شناسه خبر : 29491
سه شنبه 29 مهر 1393 , 10:41
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رئیس جمهوربعدی کیست

محسن ناطق - سلام ، آقای دکتر توکلی در مجلس بر علیه لایحه جدید دولت که تمام قوانین مصوب کشور بخصوص قانون خدمت رسانی به ایثارگران را تغییر میدهد بشدت اعتراض کرد. ایشان وضعیت سیستم نظارتی کشور را مشکل دار و از عملکرد آنها ابراز نارضایتی کرده است.

در این سایت مقدس بارها به محضر مسئولین دلسوز عرض کردیم که در ایران اسلامی موضوع قدرت های در اختیار سیاستمداران از ثروت ناشی می شوند بنابراین هر سیاستمداری ثروتمند تر باشد قدرت بیشتری دارد.

از سوی دیگر تلاش سیاستمداران برای کسب قدرت موازی با کسب ثروت است که همین موضوع باعث گسترش فساد گردیده است همچنین جایگزین کردن مجازات ها و حدود اسلامی با پول نیز باعث شده تا هر گونه از انواع ارازل و اوباش با پرداخت جریمه هر جرمی را مرتکب شوند.

موضوع دیگر ملاحظات سیاسی میباشند که باعث شده افراد سیاستمدار از مصونیت قضایی ویژه برخوردار شوند.

رییس جمهور بعدی کسی می تواند باشد که علاوه بر مشخصات عمومی محور عملکردش را صرفا مبارزه با فساد یا تفکیک نقش قدرت از ثروت همچنین با همکاری مردم و قوه قضاییه اجرای دقیق حدود اسلامی بدون هرگونه لحاظ ملاحظات سیاسی قرار دهد.

بدیهی است قدرت منشعب از اجرای قانون و حمایت مردمی می تواند کشور را به قله های ترقی و سعادت برساند.

اینستاگرام
...

سند 8 ساله در واقع نوعی قباله است ؟!

ثبت با سند برابر است ؟!

اگر چه مساوی نیستند :lol: ؟!
خدا کند کسی باشد که لاقل بفهمد
ید الله فوق ایدیهم
مدیریت محترم سایت لطفا نظر بنده در این زمینه را منتشر فرمایید!!؟
خوب ، آقاي توکلي وضعيتش چي شد؟ اعتراض ايشان درست است يا خير ؟ بهر ايثارگران ته خط هستند.
با سلام اگر تاریخ انقلاب را به 4 دهه تقسیم کنیم دهه اول دهه اول دهه ثبت ودفاع از ارزشها دهه دوم دهه سازندگی دهه سوم دهه جنگ قدرت دهه چهارم دهه چپاول وغارت منابع پس کی نوبت دفاع از ارزشها وایثار بطور عملی شاهدان زنده این ارزشها نسلشان در حال انقراض است به حلوا حلوا کردن دهان شیرین نمیشه فکری بکنند انها که توان وامکانات دارند ودلسوز نظام وکشور ودین وحریت هستند ما که خسته ز راه و ناتوانیم ما ثابت کردیم
انشاءالله دهه بیستم که نسل ما مثل دایناسورها منقرض شده باشد بدادما برسند1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi