شناسه خبر : 29345
شنبه 19 مهر 1393 , 08:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از آقای مجتهد سپاسگزار باشیم!

جانباز25%- دوستان عزیز و بزرگوار بنده! بلانسبت آقای مجتهد و همه عزیزان فکر کنید ایشان انسان بدی بوده ولی امروز به هر حال دارد دنبال کار فقط 10 تا جانباز را می گیرد. باید از ایشان تشکر کنیم و خسته نباشی بگیم! اگر دنبال کار همین چند نفر را هم نمی گرفت می خواستیم چکار کنیم؟!  همین که قوانین را برایمان در این سایت شرح میده باید سپاسگزار ایشان هم باشیم. همین که به چندتا مسئول تذکر و یادآوری میکنه، بنده به شخصه از ایشان تشکر می کنم و بهترین ها را برایشان آرزومندم.

بگذریم به هر حال دوستان از دست من خدای نکرده ناراحت نشید. فقط خواستم اول به خودم، دوم به بعضی از دوستان یادآوری کنم که گوشه وکنایه زدن دردی را از ما کم نمیکنه بلکه اتحاد ما میتونه گره گشای کارمان باشه دراین روزگار وانفسا !

جناب مجتهد! اولا" خسته نباشید عرض می کنم خدمت شما وخانواده صبورتان. دوم اینکه شما پیگیر کار جانبازان هستید ودستتان هم به آن بالائی ها که امروز ماشاالله خیلی بالا رفتند که تاریخ نشان داده هرچی بالاتر میری وقتی هم زمین بخوری بیشتر خواهد شکست، می رسه. مطلب را از قول معاونت درمان بنیاد خدمتتان عرض می کنم (وی افزود: در جوامع دیگر کسانی که دچار اختلالات روان هستند تا 60 درصد دچار اعتیاد می‌شوند و آمار میانگین و متوسط آن 30 درصد است ولی در جامعه ایثارگری کشورمان این آمار بسیار پایین و یک پنجم آمار جامعه عادی است. ) که در قسمت مربوطه کامنت برایشان گذاشتم ولی خدمت شما بزرگوار هم عرض می کنم بلکه کاری ازدستتان برآید و مشکلی ازبعضی از دوستان را بتوانید حل کنید و به آقایان قانون گزار که انشاالله بخواهند کمی دراین مورد وقت بگذارند. زیرابه هرحال عده زیادی با این مشکل دست به گریبان هستند وچه بسی بعضا زندگیشان یا پاشیده شده یا در آستانه پاشیدن می باشد.

من کاری به این ارقامی که ایشان فرمودند ندارم ولی در جامعه دارم می بینم وتعدادشان هم کم نیست. به هرحال علت اینکه عده ای از این عزیزان به این سمت کشیده شدند را می دانیم که بدوا" همانا از آثار باقیمانده از جنگ است و در ادامه آن بیکاری و به امان خدا رها شدن توسط مسئولین است. نمی گویم خودجانباز تقصیری ندارد ولی اگر به درصد تقسیم کنیم به نظراین حقیر، بیشتر از 10%تقصیر نداشته و90% باقیمانده بیشتراز همان دوعلت بیان شده است. به هرحال دنبال مقصر یا علت نمی گردیم. به دنبال حل مشکل هستیم. حالا که این عزیزان به این بیماری مبتلا شدند باعلت معلوم بهتر نیست با قانونگزارن صحبتی بشه وقانونی را بگذارند که حداقل اینگونه بیماران حالا که به درد خودشان گرفتار هستند قانون ومجریان قانون هم نمکی برزخمشان نپاشند و برای این بنده خداها پرونده سازی نکنند وبیخودی به خاطر این مسئله اینها را به زندان نیندازند؟!

من درآن زمان پرونده جانبازی نداشتم ولی دوستی تعریف می کرد که اوائل بنیاد به بعضی ازجانبازان کارت ویژه برای این کار می داد و هفتگی هم می رفتند از ناجا سهمیه دریافت می کردند ولی بعدا" کلیه کارت ها را بنیاد جمع آوری کرده .خوب بزرگوار اگر این مسئله واقعیت داشته باشه که فکر می کنم داشته و دوستم دروغ نمی گفت باید بگوئیم عده ای از این بزرگواران را خودبنیاد مبتلا کرده واگر قرار بود انسان مبتلا به این راحتی ترک کنه همه معتادها می دانند که این کار بد است و عاقبتی ندارد منتها کی می فهمند؟ زمانی که تا عمق اعتیاد پیش رفتند ودیگر نمی توانند به راحتی خودشان را نجات دهند!

تعارف نکنیم. شما نگاه نکنید چند نفر میایند ودر تلویزیون می گویندکه ماترک کردیم وچنان کردیم. همانطوری که درهر چیزی استثنا داریم دراین مورد هم این افراد استثنا هستند ولی اکثریت مطلق نمی توانند کنار بگذارند وبه قول خودشان شاید مدتی را مرخصی بروند ولی به هرحال دوباره برمی گردند که انشاالله خداوند همه این عزیزان وجوانان این مرزوبوم را شفا عنایت کنه. به هرحال این مطلب مطلب بزرگ ودردناکی است. امیدوارم درپیگیری هایتان بتوانید برای این عزیزان هم کاری انجام دهید که هم مامورین اینها را اذیت نکنند وهم دیگر مجریان قانون با اینها بااحترام بیشتری برخورد کنند. همانطوری که یک جانباز پایش یا دستش را درجنگ ازدست داده و امروز بیمار است، این عزیزان هم این بیماری را از جنگ به ارث برده اند (برایتان بهترین ها را آرزومندم واز خدای بزرگ توان بیشتری را برایت آرزو می کنم.

اینستاگرام
سلام :از آقای مجتهد به خاطر تشریح و تحلیل قوانین مربوط به جانبازان باید سپاسگزار باشیم چون ظاهرا تنها کسی هستند که این مسائل را پیگیری می کنند.
از ایشان می خواهم مسئله کف درصد جانبازان اعصاب و روان و شیمیایی را هم پیگیری کنند.زمان زیادی از خبر مربوط به آن می گذرد.
باتشکر از ایشان و فاش نیوز
آقای مجتهد کاشکی متن من اولین نوشته عرض ارادت به شما باشد چون در طی دو سال چندین بار حرفهایی به شما زدیم که واقعا و خداوکیلی حق شما نبوده .ببخشید دیگه ! اما قبول کنید که بیشتر از این که هستید ؛ می توانید و می توانستید در خدمت جانبازان و مشکلاتشان باشید . پس همت و تلاشت را مضاعف کن . از هیچ کس و هیچ چیز نترسید . من اون رو نوشت را به مدیر سایت رساندم .
جانباز 25 درصد عزیز بیشتر روانپزشکانی که بنیاد انها را قبول دارد با داروهای اعصاب وروان هم جانبازان را معتاد کرده اند!!وامار این اعتیاد بسیار بالاست متاسفانه در کشور ما کسی که تریاک وهرویئن وغیره ویا الکل مصرف میکند میگویند اینها معتاد شده اند ولی قرص های اعصاب وروان که مثل نقل ونبات بدستور پزشکان اعصاب وروان تجویز میشود اعتیاد ایجاد میکند شما کافی است به مطبشان مراجعه کنید خیلی به حرفهایتان توجه نمیکنند ویزیتشان از همه متخصصان بالاتر است بخاطر اینکه وقت بیشتری برای بیمار بگذارندکمتر روانپزشکی این را رعایت میکنددر دانشگاه به ما انواع درمانها برای بیماران اعصاب وروان اموزش میدادند ولی ظاهرا بیماران ما هم عادت کرده اند به دارو وهر پزشکی کمتر دارو بدهد از نظر عوام حاذق نیست البته بنیاد هم مثلا برای مشاوره وگروه درمانی وموسیقی درمانی ویا درمانهای جدید سرپایی پولی پرداخت نمیکند تا سیستم فرسوده درمان بنیاد پوست نیندازد ووروشهای جدید درمانی را نپذیرد از همه مهمتر وقتی جانباز ان اعصاب وروان را به امان خدا رها میکندچیزی درست نمیشود چرا بیماری روانی که مزمن وهزینه بر وداروهایش گرانقیمت ودوره درمان انها بسیار طولانی است وخانواده جانباز را هم مبتلا میکند مورد بی توجهی بنیاد قرار گرفته عزیزان برای کمردرد نزد جراح مغز واعصاب میروید شاید اولین توصیه اش اب درمانی باشد اما بنیاد درمانی بنام ابدرمانی را قبول ندارد ویک ریال بابتش پرداخت نمیکند
سلام دوست من تنوع اعتیاد ماشاالله زیاد من باب مثال سیگارهم اعتیاد است ولی یکی پذیرفته شده ولی دیگری مقبول جامعه نیست هرچند متاسفانه بقدری این مسئله عمیق وتاسف بار شده که بعضی خانواده ها نا جائی پذیرفتند که حاضر هستند خودشان مواد مخدر گیاهی برای فرزندشان تهیه کنند ولی فرزندش بسمت صنعتی ها پیش نره (بخوان عمق فاجعه را) متاسفانه جنگ آثار مستقیمش روی رزمندگانش بود وغیر مستقیمش روی جامعه که فقط باید از خدا بخواهیم وآرزو کنیم که هرکس مسئولیتی را قبول میکنه اول دلسوز این ملت ومملکت باشه ودوم کاربلد- که بتواندفکری بحال وروز جامعه کنه=== در مورد کامنتت که درمورد پزشکان فرمودید ، مثل اینکه بی انگیزه ای فقط مختص عوام نیست متاسفانه اپیدمی آن شامل آقایان پزشگ هم هست حالا یا بیشتر ازاین توان وسوادش را ندارند(منظورم سواد تحصیلی نیست ،شاید علم پزشکی رشدی بیشترازاین ندارد) یا آنکه آنها هم رفتار بنیاد نسبت به جانبازانش را تجربه کرده اند وآنها هم بیخیال شدندوچون بقول معروف همه را به یک چشم میبینند نسخه همه را هم از پیش نوشته وآماده کردندوهمه مارا هم به یک شکل ویزیت ونهایت قرصهای اعتیادآور، به امان خدا ول در جامعه( من خودم یک چند وقتی میرفتم دیدم نسخه ها همه به یک شکل است دیگه دنبالش را نگرفتم وهروقت هم بخواهم از آن قرصها استفاده کنم دیگه دکتر شدم ومستقیم از تولید به مصرف از داروخانه میگیرم -) ضمنا کامنتی را که برای جناب مجتهد گذاشتم دیدم دوستانی باکنایه ومتلک سوالهای بی مورد مطرح میکنند وجوری وجهه این بزرگوار را قصد تخریب دارند خواستم فقط گوشزد کرده باشم که بابا اگر ایشان وبقیه دوستان فاش همین الان این سایت را تعطیل کنند میخواهیم چکارکنیم حالا که یکنفر هم پیدا شده حتی اگر فقط بدنبال کار خودش هم باشد بهرحال برای ما هم مفید است وهمین اطلاع رسانیهایش به خیلیها کمک شده که بدنبال حق خودشان باشند وباید گفت اگر این بنده خدا درموقع سمت داشتن خدای نکرده میخواست خلافی بکنه الان یکی مثل زنجانی یا امثالهم بود نه اینکه پایش را برای این مملکت وانقلاب از دست بده که دیگه اگر ایران را هم بهش بدن خودش نمیتونه از لذت یک انسان سالم برخوردار باشه پس بهتره بجای متلک وگوشه کنایه زدن اگر کاری هم انجام نمیدیم حداقلش اینه که دلسردشان نکنیم بهرحال برای همه دوستان جانباز وبزرگواران فاش وجناب مجتهداول از همه از خدای بزرگ سلامتی وطول عمرباعزت وبرای خانواده های محترمشان صبر وشکیبائی وبهترینهارا خواهانم موفق ومعید باشید برادر کوچک شما
...

لطفا شایعه درست نکنید .

جناب آقای یوسف مجتهد بسیار زیاد غمخوار خانواده شهید و جابازان و رزمندگان دفاع مقدس است و بسیار هم برای معیشت و درمان این عزیزان زحمت می کشد .

و همه ایشان را دوست دارند و به ایشان احترام می گذارند .

کمبودها که دست ایشان نیست . تا انجام دهند . ایشان پی گیری می کنند . و اطلاع رسانی می کنند .

کار دست دولت و مجلس است که با دفاع مقدس : بماند .

جناب آقای یوسف مجتهد خسته نباشید و :

متشکریم

اجرتان و فاش نیوز با حضرت مهدی ( عج )

موفق باشید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi