شناسه خبر : 29370
یکشنبه 20 مهر 1393 , 14:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سیستم فرسوده درمان!

جانباز شیمیایی 1- بیشتر روانپزشکانی که بنیاد آنها را قبول دارد با داروهای اعصاب وروان هم جانبازان را معتاد کرده اند!! و آمار این اعتیاد بسیار بالاست متأسفانه در کشور ما کسی که تریاک وهرویئن وغیره ویا الکل مصرف می کند می گویند اینها معتاد شده اند ولی قرص های اعصاب وروان که مثل نقل ونبات به دستور پزشکان اعصاب وروان تجویز می شود اعتیاد ایجاد می کند. شما کافی است به مطبشان مراجعه کنید خیلی به حرف هایتان توجه نمی کنند. ویزیتشان از همه متخصصان بالاتر است. به خاطر اینکه وقت بیشتری برای بیمار بگذارند کمتر روانپزشکی این را رعایت می کند.

در دانشگاه به ما انواع درمان ها برای بیماران اعصاب وروان اموزش میدادند ولی ظاهرا بیماران ما هم عادت کرده اند به دارو وهر پزشکی کمتر دارو بدهد از نظر عوام حاذق نیست. البته بنیاد هم مثلا برای مشاوره وگروه درمانی وموسیقی درمانی ویا درمان های جدید سرپایی پولی پرداخت نمی کند تا سیستم فرسوده درمان بنیاد پوست نیندازد و روش های جدید درمانی را نپذیرد از همه مهمتر وقتی جانباز ان اعصاب وروان را به امان خدا رها می کند چیزی درست نمی شود!

چرا بیماری روانی که مزمن وهزینه بر وداروهایش گرانقیمت و دوره درمان آنها بسیار طولانی است وخانواده جانباز را هم مبتلا می کند، مورد بی توجهی بنیاد قرار گرفته. عزیزان برای کمردرد نزد جراح مغز واعصاب می روید شاید اولین توصیه اش آب درمانی باشد اما بنیاد درمانی به نام آب درمانی را قبول ندارد و یک ریال بابتش پرداخت نمی کند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi