شناسه خبر : 29233
چهارشنبه 09 مهر 1393 , 10:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حساب پس انداز خالی

اسلام مشکانی- به همه کسانی که دارند بدون ریا برای رزمندگان بیکس کارمی کنند. خسته نباشید. آقایان نماینده وآقای نوباوه شماکه قانون وضع می کنید مگرقانون که تصویب میشه باید ناقص اجرابشه یا یک مدت زیادی اجرانشه؟! مگرنفرمودیدکه دفترچه رزمندگان تصویب شده و حق بیمه سال 93 به حسابشان واریزشده؟ پس کجاست که هنوز به دست رزمندگان نرسیده؟!

مگر رزمندگان دوران جنگ چندسال دیگرزنده هستندکه اینهمه دست دست می کنید؟! اگر واقعا" دست وزارت دفاع بدون دلیل معطل است چرا مسئولین به وزارت دفاع اخطارنمی دهند؟ اگرهم دروغ است که گردن یکدیگرنیندازید. یک دفعه بفرمایید رزمندگان حق و حقوقی ندارند.

من که الان 20سال است که دارم داروی اعصاب و روان می خورم ازکجااین مریضی راآوردم؟ ازمولوی تهران که بلای جان خودم وخانواده ام را نخریدم! بخداقسم خودم که زجرمی کشم هیچ، همه خانواده ام به خاطرناراحتی من سخت درعذابند. چون که من تحمل بلندحرف زدن راندارم و تلویزیون را نباید زمانی که من خانه هستم روشن کنند. برای چه ؟ بچه ای که امروز وقت بازی او هست به خاطرجبهه رفتن من بایدازهمه چیزمحروم باشد. چرا؟

به خدا آنها هم ازدست من خسته شده اند. اگراحترام پدر پسری نباشد روبروم می ایستن! توروخدا نگذارید یک خانواده به جرم رفتن به جبهه متلاشی بشه. چندین بارحرف شده که تو برو تو یک خانه در راهم ببند.کلا" هم 2تاخانه سه درچهاردارم. یعنی حق من با27ماه جبهه آن هم داوطلب بعدمدتی این است که ازنورچشمانم جدا زندگی کنم؟! اونقدرفهمیدم اگرکمی عرصه رابرایشان تنگ کنم من را حتما" ترک می کنند.خداراخوش می آید؟

من هیچ چیزی ازدولت نمی خواهم. فقط وفقط درد من رامداواکنند تا ازدست این قرص های لعنتی خلاص بشم ومثل بقیه مردم بدون دغدغه زندگی کنم. مگرمن درسن14سالگی رفتم ازوطن دفاع کردم که امروزدولتمردان من وامثال من راتنهابگذارند؟؟! کپی همین حرف هاراچندین بارکامنت گذاشتم وسایت خوب فاش نیوز هم منتشرکرده که شمامسئولین فکری به حال من بیکس بکنید.

چون درروستایی زندگی می کنم که200کیلومتربامشهدفاصله دارد. چطورمن هر2ماه یک باربه مشهدپیش دکتراعصاب وروان بروم؟ یعنی بودجه اش راندارم. الان به خاطراعصابم یک سال بیشتر است که ماهی فقط چندروز می توانم سرکاربروم. هم کارنیست هم اگرکارهم باشدبازمن نمی توانم هرروزبروم. یک بارکه به متخصص اعصاب می روم اینقدرازروی این قرص ها آزاد می گیرم می خورم مداواکه نمیکنه هیچ بلکه تبدیل به عوارض میشه. هیچ گونه بودجه ای هم ندارم که به یک جای خوب بروم. کسی که با5سر عایله توحساب پس اندازش 300تومان داشته باشد، بقیه اش راخودتان قضاوت کنید. ممنون ازکسانی که به فکررزمندگان هستند. اسلام مشکانی رزمنده داوطلب 27ماه جبهه و جنگ از روستاهای سبزوار

اینستاگرام
سلام ، ریشه تمام مشکلات ایثارگران در یک موضوع خلاصه میشود. اگر رزمندگان را به دو دسته خوشبخت و غیرخوشبخت تقسیم کنیم متوجه اصل مشکلات میشویم. کسانیکه قدرت و توان دارند تا نسبت به رفع مشکلات ایثارگران اقدام کنند در گروه خوشبخت قرار دارند لذا برایشان مهم نیست که تسهیلات جزئی بنیاد را دریافت کنند یا نکنند. اما گروه دوم که بشدت به تسهیلات مالی و درمانی دولتی بنیاد نیاز دارند اکثرا رزمندگانی هستند که به هیچ قدرت و حزب و پارتی متصل نیستند بنابراین از ابتدای انقلاب جان و مالشان را فدای انقلاب و دفاع مقدس کردند و اکنون درمانده و بیمار و ناتوان شدند.
پس از اتمام جنگ دولتهای مختلف با دیدگاههای مختلف روی کار آمدند. هر دولت مقررات و دستورالعمل خاص خودش را در بنیاد اعمال و اجرا کرد لذا در حال حاضر با انواع مقررات ضد و نقیض مواجه هستیم که با کمال تاسف همگی عطف به ماسبق میشوند.
برای مثال قانونی وجود دارد که مدارک پزشکی اعصاب و روان را صرفا با مراجعه به پزشک اعصاب و روان تا دو سال پس از تاریخ مجروحیت قبول دارد. از سوی دیگر جانبازانی وجود دارند که سالهای اولیه مجروحیت بعلت وجود ضایعات مغزی یا عصبی توسط بنیاد به پزشکان مغز و اعصاب معرفی و همزمان درمان اعصاب و روان هم زیر نظر پزشک مغز و اعصاب داشتند. در این وضعیت درمانهای مرتبط با مجروحیت اعصاب و روان جانبازان توسط پذیرش بنیاد مردود اعلام میشود که ظلم بسیار عظیمی رخداده است. مقنن باید با توجه به کلیه جوانب و شرایط زمانی قانون را تصویب کند که متاسفانه در مورد قوانین بنیاد چنین توجه و تدقیقی که شامل مرور زمان شده و هیچگونه مدافعی برای ایثارگران وجود نداشته تصویب و بدون انعطاف در حال اجرا است.
درست میگی پس کی میخوان به این رزمنده ها برسن؟؟؟؟؟؟؟؟
سلام جوانمرد از خدا بخواه که یدالله فوق ایدیهمه ومن هم وقتی بی پولم از خونه بیرون نمیرم و اگه پول دستم بیاد اول به دانشگاه دخترهام واریز میکنم و الباقی قبض و مایحتاج میگیرم و باور کن الان بی پولم و از بی پولی رنج میبرم و اخلاقم خوب نیست وتواصو بلحق وتوالتواصوبصبر وووشکر روزی ماهم افتاده تو دست انداز تا استانداری وبنیاد دست سپاه بود خوب بود ولیوو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi