شناسه خبر : 29477
دوشنبه 28 مهر 1393 , 13:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادامه نابسامانی درمان در این دولت

محسن ناطق- واقعیت موضوع این است که علیرغم وجود هزاران مشکل و معضل کوچک و بزرگ در عملکرد بنیاد و مهمترین نیاز جانبازان شاغل و بازنشسته فقدان هر گونه حمایت درمانی از سوی دولت نیمه اصولگرا و نیمه سکولار می باشد! یعنی با کمال تاسف درحالیکه از مجروحان جنگی سایر کشورها صددرصد حمایت می گردد، در داخل کشور حق بیمه درمانی از حقوق جانبازان شاغل کسر می گردد یعنی درمان جانبازان شاغل در مقایسه با سایر شاغلین هیچ گونه تفاوتی ندارد!

رییس جمهور قبل از انتخابات قول داد بحث سیاسی و جناح بازی را از دولت حذف کند اما در عمل با تقسیم دولت به دو بخش اصلاح طلب و اصولگرا در واقع برعکس قولش عمل کرد تا وضعیت سیاسی را از دو دولت قبلش که به طور کامل اصولگرا یا اصلاح طلب بودند پیچیده تر کند.
دولت جمهوری اسلامی مجبور شد بخشی از دولت را به وزیران اصولگرا و بخشی دیگر را به وزیران اصلاح طلب بسپارد لذا در عملکرد دولت ملاحظه می شود برخی وزارتخانه ها به احیای عملکرد دکتر احمدی نژاد و بخش دیگر به دنبال عملکرد اصلاح طلب های قدیمی هستند.

خوب است برای روشن شدن موضوع به سخنان اخیر آقای یونسی وزیر اطلاعات وقت در مورد ماجرای برنامه ریزی برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات رجوع شود تا علت وضعیت ناهنجار درمان جانبازان شاغل و بازنشسته و بسیاری از معضلات کشور منجمله توقف طرح مسکن مهر و گرانی مشخص شود.

همانطور که مستحضر هستید اواخر تیرماه سال جاری هزینه بیست و پنج میلیون ریالی بستری در بیمارستان دولتی را پرداخت کردم لیکن هیچ یک از طرفین بنیاد و دستگاه اجرایی پاسخگو نیستند! بنابراین ادعای فوق الذکر مبنی بر پرداخت هزینه های درمانی جانبازان شاغل منهای افراد تحت تکفل نیز مردود است.
جا دارد بگوییم هزینه های عکسبرداری و آزمایشات گوناگون مربوط به شرکت در شوراهای پزشکی نیز صددرصد به عهده جانباز است و بنیاد هیچ گونه پرداختی ندارد. شایان ذکر است بیمارستان های ارتش به خصوص بیمارستان خانواده ارتش از پذیرش دفترچه تامین خدمات درمانی شاغلین دولت خودداری می کند و تمامی هزینه های آزمایشات عصب و عضلات و عکسبرداری مربوط به شورای پزشکی ارتش که گران تر از بخش خصوصی می باشند به طور اجباری و انحصاری باید در بیمارستان خانوده ارتش انجام شود. علیهذا صددرصد هزینه ها با نرخ آزاد توسط جانبازان پرداخت می گردد.

اینستاگرام
اقای ناطق عزیز اصلاح طلب واصولگرا عنوانی است برای کسب قدرت وحیف ومیل بیت المال برای برخی (فاش عزیز سانسورش نکن )من هم مثل شما حدود 7میلیون تومان هزینه کرد درمانی دارم که هیچکس مسئولیتش را نمیپذیرد این صندوق درمان اقای شهیدی هم شعاری بیش نیست کارمندان بنیاد اظهار بی اطلاعی میکنند شعارهای قشنگی میدهند افسوس ما در کنج عزلت باید با درد هامان بسوزیم وبسازیم واقایان به ما بخندند
از سال 89 با وجود حیف ومیل یبت المال و اختلاسهای گسترده مسئولین، دولت دهم با همراهی نمایندگان درمان جانبازان را قطع کرد و تا کنون اغلب دستگاهها بویژه صندوق بازنشستگی کشوری علی رغم کسر مبلغ بیمه از حقوق جانبازان بازنشسته ، حتی یک ریال از هزینه های درمانی را پرداخت نکرده است.در واقع با تصویب واگذاری درمان به دستگاهها جانبازان را مسخره کردند وبه حال آنها خندیدند.
استخدام ایثارگران- پرداخت هزینه درمان ایثارگران- اولویت استخدام ایثارگران- پرداخت کلیه مطالبات ایثارگران- اجرا شدن ماده 51 ایثارگران- واردات خودرو برای جانبازان و .... این همه شعار قشنگ کافی است تا اعصاب یک ملت بهم بریزد و ایثارگران را غاصب بخوانند. ولی کسی نمی داند همه اینها یک شعار الکی نیست . مسئولین با این کار می خواهند مردم و ایثارگران را از هم جدا کرده و عملأ آنها را به جان هم بیندازند.
بقيه امور هم مانند عمل به بند ز ماده 44 قانون پنجم و ماده 70 و 71 و 72 جامع ايثارگران هم در اين دولت نابسامان است.
از اجرا شدن یا نشدن ماده 51 ایثارگری کسی خبر جدیدی ندارد؟
هرکه باشد امورات ایثارگران تغییری نمی کند و بدتر هم می شود
بعد از جنگ دولت ها با آدمای جور باجوری آمدند ورفتن حود سی سال میگذرد هنوز نتوانستند مشکل درمان رایگان بازماندگان جنگ وشهدا را به اهتمام برساند،الان هم عزیزان باافزایش سن بیماریهایشان افزایش پیداکرده هیچکسی جوابگو به مسائل درمان نیست فقط شعار میدهند در اصل همه را فراموش کردند و فقط خداوند است به فریادمان برسد...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi