شناسه خبر : 29443
شنبه 26 مهر 1393 , 14:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کجای دنیا درصد کم می شود؟!

جانباز شیمیایی 1- کاش این پزشک عزیز( دکتر طائبی) یکی از این مجروحیت هایی را که نام برد وگفت در طول زمان جانباز بهبود پیدا کرده مثال بیاورد ما که جانمان را در طبق اخلاص گذاشتیم و بیمار ورنجور ومجروح از میدان جنگ برگشتیم نمی خواستیم حق وناحق بشود. شما مدیر عامل شرکت ودر بنیاد سمت داشتید وبا پول بیت المال الحمدالله دکترا هم دارید ومشکل معیشتی ندارید که می گویید در چند ساله اخیرکمسیون انفعالی عمل کرده، یعنی درصد جانبازی را افزایش نداده اید!

چطور شما دبیر کمسیون پزشکی هستید وبیماری های ناشی از مجروحیت را به رسمیت نمی شناسید؟ انصافا" خجالت آور است. گفتن کلمه 5 و10 درصد بعد از 26 سال از جنگ! اصلا خود دولت باید همه رزمنده ها وجانبازان را تامین می کرد که دنبال افزایش درصد نباشند. برای جانباز شما از حق اناس صحبت می کنید؟ آن وقت اختلاس1700 میلیاردی در بنیاد حق ماجانبازان ورزمندگان وخانواده شهدا نبود که ناحق شد؟ چرا با قهرمانان جنگ کاری کرده اید که باید دستفروشی کنند واکس بزنند وسیگار بفروشند وبه خاطر نداشتن مسکن در پارک چادر بزنند و یا خانواده جانباز اعصاب و روان او را در خیابان رهاکند وفرزند شهید را از سر بیکسی وبیگناه تا پای چوبه دار ببرند؟ جانباز را که دنبال حقش بوده به عنوان موجی به بیمارستان روانی ببرید وشوک بدهید تا بقول شما آدم شود تا صدای جانبازان دیگر در نیاید؟

کدام پزشک کمیسونی در کجای دنیا می گوید که ما انفعالی عمل کرده ایم؟ پس سوگندتان چه می شود؟ شما خود می دانید ملاک درصد دهی اشتباه بوده و بیشتر مجروحان باید از بیشتر امکانات برخوردار بوده باشند که شما ودوستانتان در حقشان دریغ کرده اید. شاید تنها کار سیاسی ودستور مهم دولت ها همان بوده که شما از آن به بدی یاد می کنید؟ چون در هیچ کجای دنیا درصد جانبازی را کم نمی کنند وجانباز در طول زمان بهبود نمی یابد بلکه با افزایش عوارض درصدش افزایش پیدا می کند. مدیرفاش نیوز عزیز کامل چاپ کن این حرف همه جانبازان است

اینستاگرام
درودبرشماشیمیای 1
بله هروقت به جانبازان میرسند حق ناس هستشا برای راضی خدا رفتن نباید دنبال این چیزا باشن
باباطرف یک روزام اگرتو جنگ حضور داشته باید خدمات بدن یعنی چی همش درصد اون با متواوت هستش درصدا
سلام ، فرمایش دوست عزیزمان یکی از هزاران دردهای جانبازان ناشی از عملکرد معکوس و مغرضانه شوراهای پزشکی بنیاد است. فرض کنیم جانبازی پس از 28 سال پیگیری درمان و انجام عمل جراحی بهبود نسبی حاصل کند آیا بنیاد میتواند 28 سال عمر هدر رفته جانباز را نادیده بگیرد و جانبازا را سالم و درصدش را تا صفر کاهش دهد؟ اگر چنین ظلمی حاصل قوانین مصوب باشد باید از قوانین نظام اسلامی خارج و حذف گردد لیکن چنانچه اینگونه اقدامات خودسرانه و مغرضانه انجام شده بایستی عوامل چنین ظلم و کارشکنی به سزای اعمال ننگین و ضدیت با جانبازان محکوم و مجازات شوند.
در جمهوری اسلامی ایران درصد هم کم می شود!!!!!!!!!!
کاش کسي از رئيس جمهور محترم در مصاحبه اي بپرسد.
با اطمینان کامل می گویم؛شاید جانبازان شیمیایی مظلوم ترین جانبازانی هستند ؛که در دهه 1360 و1370 به دلیل نداشتن تخصص و سواد کافی پزشکان در اون دوره ها ؛ مورد تحقیر و توهین واقع شدند؛ ولی با گذشت زمان و نمایان شدن اثرت اون ؛ وبه شهادت رسیدن عده کثیری از همان جانبازانی که چندسال قبل حتی اونها رو به کمیسیون راه نمی دادند؛ تازه متوجه شدند که جانباز شیمیایی یعنی چه.
سلام دیر نیست آنروز که پشیمان شوند از کرده خویش وظلم به مظلوم ترین مؤمنان خدا رسوایشان خواهد کرد،آبرویشان خواهد رفت و نفرین یک تاریخ بدرقه شان خواهد گشت .انشاالله _صبور باشیدودعا کنید برای صاحب الزمان که بیاید.
خداوند بابعضی ها که حقوق دیگران را نا دیده میگیرند وبه انها ظلم میکنند وککشان نمیگزد کاری با ا میکند که به هیچ وجه نتوانند پشیمان شوند واصلا وجدانی ودلی نخواهند داشت که جبران کنند خداوند روزی را نیاورد که از بنده اش روی بگرداند این مصداق این افراد است قدرت وثروت کورشان کرده
واله به قرآن حق می گویید.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi