شناسه خبر : 29528
شنبه 03 آبان 1393 , 08:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چند کیلومتر تا مشهد

محمود اکبرزاده- بنده سی ساله از سال 61 تا کنون از ارتش یا همون تأمین اجتماعی ارتش حقوق می گیرم. حالا بعد از سی سال و دو سال تازه دفاتر ساتا بهم میگن تو هیچ سوابق جانبازی وجنگ در سیستم نداری! حالا باید از شهرستان فارس بلند شوم هزار وچند صد کیلومتر بروم به مشهد توپادگان یگان خدمتی، ببینم چکار برام می کنند! بابا حالا که قدیم نیست عصر اینترنت وماهواره وهزار...! چرا باید خودم بروم یگان خدمتی؟! اصلا" اگر من جانباز نیستم پس چرا حقوق ومزایا بهم میدن؟ یکی بگه من چکار کنم؟

اینستاگرام
سلام ، دوست عزیز ضمن آرزوی موفقیت و اضافه کردن نام زیبایت در فهرست دعاهای شبانه روزی جهت رفع مشکلات جانبازان محترم، مشکل بزرگی که هزاران جانباز بعد از دریافت یکسال حقوق از کار افتادگی همان اوایل جنگ با آن دست به گریبان هستند و هنوز حل نشده برای شما پس از حدود سی سال ایجاد گردیده است. هزاران جانباز پس از دریافت یکسال حقوق ازکارافتادگی از اوایل جنگ تاکنون بدنبال اخذ صورتجلسه سانحه از یگان خدمتی و جمع آوری مدارک پزشکی و شرکت در شورای پزشکی ارتش برای اتصال مجدد حقوق تا این تاریخ بدلیل سوء مدیریت موفق به دریافت درصد از کارافتادگی نشدند لیکن با توجه به تلاشهای دوستان بخصوص انعکاس انتقادات و پیشنهادات از طریق فداکاری و زحمات شبانه روزی مدیریت محترم سایت مقدس فاش نیوز و تحولات ایجاد شده در مدیریت بهداشت و درمان نزاجا مشکلات بیش از سی ساله هزاران جانباز ارتشی بحول و قوه الهی در حال رفع شدن هستند.
بدیهی است حقوق شما تا تکمیل مدارک و شرکت در شورای پزشکی قطع خواهد شد بنابراین پیشنهاد میکنیم هرچه زودتر با هماهنگی بنیاد استان محل سکونت به همراه مدارک پزشکی همزمان با مجروحیت مکاتبات لازم با یگان خدمتی برای تنظیم صورتجلسه سانحه و طی مراحل شرکت در شورای پزشکی ارتش انجام شود. در راه سفرهای طولانی و بسیار دشوار و طاقت فرسا علاوه بر استهلاک روحی و جسمی اجبارا متحمل هزینه های بسیاری خواهید شد که هیچیک از ارگانهای مسئول بجز جیب خودتان پاسخگو نمیباشد.
سلام
بیچاره صداشو درنیار حقوق ومزایاتو قطع میکنند اونوقت دایم باید توراه مشهد شیراز باشیالحاف وبنداز روسرت بگو منکه خوابیدم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi