شناسه خبر : 29169
یکشنبه 06 مهر 1393 , 13:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

خداحافظ تا سال آینده !

محمدرضا- هفته دفاع مقدس هم تمام شد تا سال آینده باز تنها شدیم و دیگر حتی حاضر نیستند به خاطراتمان گوش دهند! خلاصه کتاب هفتگی تمام شد .
خدا حافظ خدا حافظ تا سال آینده .................

اینستاگرام
با سلام . برادر عزیز مگه تو هفته دفاع مقدس چه خبر شد . جز تعبض بین جانبازان یک نعونه همین معوقه اخیر که فقط به آزادگان و جانبازان حعوق بگیر بنیاد پرداخت شد از نظر اقایان ایثارگر فقط این قشر هستند بقیه هیچ حقی ندارند و جز ایثارگران نیستن ؟ فقط نمی دانم این دست وپای که از دست دادیم کجا از بین رفته این عدالت بنیاد است به یکی بده بقیه را خفه کن که از زریبافان به یادگارماند از شدت نارحتی دارم دیوانه میشم اخه فرق ما با بقیه چیه ؟؟
شما انگار از ناحق گوئی دست بر نمی دارید برادر ؟؟!!! چرا از خدا نمی ترسید ؟؟ کدام معوقه ؟!! بنده جانباز 70% حقوق بگیر بنیاد با 25 سال معوقه خدا وکیلی یک میلیون و نیم برایم محاسبه شده اکثر دوستان جانبازم معوقه صفر برایشان محاسبه شده چرا بدون تحقیق حرف می زنید مگر نظرات موجود در سایت رو نمی خوانید ببین جانبازان در مورد معوقات چه نظراتی داده اند صد ها هزار جانباز را معوقاتشان را در زمان زریبافان با معاونت مجلسیان صفر کردند یه کم مطالعه و پیگیری کنید بعد نظر بدهید چرا با بی انصافی در مورد همرزمانتان حرف می زنید؟؟؟!!!!!!!!!!
والله این سیاست به یکی بده بقیه رو خفه کن شبیه سیاست انگلیسی هاست که میگن اختلاف بندازو حکومت کن.......
یعنی می گید بین اینا و اونا شباهت هست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
در کنگره شعر حرامت کردند
گرگند که با طمع سلامت کردند
دیدند که مفقود الاثر بی اثر است
یک کوچه بن بست به نامت کردند
(صادق زرینی)
سلام مشخص نشد این وعده ووعیدهای معاونت درمان وحرفهای دکتر کفاش هر چند ایشان در جایگاه دیگری هستند درباره کمیسیون از کار افتادگی که سالها قول دادند برگزار شود وحتی دراولویت قراردادن کسانی که وضعیت وخیم وبالای 70%از کارافتادگی هستند چی شد قرار بود دراواخر اسفند 92 برگزارشود ولی برگزار که نشد هیچ دستورالعمل امد که حتی در سال 93 هم لغو گردد با توجه به شرایط موجود و مشکل حاد جانبازان ودر نهایت به حرمت وبرکت وارزش دان هفته دفاع مقدس جای داشتحداقل گوشهای از مشکلات لاینحل رزمندگان وجانبازان را قدمی برداشته وحل کنند واز دکتر عباسیور و دکتر علم البلاد که اصالتا استان فارس هستند انتظار داریم مسبب خیر شوند وحکایت این ننشودوشد که(از ماست که برماست /ویا از هم استانی ها هیچ انتظار نیست )که مسیله کمیسیون ازکار افتادگی را ییگیری کرده و جانبازان که دو/سه سال منتظرند را خوشحال کنند انشال..
محمدرضا جان نگران وناراحت نباش درايران اسلامي افرادزيادي هستندكه هميشه شمارابياددارند. انشاءالله خداوندمتعال دردنيا وآخرت به شما اجرومزدعنايت فرمايد.
در مورد معوقات ، سر خانواده های شهدا هم کلاه گذاشته اند(قرار است) مبلغی را به عنوان معوقه به همسر شهید بدهند که آنرا بین خود و فرزندانش تقسیم کند، حالا ممکنه یک همسر شهید 1 فرزند داشته باشه و یک همسر شهید دیگر 3 - 4 فرزند . یعنی وقتی کل معوقه تقسیم شود نتیجه اش میشود یک تبعیض !! این مطلب را یکی از کارمند بنیاد امروز گفت.
ولی معوقه سایر گروه ها به خودشان تعلق میگیرد : معوقه آزاده به خودش - معوقه جانباز به خودش و ...[ انطور که در همین ساعات اخیر اطلاع کسب کرده و محاسبه کردم ، معوقۀ یک فرزند شهید حتی برای خرید یک عینک بای فوکال و انجام کارهای میلیونی دندانپزشکی کافی نیست!!! ...]

خدا کند زود همه ی معوقات را بپردازند تا دوباره ایثارگران دنبال اجرایی شدن لایحه جامع خدمات رسانی به ایثارگران باشند .

آقای شهیدی : اگر بعضی از فرزندان شهدا اصلا این معوقۀ ناچیز تیکه تیکه شده را نخواهند باید چکار کنند !؟ ما از خیرش گذشتیم هر چند هنوز که خبری نیست و اعلام هم نشده - شما فقط آبروی ما را میبرید ولی ما خون پدرانمان را با مال دنیا معاوضه نمیکنیم . همین معوقه را هم فرض میکنیم صدقه دادیم به آقای شهیدی و مسئولین .....اجرتان با خدا
به لعنت خدا گرفتار شود هر کس بخواد حق این بچه هارا پایمال کند .اخه کجای دنیا بین یک قشر این همه تفاوت ؟؟؟؟؟؟؟ همه که نمی تونستند کارمند بنیاد شوند تا معوقه بگیرند مگر چه دستی تو کاره اینقد برا کارکنان جانباز بنیاد تلاش داره ؟؟یکی بداد ما بیچارها برسد .شما را بخدا اگر کسی در بین بچه ها هست و میتونه این بی عدالتیهارابه گوش اقا برسونه مگر توی این بنیاد چه خبره .......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!نمیدونم چه بگممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
بی خیال جنک تمام شدشکرخدا
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi