شناسه خبر : 29242
چهارشنبه 09 مهر 1393 , 13:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پسوند شاهد رااز مدارس بردارید

محجوب- آقای مدیرکل امور ایثارگران آموزش و پرورش از جایی هم خبر داره یا پشت میزش نشسته و مصاحبه می کند؟ بنده آزاده 5سال اسارت و جانباز 35 درصد، پسرم را نتوانستم در دبیرستان شاهد جلال آل احمد ثبت نام کنم. با این که سال گذشته پایه اول همانجا بود امسال با داشتن معدل پانزده و نیم و آوردن همه رشته ها، مدیر دبیرستان با کلی التماس بنده، فقط اجازه ثبت نام در علوم انسانی را داد و شرط معدل را مطرح کرد.

من هم به ناچار پسرم را در رشته ریاضی دبیرستان هیات امنایی ثبت نام کردم. اگر نمب توانید کاری کنید لااقل این کلمه شاهد را از پسوند این مدارس حذف کنید. مدرسه شاهد باید به تقویت بنیه دانش آموزان ضعیف و متوسط بپردازد، اگر فرزند من دارای وضعیت ممتاز و نمره عالی باشد،مرا چه حاجت به شاهد؟! ما که عطایش زا به لقایش بخشیدیم به فکر دیگران باشید.

اینستاگرام
مدارس شاهد فقط اسم شاهد رو یدک می کشند و هیچ تفاوتی با مدارس عادی نداره فقط در این مداس مردم رو سنگ و کیسه می کنند
درست می فرمایید اقا ، به خدا قسم بجه من 70% را هم از مدرسه شاهد به بهانه نداشتن نمره بالا، از مدرسه شاهد (یکی از شهرهای استان کردستان ) بیرون کردند .جالب که بدانید جناب اقای کفراشی هم از مشکلات ما با خبر بود ،اما هیچ توجهی به درخواستهای ما نکرد و از همه دردناک تر و تاسف بار اینکه ما را به مسئول شاهد و ایثارگران اداره کل ارجاع دادند ، اما این مسئول ضد ایثارگر به محض اینکه صدای من جانباز را از تلفن شنید با بی ادبی تمام گوش را قطع کرد !!!!!!؟؟؟؟؟؟
جانباز 70 درصد هستم فرزندم را در مدرسه شاهد فیروزکوهی ثبت نام نکردند مجبور شدم به غیر انتفاعی ببرم کاش به نام ما به کام دیگران نبود
خر کاری از ما افتخار مال اونها، بعد میگند ما مدرسین مدارس شاهدیم!
مدرسی که زور چپون کار میکنه مدرس نیست.
سیستم نظام آموزشی ایران به کل خرابه، آقازاده هاشون رو در مدارس غیر انتفاعی که الان نزدیک به 15 میلیون حداقل شهریه اش هستش میفرستند.

زمان من که دبیرستان های غیر انتفاعی 1.5 میلیون میگرفتند دوستان تهرانیم که اتفاقا پدران حکومتی داشتند در مدارسی با شهریه 7 میلیون تومانی درس میخوندند.

پدران ما جبهه رفتند و با اونها این رفتار ها شد، اگر جنگی پیش اومد آیا شما حاضر هستید فرزندانتون رو به جبهه بفرستید !؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi