شناسه خبر : 29236
چهارشنبه 09 مهر 1393 , 12:48
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اسم بیمه تکمیلی !

محسن ناطق- همانگونه که مستحضر می باشید از ابتدای سال جاری بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته قطع و ابطال شده است. اگر ادعای مسئولان دولت مبنی بر پیروی از قانون اساسی جمهوری اسلامی واقعیت دارد چرا بیمه تکمیلی ایثارگران را قطع کردند؟ طبق قوانین برنامه و بودجه پنج ساله و سایر قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی درمان ایثارگران و خانواده ایشان رایگان است اما از ابتدای سال جاری قوانین کشوری توسط مسئولان دولت عمل نمی شوند؟
دولت اسلامی فقط اسم یا تبلیغات اسلامی نیست بلکه عملکرد دولت باید براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی و شریعت مقدس اسلام باشد. مردم ایران به نظام اسلامی رای دادند لیکن اگر دولت به اسلام عمل نکند و هرطور سلیقه ای بخواهند اقدام کنند چنین دولتی قبل از انقلاب وجود داشت اما مردم به حول و قوه الهی نابودش کردند لذا دولتی که براساس شرع مقدس و قوانین مصوب مجلس عمل نکند نمی تواند منتخب مردم خون داده ایران اسلامی باشد زیرا بقول امام راحل (ره) "" باید برود""
تمام مسئولان و عناصر حکومت جمهوری اسلامی از وضعیت درمان ایثارگران و ابطال بیمه تکمیلی ایشان و خانواده های محترمشان مطلع هستند اما هیچ گونه اقدامی در این راستا و تامین هزینه های کمر شکن بیمارستان ها به عمل نیامده است. ایثارگران شاغل و بازنشسته از ابتدای سال جاری همچون سایر شاغلین هزینه های درمانی را با فرانشیز سازمان خدمات درمانی یا سازمان تامین اجتماعی پرداخت می نمایند.

قبل از مهر ماه ضمن مراجعه حضوری به بنیاد از وضعیت و عاقبت مبهم بیمه تکمیلی سوال کردم. مسئولان بهداشت و درمان بنیاد گفتند تصمیم بر این شده که استانداری ها با نیابت از سایر دستگاه های اجرایی در هر استان با بیمه ایران قرارداد بیمه تکمیلی منعقد نمایند. از ابتدای سال جاری تا این تاریخ هیچ اقدامی در راستای مهمترین رکن زندگی یعنی تمدید بیمه تکمیلی که اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر درمان رایگان ایثارگران شاغل و بازنشسته می باشد به عمل نیامده و مبالغ زیادی بابت درمان توسط ایثارگران به بیمارستان ها پرداخت شده که بازگشت آنها به ایثارگران در ابهامات عملکرد دولت باقیمانده است.
اگر بخواهیم خلاصه بگوییم باید پیشنهاد کنیم که دولت تدبیر و امید به دولت بدهکار و مذاکره تغییر نام بدهد.

اینستاگرام
جناب آقای محسن ناطق
با سلام و احترام
به استحضار عالی می رساند : اینجانب همان مشگل را داشتم دارم امروز (مورخ 93/7/8) به بنیاد شهید محل سکونت خویش مراجعه نمودم مثل اینکه انشاالله راه باز شده و مشگل دارد حل می شود تصاویر صفحات اول و دوم شناسنامه های خود و افراد تحت تکفل بانضمام تصاویر کارت ملی و صفحه اول دفتر بیمه را تحویل امور درمان نمودم و گفتند تا 2 ماه دیگر مراجعه کنید و کارت بیمه تکمیلی تان را بگیرید مراتب برای اطلاع جنابعالی و سایر جانبازان معزز به اطلاع می رساند .
مضافا" در صورت اراده با ایمیل اینجانب تماس بگیرید
قطعا در این صورت کفییت خدمات نازل بیمه ایران باز هم تنزل خواهد یافت ....
آقای ناطق حالت خوبه ؟ حرم میری التماس دعا ...
این وعده وعیدها را باور نکنی ! از من بپرس قراره چه بلایی سرتون بیارن ...
محمود جان کی میایی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi