شناسه خبر : 29404
چهارشنبه 23 مهر 1393 , 13:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیگیری کمیسیون فاقدین مدارک فارس چی شد؟

نتیجه ییگیری کمیسیون فاقدین مدارک فارس اردیبهشت 18/2/93 که به اشتباه دارای مدارک بوده وهمه منفی شدند چی شد؟ دکتر عباسیور برای روشن شدن وییگیری آن به شیراز آمدند و نماینده ایثارگران سپاه هم برای روشن شدن وضعیت به تهران رفته بودند و حتی پزشک بنیاد شیراز هم اعتراض کرده بودند چی شد؟ گفتند قرار است مجدد فراخوان شوند( آخه 5%چی هست که ندهند و یا حذف کنند؟ میگن مورچه چیه که کله وپاچه اش چی باشه) آن هم جانبازی که یایش یلاتین وترکش در بدن وبخصوص موج انفجار که از همه بدتره. به خدا زندگی نداریم. آشفته بازاره خانه و بیمار بودن آنان و ریه خراب وسرفه هایی که از آن صورت کبود وعدم کنترل وچشم های پر اشک و از حدقه زده بیرون!

کجایی ای انسان های خدمت گذار ومنصب نشین که حق را زیر یایه میز وصندلیت گذاشته ای وله شدن وصدای ناله ها را نمی شنوی انصافت کجاست؟ کسی که ترکش وریه تخریب شده دارد موج انفجار واعصاب وروان منفی ست مگر می شود مگر وجدانت را هم زیر آن میز وصندلی له کرده باشی، لطفا" نتیجه را اعلام کنید. چطور رای 134 سیاه و 120و121 که 11-12 تا امضا شده و بدوی سیاه و فرماندهی کل سپاه تایید کرده ودر نهایت بنیاد کل تهران برای حضور وتعیین درصد مثبت بوده در استان منفی بخورد وبعد می گویند دولت نمی تواند زیر بار این همه بودجه برود!

چطور اینان از جوانی وزن وفرزند گذشتند وآرامش وامنیت را به کشور برگرداندند وکشور را از هجوم دشمن یاک کردند وهدیه الان به خانواده بیکاری /سربار بودن / هزینه سرسام آور دارو وسرفه هایی که.. خدا می داند وبی خانمان بودن وچون دولت ندارد. 5% شکر خدا کشور نداری نیستیم. چرا باید حق را پایمال کنید که دزدان سرگردنه بیایند بخورند وببرند ودر نهایت چند سال زندان برایشان (کویت است وبس) و10-11 سال بعد از هتل زیبایی که برایشان تدارک دیده بودن بیرون می آیند که شهرام جایری بعد از 11سال ازادشد شما باشید به همه نمی خندید؟ میدانیم ولی دستمان به جایی بند نیست. اگر حامی نداشت چطور همچنین کاری می کرد؟ خوشا بحال انان که آن دنیا را هم راحت جواب می دهند و ما وعزیزانمان با خدا معامله کردیم وبس!

اینستاگرام
نتیجه را اعلام نمایید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi