شناسه خبر : 29472
دوشنبه 28 مهر 1393 , 10:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

رسیدگی عمیق به قوانین ایثارگران

محمدرضا مؤمن جانباز۲۵درصد- نگذارید پیشکسوتان جهاد وخون درپیچ وخم زندگی به فراموشی سپرده شوند. امام خمینی رحمت الله علیه
جناب آقای دکترروحانی رئیس جمهورمحترم ،سرداران سپاه ونمایندگان محترم مجلس!
در هر جامعه ای چنانچه عدالت نسبی برقرار باشد،مردم از فقر شکایتی نخواهند داشت، بالعکس اگر رفاه نسبی وجود داشته باشد و در کنار آن مردم بدانند و یا احساس کنند که تبعیض هم هست رفاه آنها را ارضاء نکرده و لب به اعتراض می گشایند.در واقع تبعیض برای هر جامعه ای رنج آورتر از فقر است.

اکنون ۲۶سال ازجنگ تحمیلی ونابرابرمی گذرد، وچه عزیزانی با دادن جان یا عضوی ازبدن یا با ایثار و فداکاری بهنرین زمان ازعمرشان را برای دفاع ازدین و ناموس وخاک ایران عزیزمان فداکردند وحماسه ها آفریدندتا دشمنان این نظام وانقلاب جرأت تجاوز به این مرز وبوم رانداشته باشند، باکمی تأمل به درخواست ها و مطالبات ایثارگران به این نتیجه می رسیم که همه از تبعیض وبی عدالتی وقانون گریزی و ازظلم روا شده به حقشان شکایت دارند! چون درمملکتی زندگی می کنند که مسئولینش دم ازعدالت ومهربانی وپایندی به قانون می زنند. اما درعمل چیزدیگری رامشاهده می کنند! آیا زمان آن نرسیده که تقسیم این جامعه ایثارگری راکه همه بایک هدف وآن هم پشتیبانی و اطاعت ازامر ولی فقیه و دفاع ازانقلاب و میهن عزیزمان ایران بوده ،به سرانجام برسانید؟ و آنها رابه بسیجی و ارتشی و چند درصد وحالت اشتغال و شاغل و غیرشاغل و….تفکیک نکنید.

آیا دریک حکومت اسلامی باید بین آزادگان وجانبازان ارتشی وسپاهی وبسیجی تبعیض وتفاوت باشد؟ آیاسپاه بااین همه امکانات وقدرت وثروتی که دراختیاردارد باید بسیجیان را که در زمان جنگ جزو نیروهای خود به حساب می آورد و به آن هم افتخار می کرد، بعد از اتمام جنگ آنهارا به فراموشی بسپارد ونسبت به رفع مشکلات و احیاء حقوقشان بی تفاوت باشد؟ تاچه زمانی باید قوانین ایثارگران با تبصره وماده های بی مورد وبرداشت هاوتفسیرها ی متفاوت آنهارا ازرسیدن به حقوقشان بازدارد؟

آیا زمان آن نرسیده که به این دریای قوانین ایثارگری که به اندازه یک بند انگشت هم عمق ندارد کمی عمق ببخشید وبه آنها دقت بیشتری شود؟ زمان به سرعت درحال گذر است و عمراین عزیزان ایثارگرهم ازنیمه گذشته ومسئولان دست اندرکار بایدبایک حرکت انقلابی وجهادی به دنبال رفع مشکلات جامعه ایثارگری باشند. نه بهانه تراشی برای اصلاح ماده 190وتبصره های ماده 38و39 قانون جامع ایثارگران! اگراراده ای برای حل مشکلات باشد ظرف 2ماه تنظیم آیین نامه ها که بماند حتی احکام جانبازان بسیجی شاغل وآزادگان وسربازان سپاه نیزصادر وتکلیفشان بعداز ربع قرن مشخص خواهد شد! ودیگرشاهدتبعیض وبی عدالتی نخواهیم بود .باکمال تشکر.

اینستاگرام
واقعيت نبود اراده اجراست نه زمانبر بودن بررسي و تصويب و اجرائيه نوشتن ؛ واقعيتي است که زمان اثربخشي ايثارگران گذشته است و کاربردي ندارند که جلب نظر کنند.
چون تاریخ مصرف مان تمام شده .چطور در عرض دو ماه .که فوتبالی های .عزیز دردانه .به مشگل خدمت سربازی خوردن سریعا قانون وضع کردن که پول بدهند و معاف شوند .چرا چون این آقایان پول دارند من و شما چی داریم ماشین .ویلا . پول .تفریح ..مگه نمی دانند ایثارگران چه بدبختی ها که ندارند .چطور برای معلولین بهزیستی امکانات و ....وجود دارد اما ایثارگران از همه چیز محرومند .همه سازمان ها و ادارات و حتی تشکل های کوچک دارای تعاونی مسکن هستند .امادرزمندگان باید محروم باشند تا حرف هم میزنیم برای خدا رفتید اجرتان را از ببن نبرید .بابا خودمان مقصریم دوستان عزیز اتحاد اتحاد ....تا زمانی که ید واحده نباشیم روزگارمان ازین که هستیم بدتر میشود .دیگر دوران جوانی مان گذشته همسران بدبخت ما چه گناهی دارند که در این سن و سال زیر سقف دیگران و خانه بدوش باشند چرا برای بچه 20ساله کارمند بانک ها وام های بی بهره وجود دارد اما برای ما که رسید زوال نازل شد .چرا چون ما از همدیگر فاصله داریم به هم اعتماد نداریم .
دوستان همرزمم به همین زودی برنامه بودیجه94تقدیم مجلس میشه باید هرکجای ایران که هستید نمایندگان شهرتون را ببینید سفارش کنید که حتما بودیجه برای اجرای ماده 190قرار دهند وسپاه را مجبور به اجرای ان کنند اگر امسال هم بودیجه نگدارند تا سالی دیگرهرچه فریاد بزنیم بی فایده است پس بجنبید تا توبودیجه بگدارند
مگر نمایندگان ما نمی دانند که در اجرای ماده 190:کارشکنی میشود خدا را شکر بیشترین درصد را نمایندگان را ایارگران تشکیل دادند .آیا اینان در خارج زندگی میکنند که از درد ما بی خبر باشند تا روزی که رای نگرفتند شعار های .......میدهند به محض این که وارد کاخ سبز میشوند دیگر تو را نمی شنلسند متاسفانه سرشان به پایین خم نمی شود مشگل ما رزمندگان اینه که نمی خواهیم قبول کنبم که مقصر خود ما هستیم چون دیوار بی اعتمادی بین ماست .عادت بدی که داریم همدیگر را قبدل نداریم .تا زمانیکه این مشگل در ما ها باشد هرگز کسی بفکر من تو نخواهد بود چرا چون متفرق هستیم دولت مردان گناهی ندارند ما کوتاهی کردیم و مقصر هستیم .
حتما مراد درياي نيم بند است.
سلام ، آقای دکتر توکلی در مجلس بر علیه لایحه جدید دولت که تمام قوانین مصوب کشور بخصوص قانون خدمت رسانی به ایثارگران را تغییر میدهد بشدت اعتراض کرد. ایشان وضعیت سیستم نظارتی کشور را مشکل دار و از عملکرد آنها ابراز نارضایتی کرده است.
در این سایت مقدس بارها به محضر مسئولین دلسوز عرض کردیم که در ایران اسلامی موضوع قدرتهای در اختیار سیاستمداران از ثروت ناشی میشوند بنابراین هر سیاستمداری ثروتمند تر باشد قدرت بیشتری دارد. از سوی دیگر تلاش سیاستمداران برای کسب قدرت موازی با کسب ثروت است که همین موضوع باعث گسترش فساد گردیده است همچنین جایگزین کردن مجازاتها و حدود اسلامی با پول نیز باعث شده تا هر گونه از انواع ارازل و اوباش با پرداخت جریمه هر جرمی را مرتکب شوند. موضوع دیگر ملاحظات سیاسی میباشند که باعث شده افراد سیاستمدار از مصونیت قضایی ویژه برخوردار شوند.
رییس جمهور بعدی کسی میتواند باشد که علاوه بر مشخصات عمومی محور عملکردش را صرفا مبارزه با فساد یا تفکیک نقش قدرت از ثروت همچنین با همکاری مردم و قوه قضاییه اجرای دقیق حدود اسلامی بدون هرگونه لحاظ ملاحظات سیاسی قرار دهد.
بدیهی است قدرت منشعب از اجرای قانون و حمایت مردمی میتواند کشور را به قله های ترقی و سعادت برساند.
تبدیل وضعیت فرزندان جانبازدروزارت بهداشت اجراشود
نه تبديل وضع استخدامي ، نه هيات علمي اجرا نمي شود؛ مسئولين منصوب وزير محترم اجرا نمي کنند ؛قابل توجه وزير محترم جهادي وزارت بهداشت.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi