شناسه خبر : 29434
شنبه 26 مهر 1393 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در درج خبرهادقت کنید

احمدیان مشهد- قابل توجه مسئولین محترم بنیاد!
اولا" به عنوان یک جانباز ۷۰درصد خواهشمندم با توجه به جو منفی جامعه نسبت به ارائه خدمات طلایی!!! به جانبازان که گاها" مصداق آش نخورده و دهن سوخته می شود از طرفی و وضعیت اقتصادی اکثریت جامعه از طرف دیگر، نسبت به درج خبرهایی مثل خبر فوق یا خبر واریز معوقات جانبازان (که شامل ۷۰ درصدها نبود) با دقت بیشتری عمل کنند، ثانیا" در تنظیم بیانیه بعد از خبر نیز حداقل کمی تامل و تفکر نمایند تا مجبور به تکذیب و اصلاح بیانیه های بعدی نیز نشوند. آیا مصوبه ۵ سال پیش الان باید رسانه ای شود و آیا مصوبه آن سال اینقدر غیرکارشناسی بوده که اضافه شدن فقط چند جانباز به مشمولین مصوبه فوق، نیاز به اخذ تاییدیه هیات دولت دارد. عجب هیات دولتی داریم!!!
اصل خبر دلالت بر موافقت اخیر هیات دولت جدید با واردات خودرو به تعداد ۹۲۰۰ دستگاه برای کلیه جانبازان۷۰ درصد دارد. لطفا" حداقل اصول اولیه ماستمالی را رعایت فرمایید.
نهایتا" اینکه بر اساس مصوبه مجلس هر ده سال یک بار دولت موظف به تأمین خودرو مناسب جانبازان است، از تحویل خودرو قبلی ۱۲ سال می گذرد، آیا برای اجرای قانون بوق و کرنا و بیانیه و ... لازم است؟ آیا برای تحویل ویلچر نیاز به بیانیه و مصاحبه است؟ خودرو یک نیاز است نه یک لطف و پیشکش. این را بفهمید. نیاز هم ربطی به درصد ندارد. جانباز نابینای ۷۰ درصد خودرو اتومات لازم ندارد چون رانندگی نمی کند، ولی جانباز قطع عضو ۵۰ درصد باید اتومات سوار شود. والسلام

اینستاگرام
احسنت گل گفتی . ولی کو گوش شنوا؟؟؟
بسیار بجا ومنطقی نوشتید کاش بفهمند
سلام ، این نوع اطلاع رسانی یعنی آماده کردن چاله برای واریز اعتبارات اما بنام جانبازان 70 درصد که سالهاست در نظر ایثارگران عادی شده و منابع بسیاری از بیت المال را به جیب برخی سیاست بازان ریخته است. همیشه گفتیم بنام ایثارگران و به کام مسئولین و همیشه درخواست کردیم میزان زندگی یک کارمند بنیاد را با یک جانباز مقایسه کنید تا حقیقت خدمت رسانی به جانبازان را با چشم خودتان مشاهده نمایید.
در حالیکه جانبازان هزینه های درمان و حق بیمه را پرداخت میکنند کارمندان بنیاد دارای بیمه تکمیلی بعلاوه طلایی با مخلفات کامل هستند. کارمندان بنیاد اطور اخص و اکثریت دارای منازل شخصی از محل اعتبارات و تسهیلات دولتی هستند که معمولا وامهای دریافتی نیز بعلت خدمت رسانی و دشواری کارشان مشمول بخشودگی و بلا عوض میگردد.
اگر جانبازی برای دریافت تسهیلات به بنیاد مراجعه کند با پاسخهای بسیار سخیف و نا مربوط مواجه میشود. این به دلیل بیسوادی و سطح شعور کارمندان بنیاد است نه مشکل اعصاب و روان جانباز گاهی کارمندان بنیاد در نوبت دریافت تسهیلات دولتی منتظر هستند لذا مراجعه جانباز برای استفاده از تسهیلات موجب حذف کارمند بنیاد خواهد شد بنابراین کارمند بنیاد مجبور میشود طوری برخورد کند که جانباز از تسهیلاتش صرف نظر کند. این موضوعات تخیل نیست بلکه بیش از 30 سال در بنیاد جریان دارد و ایثارگران بسیاری را از بنیاد فراری داده و عده زیادی از مراجعه به بنیاد منتفر هستند.
عده معدود و انگشت شماری از جانبازان مجبور شدند برای تامین معیشت از مسئولان و کارمندان بنیاد تمجید و تقدیر کنند که البته گرچه مذموم است اما جانباز بیکاری که تنها منبع درامدش بنیاد است ناچار باید چند دقیقه همرنگ جماعت شود. نوش جانش این هم به دلیل فقدان همبستگی و اتحاد جانبازانی است که ترجیح دادند با مشکلات بسازند و بسوزند و سکوت کنند زیرا دسترسی به اینترنت و همدلی با فاش نیوز عزیز زیر فشارهای گوناگون و اعصاب خرد کن برای عده ای مقدور است. در هر صورت حق تعالی ناظر بر تمام اعمال انسانها است و بزودی پاداش و جزا تعیین و اجرا خواهد شد.
کاملا منطقی و کامل
موافقم
موفق باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi