شناسه خبر : 29225
سه شنبه 08 مهر 1393 , 15:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قوانین مریخی بیمه

نوکلی- بیمه تکمیلی که سر تاپا دارای مشکل می باشد و ناکارشناسان آمده اند دردی به دردهای بیمه ( ایثار گران )اضافه کرده اند! قرارداد جهت درمان دندانپزشکی، داروهای خارجی وغیره ...ندارد! در جایی که جانبازان دائم در حال استفاده کردن داروهای جور واجور از شیمیایی گرفته تا داروهای اعصاب هستند که مذکورین خود به خود دچار خراب شدن دندان ها می شوند.

تازه سن عزیزان ایثارگر وخانواده شهدا (پدران مادران همسران ....) رو به کهنسالی است وباید برای درمان این عزیزان از هیچ اقدامی فروگذار نکنید. وتازه این نگاهی گذرا به مشکل بیمه تکمیلی است. جایی می روی که دارو پیدا نمی شود و باید آزاد خریداری کنی. بعضی از آزمایشگاه های معتبر با بیمه جانبازان قرارداد ندارن. درمانگاه ها، بیمارستان ها با قرارداد بیمه مشکل دارند. وتازه وقتی اسناد درمانی را به بیمه ایران ارائه می دهی بعد از گذشت (چهار ماه) با کسر کردن خیلی از هزینه های فرانشیزی یا غیره مبلغی را باز پرداخت می کنند که صدای ایثارگر رادر می آورد. وقتی هم که سوال می کنی چرا اینگونه هزینه پرداخت می کنید؟ می گویند قوانین تنظیم شده واز دست ما خارج است. می خواهیم بدانیم که مگر قوانین را از مریخ آمده اند ونوشته اند که با عقل انسان همخونی ندارد یا که به فکر جیب مسئولین بیمه جهت دریافت های پاداش های چند ده میلیونی می باشند؟!

اینستاگرام
سلام ، همانگونه که مستحضر میباشید از ابتدای سال جاری بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته قطع و ابطال شده است. اگر ادعای مسئولان دولت مبنی بر پیروی از قانون اساسی جمهوری اسلامی واقعیت دارد چرا بیمه تکمیلی ایثارگران را قطع کردند؟ طبق قوانین برنامه و بودجه پنجساله و سایر قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی درمان ایثارگران و خانواده ایشان رایگان است اما از ابتدای سالجاری قوانین کشوری توسط مسئولان دولت عمل نمیشوند؟
دولت اسلامی فقط اسم یا تبلیغات اسلامی نیست بلکه عملکرد دولت باید براساس قانون اساسی جمهوری اسلامی و شریعت مقدس اسلام باشد. مردم ایران به نظام اسلامی رای دادند لیکن اگر دولت به اسلام عمل نکند و هرطور سلیقه ای بخواهند اقدام کنند چنین دولتی قبل از انقلاب وجود داشت اما مردم بحول و قوه الهی نابودش کردند لذا دولتی که براساس شرع مقدس و قوانین مصوب مجلس عمل نکند نمیتواند منتخب مردم خون داده ایران اسلامی باشد زیرا بقول امام راحل (ره) "" باید برود""
تمام مسئولان و عناصر حکومت جمهوری اسلامی از وضعیت درمان ایثارگران و ابطال بیمه تکمیلی ایشان و خانواده های محترمشان مطلع هستند اما هیچگونه اقدامی در این راستا و تامین هزینه های کمر شکن بیمارستانها بعمل نیامده است. ایثارگران شاغل و بازنشسته از ابتدای سالجاری همچون سایر شاغلین هزینه های درمانی را با فرانشیز سازمان خدمات درمانی یا سازمان تامین اجتماعی پرداخت مینمایند.
قبل از مهر ماه ضمن مراجعه حضوری به بنیاد از وضعیت و عاقبت مبهم بیمه تکمیلی سوال کردم ، مسئولان بهداشت و درمان بنیاد گفتند تصمیم بر این شده که استانداریها با نیابت از سایر دستگاههای اجرایی در هر استان با بیمه ایران قرارداد بیمه تکمیلی منعقد نمایند. از ابتدای سالجاری تا این تاریخ هیچ اقدامی در راستای مهمترین رکن زندگی یعنی تمدید بیمه تکمیلی که اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی مبنی بر درمان رایگان ایثارگران شاغل و بازنشسته میباشد بعمل نیامده و مبالغ زیادی بابت درمان توسط ایثارگران به بیمارستانها پرداخت شده که بازگشت آنها به ایثارگران در ابهامات عملکرد دولت باقیمانده است.
اگر بخواهیم خلاصه بگوییم باید پیشنهاد کنیم که دولت تدبیر و امید به دولت بدهکار و مذاکره تغییر نام بدهد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi