این وظیفه آموزش و پرورش است نه ما. در ضمن کار شکنی آموزش و پرورش با ایثارگران خیلی وقت است که شروع شده و با این حال انتظار نداریم برای ما کاری انجام دهند.خیلی ممنون که ما رو دنبال نخود سیاه می فرستید. طی تماسی که با آقای مجتهدزاده داشتیم ایشان فرمودند باید به کمیسیون ماده 16 از آموزش و پرورش به خاطر اجرا نکردن ماده 51 شکایت شود.
ما از آموزش و پرورش هیچ توانی ندیده ایم و مطمئنیم هیچ کاری برای ما انجام نمی دهند. فکر کردید مارو با تهیه آیین نامه گول می زنید؟ این آیین نامه فقط باید برای آموزش و پرورش باشد؟ دوستان ما در ادارات دیگر از خرداد ماه ماده 51 براشون اجرا شده. چرا می ترسید بگید آموزش و پرورش نمی خواد اجرا کنه؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi